Så noga har jag inte kollat iof.Har den tappat tid eller gått för snabbt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så noga har jag inte kollat iof.Har den tappat tid eller gått för snabbt?
Den nedre lådan, sarb035an och skx013 såld. Velaturan har nytt gummiband på nu. Men verkar nog ej vara din smak.Vad pratar vi för klockor?
Det borde du. Det är väll tidshållningen som är viktigare än tidsreserven, eller?Så noga har jag inte kollat iof.
Jag tycker att båda är väldigt fina men av någon anledning så använder jag dem väldigt sällan.PADI:n kittlar inte jättemycket men är ju en klassiker, GW diggar jag mer
Du har för mycket och ifall jag inte köper kollegans omega borde du sälja en tt squale till migJag tycker att båda är väldigt fina men av någon anledning så använder jag dem väldigt sällan.
Jag får la göra det härnäst. Den är hursomhelst inte på väg utDen nedre lådan, sarb035an och skx013 såld. Velaturan har nytt gummiband på nu. Men verkar nog ej vara din smak.
https://klocksnack.se/threads/hur-ser-din-samling-ut-idag.735/page-179#post-3207259
Det borde du. Det är väll tidshållningen som är viktigare än tidsreserven, eller?
Jag älskar desperationenVad pratar vi för klockor?
Man måste ju fråga iafJag älskar desperationen
De två mumsiga var ju sålda redan, monster femman skulle man kunna göra nått kul med men jag passar denna gången.Den nedre lådan, sarb035an och skx013 såld. Velaturan har nytt gummiband på nu. Men verkar nog ej vara din smak.
Första delen har du helt rätt i! TTn vågar jag inte sälja, den har frun lagt beslag på.Du har för mycket och ifall jag inte köper kollegans omega borde du sälja en tt squale till mig
Knut Gadds nya klocka är live på Kickstarter nu för $248 som Early bird om någon är sugen.
Kanske safir också med tankt på $418 retail. Gillar designen och tavlan.Cool helt klart men skulle varit automat...
Va? Jag är ju den sämsta flipparen everDu behöver få rehabilitering och regelbundna stödsamtal av mästerflippare såsom @Nilas och @FreakyLeo
Jag byter helt planlöstDagens andra klocka. Brukar byta mitt på dan, hur kör ni andra?
Definitivt safir. Det baklocket är juKanske safir också med tankt på $418 retail. Gillar designen och tavlan.
Vafalls! Det var ju hon som kallade TTn "douchebag klocka"Första delen har du helt rätt i! TTn vågar jag inte sälja, den har frun lagt beslag på.
Flippar inte alls?Va? Jag är ju den sämsta flipparen ever
Baklocket är riktigt tjusigt! Som en gimmick så har de tydligen sänkt ner alla klockor i en sjö på Arktis.Definitivt safir. Det baklocket är ju
Måste ha en kart-fetisch..
Samma här, gick runt med turtlen hela dagen och bytte till alpinisten direkt när jag kom hem.Dagens andra klocka. Brukar byta mitt på dan, hur kör ni andra?
Sånt går jag inte riktigt igång på dock, haha.Baklocket är riktigt tjusigt! Som en gimmick så har de tydligen sänkt ner alla klockor i en sjö på Arktis.
Joo, det var det. Hon säger dock att det passar på jobbet när hon måste känna sig kaxig. I dunno...Vafalls! Det var ju hon som kallade TTn "douchebag klocka"
Inte jag heller, känns onödigt.Sånt går jag inte riktigt igång på dock, haha.
haha hon läser samma modeblaskor som min fru, allt annat är en lögnJoo, det var det. Hon säger dock att det passar på jobbet när hon måste känna sig kaxig. I dunno...
Alldeles för sällan Någon som vill köpa nått?Flippar inte alls?
Hon läser mest trädgårdstidningar, inte så mycket TT-dinkor där. Hon gillar nog bara kaxiga klockor tror jag, kör ju även en cammofärgad G-shock och min 46mm Casio Edifice-kronograf.haha hon läser samma modeblaskor som min fru, allt annat är en lögn
Nä men byten är alltid kulAlldeles för sällan Någon som vill köpa nått?
Jag suktar svårt efter en D1Milano, Casio EQB1000d och Steinharten på Köp&SäljNä men byten är alltid kul