Ingen aning men misstänker att de ville diversifiera de med avvikande färg på bezel.Aha! Hur kommer det sig att de inte har samma nummer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen aning men misstänker att de ville diversifiera de med avvikande färg på bezel.Aha! Hur kommer det sig att de inte har samma nummer?
Jag tolkar det som att $46 är styckpriset och jag skulle tro att man bara betalar en bråkdel om man köper in stora partier. Är det förresten bekräftat att det verkligen sitter ett NH35 i den? Extremt prisvärt i så fall oavsett design.
Är nog lumen som spökar lite och även ljuset.
Den första med röd/gröna index är ju nästa års juldinka.
Nej fyy vad tråkigt. Roligare lördag kan man haDagens tredje klockbyte. Vårdcentralsdinkan...fru boett med misstänkt lunginflammation.
Man är inte avis direkt!
Självklart, för mörkt nu dock men arkivbilder finns såklartFan vad cool modd! Kan man få lite mer bilder på skönheten?
Cool! Förstår dock inte riktigt varför sekundvisaren ska se ut så. Hade varit rimligare med en rocka med "el"-svans istället för haj, eller finns det hajar som som kan vara elektriskt laddade? Hur som helst var den rätt mycket rocknrollJäkligt sugen på denna som sommarklocka.
Grymma färger, 42mm och ett grymt bra pris.
Funderar dock över blixtvisaren, kan bli bra, kan bli kaos .
(lånade bilder)
Jag har bytt igen, blev Sinn 556i nu. Den där Squalen är väldigt fin, den borde någon knipa!.
Var det inte den gröna du skulle sälja till mig?
Ja absolut dom får det nog för en bråkdel av det då 46$ var styckpris, och såg en video där dom bekräftade både urverk och att det handlar om äkta saphireJag tolkar det som att $46 är styckpriset och jag skulle tro att man bara betalar en bråkdel om man köper in stora partier. Är det förresten bekräftat att det verkligen sitter ett NH35 i den? Extremt prisvärt i så fall oavsett design.
Självklart, för mörkt nu dock men arkivbilder finns såklart
En moddad och en med originalbezel.
Verkar vara solida ändlänkar också?Helt sjukt! Så 14$ täcker kostnaden för case, glas och länk
Var det inte den gröna du skulle sälja till mig?
Bara att tjöpaMmm.. godis!
Det är en JDM Black & Blue som är moddad, fått stålbezel och länk i aged IP stuk
Dagens tredje klockbyte. Vårdcentralsdinkan...fru boett med misstänkt lunginflammation.
Man är inte avis direkt!
Så in i h-e rock n roll .Cool! Förstår dock inte riktigt varför sekundvisaren ska se ut så. Hade varit rimligare med en rocka med "el"-svans istället för haj, eller finns det hajar som som kan vara elektriskt laddade? Hur som helst var den rätt mycket rocknroll
Bara att tjöpa
Fullset plus stålbezelen och länk, femtonhundrariksdaler plus ev frakt.
dessutom med en trevlig display i blått!
Haha, jag känner igen problemet!Haha, skärpning! Försöker faktiskt hålla mig till en rimlig nivå med klockor!
Hojta med tips ifall du lyckasHaha, skärpning! Försöker faktiskt hålla mig till en rimlig nivå med klockor!
Mycket trevliga men lite snålt med endast wr 50m.Såg även att Loriers nya kronograf sålde slut på tio minuter men de skulle tydligen fylla på med fler inom kort ifall någon missade chansen.
Jag har som sagt samma klocka som du och jag har kring 16 runt mina handleder. För mig fungerar den kanon då jag har klockan mer på handleden än vad du har. Det ser ut som du föredrar att ha den på knölen och då förstår jag att den svävar. Testa att ha den mer på handleden med ett tajtare band. Här har du en bild på min från sidan.Just det att den ”bara” är 48mm l2l och har gömda luggar var anledningen till att jag vågade prova den. Mycket riktigt så funkar den även på mina blygsamma 16,5cm handleder i det avseendet iaf. Mitt problem med den är glasbaksidan. Den får klockan att ”sväva” ovanför min handled. Inget jag tänker på när jag har den på mig men tittar jag så ser jag det.
Dock provade en vän med grövre handleder klockan och på honom satt den hur bra som helst.
Den har som du säger mycket närvaro och jag gillar flirten med Ploproof i boett och visare. En grym sommar dinka utan tvekan. Hade jag haft lite större handleder så hade jag varit hur nöjd som helst men nu lutar det åt flip...tyvärr .
Handleden är väl närmast handen? Över knölen på andra hållet känns mer som underarmen för mig.Jag har som sagt samma klocka som du och jag har kring 16 runt mina handleder. För mig fungerar den kanon då jag har klockan mer på handleden än vad du har. Det ser ut som du föredrar att ha den på knölen och då förstår jag att den svävar. Testa att ha den mer på handleden med ett tajtare band. Här har du en bild på min från sidan.
Såg även att Loriers nya kronograf sålde slut på tio minuter men de skulle tydligen fylla på med fler inom kort ifall någon missade chansen.
Vad är det för urverk? Seagull?Såg även att Loriers nya kronograf sålde slut på tio minuter men de skulle tydligen fylla på med fler inom kort ifall någon missade chansen.
Jag brukar ha klockan precis bakom knölen så man kan böja handen. På länk brukar jag ha så den kan vandra över (men inte obehindrat).Handleden är väl närmast handen? Över knölen på andra hållet känns mer som underarmen för mig.
Du har rätt fel av mig.Handleden är väl närmast handen? Över knölen på andra hållet känns mer som underarmen för mig.