Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stereon sitter precis ovanför huvudet och går mellan Village People och Kim Wilde. Solen är varm och Paran har precis klarat värsta fallet (den borde kallas Bruce Willis för den är indestructible). Glad helg, vänner!
Är gärna på!Då det diskuterats D1 Milano passaround här i tråden igår har jag försökt snappa upp de som verkar intresserade i en egen konversation (ni kan se vilka ni är).
5 av 10-20 platser är därmed förhoppningsvis tagna.
Lutar åt att vi kör 34 mm med länk och svart urtavla men inget är spikat än.
https://d1milano.com/products/ultra-thin-bracelet-34-mm-silver-night
Svara gärna om intresse finns genom att citera här eller PM:a.
Kravet på att få vara med är >50 inlägg och minst ett par goda referenser.
Tyvärr är det ingen som tagit åt sig av någon kritik, vare sig Zelos, Smiths eller Hamtun. Jag har köpt till det nyare spännet själv för att slippa det andra spännet. Samma sekund som Hamtun har ett alternativt spänne så köper jag det till min Nanok.Råcool! Tyvärr skulle jag nog ha svårt att bära upp en sån pjäs men den sitter säkert som en smäck på dig!
Skönt att han verkar ha tagit till sig av kritiken. Jag upplevde kanterna på spännet till v2 som sylvassa och när någon tog upp det i Zelosgruppen sa Elshan bara att han inte tyckte att det var ett problem.
Cool! Var finns den?Jäkligt sugen på denna som sommarklocka.
Grymma färger, 42mm och ett grymt bra pris.
Funderar dock över blixtvisaren, kan bli bra, kan bli kaos .
(lånade bilder)
SeriousWatches, för 369 Euro.Cool! Var finns den?
Sekundvisaren var ju ful (tack Milgauss) men resten coolt, hade föredragit färgbyte på visarna ev dock.Jäkligt sugen på denna som sommarklocka.
Grymma färger, 42mm och ett grymt bra pris.
Funderar dock över blixtvisaren, kan bli bra, kan bli kaos .
(lånade bilder)
Ja, jag kan inte bestämma mig riktigt vad jag tycker om blixten. Ganska grym förövrigt. Färgen på visarna får gärna stanna för mig. Gifter sig bra med indexen.Sekundvisaren var ju ful (tack Milgauss) men resten coolt, hade föredragit färgbyte på visarna ev dock.
Ja, jag kan inte bestämma mig riktigt vad jag tycker om blixten. Ganska grym förövrigt. Färgen på visarna får gärna stanna för mig. Gifter sig bra med indexen.
Ahh, där har du nog en poäng. Tänkte inte alls på det. Är jäkligt sugen men ändå inte, kan bli svårt det här .menar jag föredrar orange på minutvisaren kontra tim. Cool ändå
Kunde varit! I Baqueria mycket mysigt hak men generellt kanske mer fokus på att visa upp sina balla jackor än på skidåkning. Jag klagar dock ej - skidåkandet är endast transportsträcka till gräddhyllan i min världVild gissning, UCPA, Serre Chevalier, terassen? Det är ju där man vill vara nu.
Fick nästan lite vårfeeling och ska dra en finbrunch strax, dammade av sommarklockan
TackSjukt bra kombo!! Sören va trevlig Pan Europ är
Senaste förvärvet på armen idag. Hur kan de sälja en sån här för typ en femhundring? Helt orimligt.
Vad är det för urverk i den?
Ja. Där blev det intressant ^^
Plus ett på den !Sjukt bra kombo!! Sören va trevlig Pan Europ är
Här är en recension, har funderat på en sådan men är lite väl homagig för min smak
Kan absolut hålla med dig, speciellt om man kollar på vissa av modellerna även om denna egentligen också är lika mycket homage känns den aningen mer okej av nån anledning, man får ju otroligt mycket för pengarna iallafall
Härligt, sitter och spelar ps4a så snabb skrev bara men skrev tydligen i ditt inlägg
Kopierar in lite jag hittade så verkar nästan för bra för att vara santHåller med dig! Är ändå oerhört mycket man får för en förhållandevis liten summa. Vet inte hur mycket ett löst NH35 verk går på?
Kopierar in lite jag hittade så verkar nästan för bra för att vara sant
At the time of this post, replacement prices for the caliber NH35A were found online for around $46.00 USD