• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Ledig dag och klockbyte.
Trevlig helg på er!
PSX_20180831_134543.jpg
Den där är så fin, ler och blir glad!
För min del får jag ta med stadsklockorna igen (behövs ingen större wr, nåja, det regnar ju), de har fått vila under sommaren på västkusten. Denna är dagens lott:

IMG_20180831_143352_2.jpg

Den där är så fin, ler och blir glad!
För min del får jag ta med stadsklockorna igen (behövs ingen större wr, nåja, det regnar ju), de har fått vila under sommaren på västkusten. Denna är dagens lott:

IMG_20180831_143352_2.jpg
Den är riktigt bra. Har själv kikat lite åt en sådan. Tycker att Orient är riktigt underskattade. Gör många trevliga modeller.

Den är riktigt bra. Har själv kikat lite åt en sådan. Tycker att Orient är riktigt underskattade. Gör många trevliga modeller.
Håller med. Köpte denna lite på chansning (gillar ju 24h/GMT) men upplever den som med bra kvalitet för sitt pris, den får stanna i samlingen. Det är svårt att få fram färgerna på visarna, går från svart till kornblå.

Ja jag vet MEN, kolla klock kitten, där ingår klocka, bezels, band, verktyg etc. Måste dock köpa med en Stållänk såklart men fortfarande under 500 USD.
@Forsberg @Birchgrove
Se länk :

https://mintevolutive.com/intelligencer/99-intelligencer-premium-modding-kit-black-9-in-1.html
Yes, det var den jag utgick ifrån. Men om möjligheten finns att köpa ännu fler bezeler så kommer jag göra det :D
Jag önskar jag hade det så på alla mina klockor, tänk vilka möjligheter man skulle ha.

Sådan väntan hade jag aldrig klarat av. Önskar jag kunde fått någon annans tålamod. Beställer jag så vill jag alltid ha det helst igår :). En eloge till dig och alla som orkar vänta.
:D

Ja alltså jag tror inte jag har bättre tålamod, brukar ha samma tänk som du men produktionen e ju klar då så det finns inte mycket till val att vänta ;)

Tillbaka
Topp