FOQ
Guld
Ha, enkelt! Säg till respektive hur mycket du lagt ut för en klocka så får du vad som händer sedan. Dom får en att känna som att man tagit mat från sina barn.Hojta med tips ifall du lyckas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ha, enkelt! Säg till respektive hur mycket du lagt ut för en klocka så får du vad som händer sedan. Dom får en att känna som att man tagit mat från sina barn.Hojta med tips ifall du lyckas
Japp, ST19 handjagat enligt hemsidan.Vad är det för urverk? Seagull?
Mycket trevliga men lite snålt med endast wr 50m.
Hade nog klippt en annars.
Spelar ingen roll vilken sida knölen en klocka sitter på, så länge där sitter en . Själv känner jag dock ett hemskt obehag av att ha en klocka upp på underarmen eller mitt på knölen. Handleden gäller för mig .Jag brukar ha klockan precis bakom knölen så man kan böja handen. På länk brukar jag ha så den kan vandra över (men inte obehindrat).
Men din förklaring låter väldigt logisk. En led är ju något som går att böja per definition.
Jo. Det är ju den biten man får avgöra själv. Jag är mest fascinerad över vad man får för kaffepengar.Här är en recension, har funderat på en sådan men är lite väl homagig för min smak
Nej, tycker bara det var lite snålt. Har och har haft flera med "bara" 100m utan problem.Går ju att bada med! Antar att alla i tråden är skadade av feta WR liknande Zelos.
Det går ju inte ... Då kan man ju inte röra på handen. Hehe ... Vi kan nog konstatera att alla är olika. Hade dock själv klockan mer över handled / knöl förr, men när jag väl vågade ha den på underarmen innan knölen så finns det ingen återvändo. Betydligt skönare tycker jag.Spelar ingen roll vilken sida knölen en klocka sitter på, så länge där sitter en . Själv känner jag dock ett hemskt obehag av att ha en klocka upp på underarmen eller mitt på knölen. Handleden gäller för mig .
Man behöver ju inte spänna pjäsen som om man skulle stasa handen, funkar bra annars jag lovarDet går ju inte ... Då kan man ju inte röra på handen. Hehe ... Vi kan nog konstatera att alla är olika. Hade dock själv klockan mer över handled / knöl förr, men när jag väl vågade ha den på underarmen innan knölen så finns det ingen återvändo. Betydligt skönare tycker jag.
Får 'Hitta Nemo' vibbar
Självklart, du blir den första jag frågar så snart det blir dagsVar det inte den gröna du skulle sälja till mig?
Skyldig till den medOch den råkar vara bästa färgen strax följt av den gula!
Jo. Det är ju den biten man får avgöra själv. Jag är mest fascinerad över vad man får för kaffepengar.
Tackar på förhand .Självklart, du blir den första jag frågar så snart det blir dags
Skyldig till den med
Självklart, du blir den första jag frågar så snart det blir dags
App app app!
Trodde du var min hovleverantör...?
Har iochförsig köpt en Obris Morgan av @Nilas som jag gissar kommer från dig!
ja, det borde han verkligen göra. Sluta cirkeln på den längsta passarounden i världshistorien typDet tycker jag också men vintage är nog inte för alla, inte riktigt min grej heller tror jag...
Tycker nog att @Von borde slå till
Dagens tredje klockbyte. Vårdcentralsdinkan...fru boett med misstänkt lunginflammation.
Man är inte avis direkt!
KS Första Corona-fall?Usch och fy. Har precis börjat piggna till efter lunginflammation. Supersegt. Krya!
Bara att slå tillja, det borde han verkligen göra. Sluta cirkeln på den längsta passarounden i världshistorien typ
Va ? Ser ju normal utInvicta har aldrig lockat mig men detta släpp ser ok ut ref:31290
haha nä känns inte helt rätt men tack för omtanken. Grym dinka hursomhelst, hoppas den får ett bra hemBara att slå till
Va ? Ser ju normal ut
De kanske har fått in prao-elever på designavdelningen.
Prissättning som vanligt?Invicta har aldrig lockat mig men detta släpp ser ok ut ref:31290
Lite så 98$ i skrivande stund.Prissättning som vanligt?
Rek.pris 19900kr nu endast 1295kr
Invicta har aldrig lockat mig men detta släpp ser ok ut ref:31290
Hahah bra knepHa, enkelt! Säg till respektive hur mycket du lagt ut för en klocka så får du vad som händer sedan. Dom får en att känna som att man tagit mat från sina barn.
Prissättning som vanligt?
Rek.pris 19900kr nu endast 1295kr
Lite så 98$ i skrivande stund.
Skyldig till den medApp app app!
Trodde du var min hovleverantör...?
Har iochförsig köpt en Obris Morgan av @Nilas som jag gissar kommer från dig!
Frågan är ju bara hur länge det håller, åtminstone glas och urverk på den vi pratade om innan måste ju hålla längeJust One More Watch har en serie med sk Chinese Specials, han har recenserat massa klockor som kostar mindre än en krogrunda
Ba kolla eBay brukar gå att knipa för en bra peng om man klarar av att ha en invicta haha.. jag har en Grand diver ett riktigt stort as som fått ordentligt med stryk och tikar fortfarande på riktigt braDe är smarta. Gratis frakt över 99$ Portot kostar säkert 999$ om man köper en klocka för 98$