Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Andra gången jag köper en Hammerhead. Den är ju typ för stor för min handled egentligen, men den är ju så jäkla ball att jag köpte den igen. Finns risk för flipp men hoppas jag känner mig mer bekväm den här gångenStort grattis! Rena Zelos-festivalen .
Riktigt cool, hur stora handleder har duAndra gången jag köper en Hammerhead. Den är ju typ för stor för min handled egentligen, men den är ju så jäkla ball att jag köpte den igen. Finns risk för flipp men hoppas jag känner mig mer bekväm den här gången
Alltså! Fan vad cool! Helt rätt den därOops! Dök ner en till Zelos idag
Oops! Dök ner en till Zelos idag
16.5 cm.Riktigt cool, hur stora handleder har du
Alltså! Fan vad cool! Helt rätt den där
Tack!Stämmer in i hyllningskören, så bra!
På tal om ämnet: Vi är ju en relativt liten skara som är frekventa i tråden för närvarande, vore lite kul att veta vad folk pysslar med om dagarna.Blir lite repeat här. Samma jobbkompis idag. Jobbar jävligt bra ihop .
Dessa ser ju inte så dumma ut! Någon som tänkt slå till? Funderar på att beställa pandan.
Antar att man får räkna med moms och tull på priset?
På tal om ämnet: Vi är ju en relativt liten skara som är frekventa i tråden för närvarande, vore lite kul att veta vad folk pysslar med om dagarna.
Jag kan börja: Ska som jag skrivit (upprepade tillfällen haha) tillbaka till skolbänken, är en dryg termin bort från examen som kriminolog. Har tidigare varit heltidsmusiker och säljare i diverse sammanhang.
Vad gör ni?
civil anställd?Jag jobbar som utredare på en statlig.myndighet
Cool att läsa till kriminolog. Jag jobbar heltid inom tränings branschen. Blivit en del klockor som rykt genom åren i det yrket, även om jag till vardags för det mesta använder klockor som man kan göra vad man vill med. På armen idag blir troligtvis en gammal aqualandPå tal om ämnet: Vi är ju en relativt liten skara som är frekventa i tråden för närvarande, vore lite kul att veta vad folk pysslar med om dagarna.
Jag kan börja: Ska som jag skrivit (upprepade tillfällen haha) tillbaka till skolbänken, är en dryg termin bort från examen som kriminolog. Har tidigare varit heltidsmusiker och säljare i diverse sammanhang.
Vad gör ni?
Solid samling du har därInför "köpstopp" ser det ut såhär i ena lådan. Får väl se om jag kan hålla mig framöver.
Jag är också sugen men känner mig sjukt tveksam på lug2lug-måttet. 49 är mycket för mig..Gillar dom där. Måste nog ta och beställa eventuellt
Yes, jag med. Kommer bli dyrt då jag nog måste ha en bezel av varje färg och form. Samt länk, perlon och tropicGillar dom där. Måste nog ta och beställa eventuellt
Håller med om att l2l är gränsfall även för mej beroende på "vinkel" mot band/länk. Framför allt länk som kan fortsätta "utåt" med ändlänken och förlänga mer. Just på denna modellen ser dock bandhornen "nedvinklade" ut, länken går "nedåt" och då kan man/jag klara större l2l. Har en 43 mm klocka med 53 mm l2l som vinklar ner mycket och det funkar faktiskt även om det är gränsfall.Jag är också sugen men känner mig sjukt tveksam på lug2lug-måttet. 49 är mycket för mig..
Yes, jag med. Kommer bli dyrt då jag nog måste ha en bezel av varje färg och form. Samt länk, perlon och tropic
Enligt devisen att man inte kan få för många Zelos?Oops! Dök ner en till Zelos idag
Vad heter märket?Klickade hem en sån här på morgonen. NH35 och ser rätt fin ut. Bra pris också. Får återkomma med en rapport när jag får hem den.
San Martin.Vad heter märket?
Tack så mycketSan Martin.
Ledig dag och klockbyte.
Trevlig helg på er!