• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Jag brukar ha klockan precis bakom knölen så man kan böja handen. ;) På länk brukar jag ha så den kan vandra över (men inte obehindrat).

Men din förklaring låter väldigt logisk. En led är ju något som går att böja per definition.
Spelar ingen roll vilken sida knölen en klocka sitter på, så länge där sitter en :D. Själv känner jag dock ett hemskt obehag av att ha en klocka upp på underarmen eller mitt på knölen. Handleden gäller för mig :).

Spelar ingen roll vilken sida knölen en klocka sitter på, så länge där sitter en :D. Själv känner jag dock ett hemskt obehag av att ha en klocka upp på underarmen eller mitt på knölen. Handleden gäller för mig :).
Det går ju inte ... Då kan man ju inte röra på handen. Hehe ... Vi kan nog konstatera att alla är olika. Hade dock själv klockan mer över handled / knöl förr, men när jag väl vågade ha den på underarmen innan knölen så finns det ingen återvändo. Betydligt skönare tycker jag.

Det går ju inte ... Då kan man ju inte röra på handen. Hehe ... Vi kan nog konstatera att alla är olika. Hade dock själv klockan mer över handled / knöl förr, men när jag väl vågade ha den på underarmen innan knölen så finns det ingen återvändo. Betydligt skönare tycker jag.
Man behöver ju inte spänna pjäsen som om man skulle stasa handen, funkar bra annars jag lovar :D

En bild till @Equilibrium....;)
87C9A864-BACF-4EE3-835A-B04016E19CC7.jpeg

Tillbaka
Topp