Teppas79
Basic
Jo, men Merca är väl tysktTimex är väl amerikanskt, Tesla...Trump?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo, men Merca är väl tysktTimex är väl amerikanskt, Tesla...Trump?
Wow, den där gillade jagTycker att denna såg riktigt bra ut. Mer dress än dykare men ändå med eget DNA.
Feynman Cove. Super early bird pris på c.a 700usd. Urverket ser ut att vara eta 2892.
CASE DIAMETER: 40 MM
CASE LUG-TO-LUG: 44 MM
CASE THICKNESS: 12.8 MM
CASE MATERIAL: 316L S.S.
WATER RESISTANCE: 200M
Wow, den där gillade jagTycker att denna såg riktigt bra ut. Mer dress än dykare men ändå med eget DNA.
Feynman Cove. Super early bird pris på c.a 700usd. Urverket ser ut att vara eta 2892.
CASE DIAMETER: 40 MM
CASE LUG-TO-LUG: 44 MM
CASE THICKNESS: 12.8 MM
CASE MATERIAL: 316L S.S.
WATER RESISTANCE: 200M
Näh det har jag inte, men det hade nog passat bättre, skall prova sen Original kom den ju på länk eller velcro.Ser lite coolt ut faktiskt Har du testat gummi på den?
Sant Ingen logik, Tunnelbana it is!Jo, men Merca är väl tyskt
Inget att skämmas över, min 2110a och Marshall hälsarDet är nästan så jag skäms, men jag gillar faktiskt CasiOaken. Perfekt med tidzonerna nu när man är iväg, har använt larmet två gånger redan och timer en gång. Den är mycket bekväm och lätt. Man vill ju inte gilla sån här skit, men det gör jag. Tyvärr Ska man bara ha en enda klocka, så ska man nog ha ett verktyg som detta.
Kommer med ett slutord i frågan. Merca och Trabant är båda tyskar. Så ska man döpa visare efter biltillverkare så får man alltså hålla sig till Tyskland. Såtillvida logisktSant Ingen logik, Tunnelbana it is!
Tycker den ser välgjord ut så kan kanske bli att man backar kampanjen.. Får hoppas på lite mer foton/videos så man bildar sig en bättre uppfattning.Wow, den där gillade jag
Väldigt fin bild, om inte annat. Älskar makrobilder på klockor! Jag tycker helt klart den ser trevlig ut. Länken är jag tveksam till, ser lite plottrig och svag ut, men den kanske man inte måste köra.Är inte denna väldigt trevlig?
Riktigt tråkigt när sånt händer. Ofta en bra väntan innan men ens kan framlägga ersättningskravFedex/posten har slarvat bort mitt paket
Är det fed el pn?Fedex/posten har slarvat bort mitt paket
Misstänker PN dom skulle återkomma.Är det fed el pn?
Provar läder på ORCn, kanske inte optimal kombo
Fast de bygger väl (sämre?) bilar i US också? Tror de flesta tyska större märken gör det?Jo, men Merca är väl tyskt
Ja PN kan ju soppa till det rätt bra. Trist, hoppas det rer upp sig... snabbt. Hemskt att vänta på sånt här.Misstänker PN dom skulle återkomma.
Riktigt trevlig klocka! Och pannkaka...Försöker laga mat men det blir bara pannkaka!
#geckota
Fan vad svinigtFedex/posten har slarvat bort mitt paket
Min arbetskamrat Tisell har fått lite krångel med claspen. Mailade Tisell igår om problemet.
Fick mail idag att ett nytt spänne skickas till mig idag. Snabbt och trevligt utan något knussel.
Det gillas och sånt kommer man ihåg
Var det inte Grovana som tillverkade klockor åt Steinhart ett tag? Tror att de tillverkade Ocean 1. Ser i alla fall riktigt trevliga ut, speciellt de blåa och gröna.Idag kan vi med glädje presentera Grovana, först nu endast deras Diver och Diver GMT men fler modeller kommer inom några dagar. Måste slå ett slag för Grovana Diver. En riktigt välgjord Diver som är 300 meter vattentät, safirglas och har verket Eta 2824. Används koden all25 så är denna klocka Er för 4866.- Vilket är under halva priset på en redan prisvärd klocka.
Här är länk till modellerna https://zackrissonsur.se/brand/grovana/
Neeeeej inte för dig medFedex/posten har slarvat bort mitt paket
Så tröttsamt när man glatt väntade på paketet igår,och säkerligen kommer det väl aldrig på en Fredag heller.Neeeeej inte för dig med
Du får gilla för själsron,Så tröttsamt när man glatt väntade på paketet igår,och säkerligen kommer det väl aldrig på en Fredag heller.