Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte PM80-verk i den?
Nej det är det inte, ETA 2834-2Inte PM80-verk i den?
Tack! Har bara en sedan tidigare och det är en 50-talare.Grattis till en finfin Fortis. Jag sneglade också på den men lyckades behärska mig. 5 Fortis räcker än så länge.
Ja, det känns generellt som att de säljs väldigt billigt. Känns ändå som ett riktigt gediget ur tycker jag. Deras kronografer är riktigt coola, hade gärna haft en sån på 38mm med ett flygplan som kronografvisare (vet inte vad de heter).Fin!
Köpte precis en flieger Chronograph och suktar nu efter en av deras day date modeller, antingen flieger eller cosmonauts. Fortis modeller från pre ca 2010 tycker jag innehåller en hel del prisvärda guldkorn
Laco är väldigt prisvärda men Stowa känns som ett snäpp upp, speciellt när det kommer till finish på urverket.Riktigt bra den Funderade med på den och var glad att någon annan hann före. Får nog bli en Laco i framtiden
Fortis cosmonauts gmt har jag jagat ett bra tag, inte så vanliga och håller sina priser...Fin!
Köpte precis en flieger Chronograph och suktar nu efter en av deras day date modeller, antingen flieger eller cosmonauts. Fortis modeller från pre ca 2010 tycker jag innehåller en hel del prisvärda guldkorn
Fortis cosmonauts gmt har jag jagat ett bra tag, inte så vanliga och håller sina priser...
Tack för info Var faktiskt ute och läste lite nu (såklart ) och förstod att Stowa nog är snäppet vassare. Får se vad det blir i framtidenTack! Har bara en sedan tidigare och det är en 50-talare.
Ja, det känns generellt som att de säljs väldigt billigt. Känns ändå som ett riktigt gediget ur tycker jag. Deras kronografer är riktigt coola, hade gärna haft en sån på 38mm med ett flygplan som kronografvisare (vet inte vad de heter).
Laco är väldigt prisvärda men Stowa känns som ett snäpp upp, speciellt när det kommer till finish på urverket.
Grymt fin. Funderar just nu på samma modell i day date utförande. Som du säger, håller sina priser rätt väl och i vissa fall kan man göra rejäla kap.Fortis cosmonauts gmt har jag jagat ett bra tag, inte så vanliga och håller sina priser...
Precis den jag också letar efter, bra smak!
@MaBr Official Cosmonauts Chronograf Automatic är det nog du letar efter. Det är ju lite av en drömklocka ja. Fortis har lite nya grejer på gång i år enligt rykten. De har slutat med en massa modeller som säkert inte sålde så bra.
Själv vill jag våga köpa den här
Ja jäklar de var inte för den blyga! Snygga!Precis den jag också letar efter, bra smak!
@MaBr Official Cosmonauts Chronograf Automatic är det nog du letar efter. Det är ju lite av en drömklocka ja. Fortis har lite nya grejer på gång i år enligt rykten. De har slutat med en massa modeller som säkert inte sålde så bra.
eller den här, som är en vettigare klocka när jag ska uppp i rymden och promenera:
Exakt! Riktigt cool tycker jag.Precis den jag också letar efter, bra smak!
Jag hade gärna velat ha en handvevad Stowa, riktigt coolt! Är dock väldigt nöjd med denna än så länge så det får bli längre fram.Tack för info Var faktiskt ute och läste lite nu (såklart ) och förstod att Stowa nog är snäppet vassare. Får se vad det blir i framtiden
Sjukt fin. Var nära, nära slå till på en på Ebay. Snubbe från England som la ut den på länk för ca 12K innan han eller nån i omgivningen hann prata vett med honom och han la ut den igen på auktionExakt! Riktigt cool tycker jag.
Oj, tur för honom att någon hann säga till, galet billigt.Sjukt fin. Var nära, nära slå till på en på Ebay. Snubbe från England som la ut den på länk för ca 12K innan han eller nån i omgivningen hann prata vett med honom och han la ut den igen på auktion
Den där vridringen alltså
Min säger hej !
Du behöver få rehabilitering och regelbundna stödsamtal av mästerflippare såsom @Nilas och @FreakyLeoJag är flipparsugen som fasen men vill egentligen inte sälja för då köper jag troligtvis inte nått nytt för pengarna men lite byten är ju alltid kul!
Är det bara jag eller finns det någon annan därute i samma sits?
Jag behöver någon med kul klocka/klockor med värde 1500-18000kr som vill byta med det jag har, det är vad jag behöverDu behöver få rehabilitering och regelbundna stödsamtal av mästerflippare såsom @Nilas och @FreakyLeo
Jag har en tråkig Hamilton, intresserad ?Jag behöver någon med kul klocka/klockor med värde 1500-18000kr som vill byta med det jag har, det är vad jag behöver
Jag roterar lite nu.Jag är flipparsugen som fasen men vill egentligen inte sälja för då köper jag troligtvis inte nått nytt för pengarna men lite byten är ju alltid kul!
Är det bara jag eller finns det någon annan därute i samma sits?
Traskan är för liten tyvärr men CWn är ju löjligt läcker!Jag roterar lite nu.
Som Tina Turner (sångerskan) - ful men ball!Jag har en tråkig Hamilton, intresserad ?
Pick and choose.Jag roterar lite nu.
Är Pan Europ svart eller blå ?Pick and choose.
6k, 1.5k, 5k, 1.5k
4k