Touchofred
Basic
Trodde det var Maxiflex först, men nejSitter som en smäck även på jobbet.
Fin klocka förresten Måste kolla upp det märket.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trodde det var Maxiflex först, men nejSitter som en smäck även på jobbet.
Aj aj aj vad fin den är! Hojta gärna på PM när den är tänkt att säljas
Grattis, riktigt fin, gillar.
Äntligen kom min!!
Tack! Ja den känns riktigt bra. Känns som mycket bang for the buckGrattis, riktigt fin, gillar.
Ja den skulle jag inte ha sett. Förbaskat trevlig. Nästan så att man blir tårögd.Denna dök upp i CW-tråden, finns säkert också några här som skulle vara intresserad av denna, själv är jag kär
Mmmmm, Seamaster 321
Lite missmatch av lånade designelement från olika tidseror för mig som inte blir en bra enhet. Men skönt att slippa se en känd modell med ny logga.Denna dök upp i CW-tråden, finns säkert också några här som skulle vara intresserad av denna, själv är jag kär
Är inte bara tårögd, storbölar här i soffan.Ja den skulle jag inte ha sett. Förbaskat trevlig. Nästan så att man blir tårögd.
Nej ingen import-de skickar från EU !Dessa ser ju inte så dumma ut! Någon som tänkt slå till? Funderar på att beställa pandan.
Antar att man får räkna med moms och tull på priset?
Nix, tror de leverar från inom Europa.Dessa ser ju inte så dumma ut! Någon som tänkt slå till? Funderar på att beställa pandan.
Antar att man får räkna med moms och tull på priset?
Nej ingen import-de skickar från EU !
Helvete! Måste ha!Denna dök upp i CW-tråden, finns säkert också några här som skulle vara intresserad av denna, själv är jag kär
Om du hade orkat bara scrolla ca 10 poster upp hade du sett att den nyss var på talH2O Kalmar Chrono. Rätt snygg!
Japp såg det sen..Om du hade orkat bara scrolla ca 10 poster upp hade du sett att den nyss var på tal
Feeet! Riktigt cool
Äntligen kom min!!
Ja den är sinnesjukt nice.
Tack! Är riktigt nöjd än så länge!Feeet! Riktigt cool
Härligt, tack för upplysningen! Då desto större orsak att bestämma sig. Länken verkar ju mysig utseendemässigt åtminstone!
Jag är påJa gillar länken med. Dock behöver jag nog ingen mer krono (gillar det ju knappt ) men sugen se en.
Finns sug efter en ny DH passaround?
Jag är också på, beroende på färgkomboJa gillar länken med. Dock behöver jag nog ingen mer krono (gillar det ju knappt ) men sugen se en.
Finns sug efter en ny DH passaround?
Grymt, grattis!!Oops! Dök ner en till Zelos idag
En till?! Snyggt som satan, grattis!Oops! Dök ner en till Zelos idag
Blev så den här gången hahaEn till?! Snyggt som satan, grattis!
Stort grattis! Rena Zelos-festivalen .Oops! Dök ner en till Zelos idag