Tackar! Ja för sitt pris så har den absolut en bra finish.Sjukt fin ! Ser ut att ha High finish!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar! Ja för sitt pris så har den absolut en bra finish.Sjukt fin ! Ser ut att ha High finish!
Den där är så fin, ler och blir glad!Ledig dag och klockbyte.
Trevlig helg på er!
Den är riktigt bra. Har själv kikat lite åt en sådan. Tycker att Orient är riktigt underskattade. Gör många trevliga modeller.Den där är så fin, ler och blir glad!
För min del får jag ta med stadsklockorna igen (behövs ingen större wr, nåja, det regnar ju), de har fått vila under sommaren på västkusten. Denna är dagens lott:
Håller med. Köpte denna lite på chansning (gillar ju 24h/GMT) men upplever den som med bra kvalitet för sitt pris, den får stanna i samlingen. Det är svårt att få fram färgerna på visarna, går från svart till kornblå.Den är riktigt bra. Har själv kikat lite åt en sådan. Tycker att Orient är riktigt underskattade. Gör många trevliga modeller.
Yes, det var den jag utgick ifrån. Men om möjligheten finns att köpa ännu fler bezeler så kommer jag göra detJa jag vet MEN, kolla klock kitten, där ingår klocka, bezels, band, verktyg etc. Måste dock köpa med en Stållänk såklart men fortfarande under 500 USD.
@Forsberg @Birchgrove
Se länk :
https://mintevolutive.com/intelligencer/99-intelligencer-premium-modding-kit-black-9-in-1.html
Yes, det var den jag utgick ifrån. Men om möjligheten finns att köpa ännu fler bezeler så kommer jag göra det
Jag önskar jag hade det så på alla mina klockor, tänk vilka möjligheter man skulle ha.
Sådan väntan hade jag aldrig klarat av. Önskar jag kunde fått någon annans tålamod. Beställer jag så vill jag alltid ha det helst igår . En eloge till dig och alla som orkar vänta.Är helt med dig. Nu är det bara invänta klockan. Pratade med dem via mail och det ser ut att skicka i slutet på oktober. Spännande väntan
Sådan väntan hade jag aldrig klarat av. Önskar jag kunde fått någon annans tålamod. Beställer jag så vill jag alltid ha det helst igår . En eloge till dig och alla som orkar vänta.
FetVälkommen tillbaka.
Japp, det är en liten gris. (3000m).Fet
Kontrar med en bild från Kroatien
Läcker bild, man anar aktivitet i bakgrunden...Fet
Har haft en San Martin tidigare av annan modell. Väldigt, väldigt välbyggd och bra överlagSan Martin.
Väldigt sugen på deras GMT Master-variant men den är bara aningen för dyr...Har haft en San Martin tidigare av annan modell. Väldigt, väldigt välbyggd och bra överlag
Har beställt ett sådant här till min. Kan bli bra, kan bli anus.Fet
Håller med, men ser väldigt trevlig ut!Väldigt sugen på deras GMT Master-variant men den är bara aningen för dyr...
Haha Zelosen är galen .Hörde jag lume..??
Yepp och lume på kronan..Haha Zelosen är galen .
Säg till när den ska säljas..Välkommen tillbaka.
Har beställt ett sådant här till min. Kan bli bra, kan bli anus.
Tack..Sjukt nice!