Jag har ju bara keepers . Det var länge sedan jag flippade .Du behöver få rehabilitering och regelbundna stödsamtal av mästerflippare såsom @Nilas och @FreakyLeo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har ju bara keepers . Det var länge sedan jag flippade .Du behöver få rehabilitering och regelbundna stödsamtal av mästerflippare såsom @Nilas och @FreakyLeo
Bhuuuu, inget jag har jueeeJag suktar svårt efter en D1Milano, Casio EQB1000d och Steinharten på Köp&Sälj
I know the feeling Sjukt sugen på nytt men ingen klockbudget allsBhuuuu, inget jag har jueee
Jag ser ingen Steinhart till salu atm ?Jag suktar svårt efter en D1Milano, Casio EQB1000d och Steinharten på Köp&Sälj
4stJag ser ingen Steinhart till salu atm ?
Den är jäkligt fin
Ah, jag bläddrade inte tillräckligt långt tillbaka i tiden
Vilken tur Då kanske den finns kvar när jag vunnit på lottoJag ser ingen Steinhart till salu atm ?
Vikinglotto imorgon, 890 miljoner ISK !!!Vilken tur Då kanske den finns kvar när jag vunnit på lotto
Riktigt najs!
~3,5k, du kan skicka et pm om du är sugenRiktigt najs!
Storlek osv?
Vad hade du tänkt dig?
Jag håller med om Traskan, en klocka jag inte alls kan släppa. Är på gränsen till besatt nästan, stirrar på @Nicke75 gråa Traska dagligen. Fantastisk klocka. Adragan har jag ju redan och känns som en keeperIngen i mikrotråden som köpte din svarta traska @Andy7750 ? Galet fin, hade jag nog klippt idag om den kom ut.
Eller en borealis adraga... osv osv
Mycket bra! Älska NTH!
Kom och köpJag håller med om Traskan, en klocka jag inte alls kan släppa. Är på gränsen till besatt nästan, stirrar på @Nicke75 gråa Traska dagligen. Fantastisk klocka. Adragan har jag ju redan och känns som en keeper
Mycket bra! Älska NTH!
Jag hade klippt den direkt om jag inte haft köpstopp, men det blir nog ingen klocka på ett tag nu
Kom och köp
Varför har den inte mintgrön tavla?
Kom och köp
Det går o lösa med lite färgVarför har den inte mintgrön tavla?
Varför är den inte 42mm?Varför har den inte mintgrön tavla?
Bild på boetter!!
1 Traska Freediver
2 Zelos Swordfish
3 C.Ward Trident PRO Mk3
Förbannat aja happy wife happy lifeFörsta delen har du helt rätt i! TTn vågar jag inte sälja, den har frun lagt beslag på.
Hon tröttnar nog till slut ska du se.Förbannat aja happy wife happy life
Hör av digHon tröttnar nog till slut ska du se.
Promise!Hör av dig