• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Fantastisk lume på denna, samma grymma kvalitet som på resten av klockan. :)
20200222_184852.jpg

Kopierar in lite jag hittade så verkar nästan för bra för att vara sant:)

At the time of this post, replacement prices for the caliber NH35A were found online for around $46.00 USD

Helt sjukt! Så 14$ täcker kostnaden för case, glas och länk :bag:
Jag tolkar det som att $46 är styckpriset och jag skulle tro att man bara betalar en bråkdel om man köper in stora partier. Är det förresten bekräftat att det verkligen sitter ett NH35 i den? Extremt prisvärt i så fall oavsett design.

Ser jäkligt nätt och trevlig ut den där G-shocken.
Sätt nu inga griller i huvudet på mig tack :D.
Ja, den bärs väldigt bra måste jag säga. Helt klart i klass med en square när det gäller komfort och den väger i princip ingenting. Köp! :D

Fan, då ligger jag två efter :p

Det kommer bli en utmaning som heter duga därav ett litet försök till rensning!
Jag har bytt igen, blev Sinn 556i nu. :p Den där Squalen är väldigt fin, den borde någon knipa!
PSX_20200222_192519.jpg

Helt omöjligt att se vad klockan är om man inte tittar riktigt noga. :bookworm:

Har en likadan på ingång!
Min första G-Shock på 48+ år...:oops:
Kommer jag bli fast nu?
Sannolikt, den är grymt bra. Håller tummarna för dig! :rolleyes:

Men öh ???
Om man kollar på den här bilden från @Nicke75 så ser de ju ljusgröna ut :confused:
IMG_8828.JPG
Är det lumen du menar så är den grön och visarna är blanksvarta.

Ja, den bärs väldigt bra måste jag säga. Helt klart i klass med en square när det gäller komfort och den väger i princip ingenting. Köp! :D

Jag har bytt igen, blev Sinn 556i nu. :p Den där Squalen är väldigt fin, den borde någon knipa!
PSX_20200222_192519.jpg

Helt omöjligt att se vad klockan är om man inte tittar riktigt noga. :bookworm:

Sannolikt, den är grymt bra. Håller tummarna för dig! :rolleyes:

Är det lumen du menar så är den grön och visarna är blanksvarta.
Ursäkta min okunnighet i detta fallet, vad är det för ref på den? Skulle aldrig ställt frågan egentligen för nu kan det gå rent åt helsike :D.

Tillbaka
Topp