Waldorf
Guld
Inte ett dugg, bara nördigt (vilket är bra )Första man gör efter jobbet är o slänga på sig sin nya klocka,lite sjukt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte ett dugg, bara nördigt (vilket är bra )Första man gör efter jobbet är o slänga på sig sin nya klocka,lite sjukt
Verkligen fin! Vart hittade du en ny?Första man gör efter jobbet är o slänga på sig sin nya klocka,lite sjukt
Bara 7398:- plus frakt och avgifter från Australien, kööööp
https://www.ebay.com/itm/Squale-Mic...824138?hash=item4b74e6b60a:g:MlcAAOSwZ15eVOl~
Använder den rätt sällan i och för sig, och blir väl ingen patinering av att den ligger i lådan. Annars kör jag ketchup-bad då och då och gnuggar lite bara, Heinz.Så sjukt fin! Hur gör du för att behålla den opatinerad?
Yes, jag skaffade också vid release, var ett tag sedan jag hade på den, så idag förstod jag igen varför jag hade kvar den . Har en Mako V2 brons meteorit som jag låter patinera naturligt istället.Snyggt, och instämmer verkligen! Jag har exakt samma modell, men min har fått en del naturlig patinering!
Köpte min vid releasen i somras och jag är fortfarande lika förtjust i den
JaInte ett dugg, bara nördigt (vilket är bra )
En grupp på Facebook.Verkligen fin! Vart hittade du en ny?
Najs! En varm o go bastu på den också så får den beräknas vara hårdtestadBästa microdinkan klara både kyla samt stötar när jag rullar runt i backen.
Kommer inte metallen bli väldigt varm?Najs! En varm o go bastu på den också får den beräknas vara hårdtestad
Rackarns! Hade hoppats på ett gömt lagerEn grupp på Facebook.
Ser kalas ut...JAAAA! Jag fick dit det till slut .
En timmes pilleri nu efter jobbet. Nytt jubilee för dagen från Tid&Ting. Sitter som en fläskläpp efter lite modifierande. Betydligt mycket skönare runt handleden och snyggare än originallänken.
Vad säger panelen, flyger det?
Själv är jag supernöjd-jättemycket-deluxe
skall ta och ändra det genastDen var nice Sjukt prisvärd om den håller ungefär samma finish som Coral Reef. Synd bara att den är så stor, 42mm... men det är ju klart med 100atm WR så blir det ju ganska fläskiga boetter
Nej då, do it!Kommer inte metallen bli väldigt varm?
Inga problem, har alltid velat ha baksidan på Squalen inbränd på armen. #hardcoreklocknörd.Nej då, do it!
Ibland är det roligt att bara få bli ett barn igen
Nyförvärvet ”Arnie” är helt klart trevligare än förväntat. Gummibandet, om än ett trevligt sådant, fick stryka foten och ersattes med det enda 22mm nato jag hade hemma.
Dags att gömma sig i ett mörkt hörn och överraska frugan med ett primalvrål....
Ser kanon ut. Den gillar jag stenhårt. Måste direkt in på San Martins hemsida. Det är detta som gör klocksnack till den bästa sidan. Bästa för att jag lär mig så mycket och får massor av tips på läckra modeller. Köpt Seiko 5, Vostock och en Octon - alla efter tips från denna sidan.
Fick precis hem den här, den får väl ändå räknas som affordable? Har varit ute efter en flieger och har tidigare varit inställd på Laco eller Stowa men när denna dök upp så slog jag till. Riktigt härlig tycker jag.
Det såldes fem ex genom Gnomons hemsida om jag inte minns fel samt att Gnomon och Squale själva behöll varsitt ex och resterande 43 hamnade i tråden.Fascinerande spridning.. Från denne lilla? tråden här.
Japp, kommer ihåg det, likväl facinerande att något "designat" här dyker upp i Australien.Det såldes fem ex genom Gnomons hemsida om jag inte minns fel samt att Gnomon och Squale själva behöll varsitt ex och resterande 43 hamnade i tråden.
Snygg! En affordable variant på Oris Artelier men tyvärr lite stor för min del. Har för mig att Oris variant också är 42mm.Då har vi laddat upp vårt sortiment av Grovana, lovade ju en GMT modell, pris på denna är 1875.- med rabatten (kommer även en Diver variant inom kort). Väldigt många klockor till riktigt bra pris om man gillar designen. Glöm inte rabattkoden all25.
https://zackrissonsur.se/brand/grovana/
Absolut, jag missförstod dig och trodde att du undrade om klockan köptes via KS för att sedermera hamna i Australien.Japp, kommer ihåg det, likväl facinerande att något "designat" här dyker upp i Australien.
Jag som är otydlig.Absolut, jag missförstod dig och trodde att du undrade om klockan köptes via KS för att sedermera hamna i Australien.
Fin!Fick precis hem den här, den får väl ändå räknas som affordable? Har varit ute efter en flieger och har tidigare varit inställd på Laco eller Stowa men när denna dök upp så slog jag till. Riktigt härlig tycker jag.
Riktigt bra den Funderade med på den och var glad att någon annan hann före. Får nog bli en Laco i framtidenFick precis hem den här, den får väl ändå räknas som affordable? Har varit ute efter en flieger och har tidigare varit inställd på Laco eller Stowa men när denna dök upp så slog jag till. Riktigt härlig tycker jag.