Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket snygg klocka.JAAAA! Jag fick dit det till slut .
En timmes pilleri nu efter jobbet. Nytt jubilee för dagen från Tid&Ting. Sitter som en fläskläpp efter lite modifierande. Betydligt mycket skönare runt handleden och snyggare än originallänken.
Vad säger panelen, flyger det?
Själv är jag supernöjd-jättemycket-deluxe
Ja den är finTraskan är för liten tyvärr men CWn är ju löjligt läcker!
Fasen alltså, den där vill jag ju ha...
Men du behöver ju en LNIB, 80timmars GMT och en square eller två, visst?Ja den är fin
Den leder ligan ännu i kategorin under 10k.
Du får offra nått i klocklådan som du villhöver mindre än Pan EuropFasen alltså, den där vill jag ju ha...
Går inte nu dessvärre.
Har inget i den prisklassen tyvärr.Du får offra nått i klocklådan som du villhöver mindre än Pan Europ
Har dålig koll på din låda annars hade jag nog föreslagit nåttHar inget i den prisklassen tyvärr.
Det passar antagligen bra i juli när jag är hemma.Har dålig koll på din låda annars hade jag nog föreslagit nått
Du får hojta till om/när det passar
Snygg. Aldrig hört talas om innan men det gäller väldigt många märken i denna tråden.
Scurfa Dive One D1-500 ND713.
Länken kostar £44 och verkar bara gå att köpa separat så £264 för klocka med länk (för de vanliga modellerna).Snygg. Aldrig hört talas om innan men det gäller väldigt många märken i denna tråden.
Såg dock inga med länk på deras hemsida. Vad kostar den med länk?
Långt dit, man vet aldrig vad som händer på vägen men finns den kvar då är den dinDet passar antagligen bra i juli när jag är hemma.
Då måste jag ju packa upp min andra klocklåda som jag inte behövt använda ännuMen du behöver ju en LNIB, 80timmars GMT och en square eller två, visst?
Det är en dealLångt dit, man vet aldrig vad som händer på vägen men finns den kvar då är den din
ahh. Tack för hjälpen.Länken kostar £44 och verkar bara gå att köpa separat så £264 för klocka med länk (för de vanliga modellerna).
https://www.scurfawatches.com/product-tags/bracelet/
Perfekt, Win-winDå måste jag ju packa upp min andra klocklåda som jag inte behövt använda ännu
Den där Squalen alltså...Pick and choose.
6k, 1.5k, 5k, 1.5k
4k
Till Squalekungen går alltid att göra en specialareDen där Squalen alltså...
Neeej, säg att det är extra dyrt istället! Behöver inte det nu...Till Squalekungen går alltid att göra en specialare
DU om någon har grejer i lådan som jag villhöver, frågan är bara vad/om du släpper iväg nåttNeeej, säg att det är extra dyrt istället! Behöver inte det nu...
Haha, vad har jag som du villhöver? Jag har ju precis rensat.DU om någon har grejer i lådan som jag villhöver, frågan är bara vad/om du släpper iväg nått
Ja men det var ju alla tråkigaHaha, vad har jag som du villhöver? Jag har ju precis rensat.
Ja, det är väl klart, släpper ju inte de bra grejerna! Har några Turtle som ska bort, sen vet jag inte just nu... Det är så svårt att sälja saker, jag vill ha alla!Ja men det var ju alla tråkiga
Godbitarna är säkerligen kvar
Fundera på vad du kan offra så får vi se
Seiko funkar alltid även om turtle inte är min favvo av dem, finns några som är riktigt najs dock.Ja, det är väl klart, släpper ju inte de bra grejerna! Har några Turtle som ska bort, sen vet jag inte just nu... Det är så svårt att sälja saker, jag vill ha alla!
Hur pass bra håller klockan tiden?Nej det är det inte, ETA 2834-2
Vet inte hur länge den kan ticka på men 35 timmar borde den väl klara ?
Är både sugen på din Hamilton och första G-shocken. Har fem klockor jag vill bli av med.Pick and choose.
6k, 1.5k, 5k, 1.5k
4k
Jag har PADI och Great White, de är riktigt trevliga även om de inte tillhör de mer exklusiva.Seiko funkar alltid även om turtle inte är min favvo av dem, finns några som är riktigt najs dock.
Hur pass bra håller klockan tiden?
Är både sugen på din Hamilton och första G-shocken. Har fem klockor jag vill bli av med.
PADI:n kittlar inte jättemycket men är ju en klassiker, GW diggar jag merJag har PADI och Great White, de är riktigt trevliga även om de inte tillhör de mer exklusiva.
Har den tappat tid eller gått för snabbt?Den håller tiden perfekt än så länge
31 timmar nu.
Vad pratar vi för klockor?Är både sugen på din Hamilton och första G-shocken. Har fem klockor jag vill bli av med.