• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

En dag sen blev det denna igen. Har en stark dragningskraft, i alla fall till mig :)
PSX_20180901_124813.jpg

Vad tycker tråden om denna, är det en uppenbar replika av någon?
63BE2373-5FD9-49AD-B650-FDB86A287048.jpeg
Dagens ilandsproblem: tråden går så snabbt numera att när jag väl kommer till skott att återkoppla blir det snudd på necro-citing :p

Nyproducerad handvevad kronograf med över 5 atm? Now you've got my attention :) Seagull ST1901 utan specad avvikelse av Vertigo. Verkar ev inte mellanlanda hos en Vertigo-anlitad urmakare innan den går ut till kund, jag antar att det är en trisslott á 320 euro man köper då? Eller har någon mer kött på benen än mina tomma påståenden? :)

Dom e bra.
Denna har dessutom gått +2 sek/dag senaste 10 dagarna , både på arm och i winder
Haft mycket dyrare ur som gått sämre.
C490CF8A-F0FB-4F02-897B-89DDFD49ADA1.jpeg
Den tidshållningen är ruggigt bra. Min ska däremot vid tillfälle in och ruckas. Går något för fort för min pedantiska läggning, särskilt nu när din har sådana värden :). Sitter fantastiskt skönt och bekvämt kring handleden gör dom också.

• Like
Reactions: PCB
Den tidshållningen är ruggigt bra. Min ska däremot vid tillfälle in och ruckas. Går något för fort för min pedantiska läggning, särskilt nu när din har sådana värden :). Sitter fantastiskt skönt och bekvämt kring handleden gör dom också.
Jo inser att tidshållningen mycket, är ren tur
Jo mycket bekväm, men det beror på att den bygger på världens just nu bästa länk/lås konstruktion imho.

Jo inser att tidshållningen mycket, är ren tur
Jo mycket bekväm, men det beror på att den bygger på världens just nu bästa länk/lås konstruktion imho.
Fantastiskt bra att man kan få till sådan känsla ändå och till ett löjligt lågt pris, även om konstruktionen då inte är deras egen och kanske inte exakt lika bra.
Känns därav som mycket annat kostar alldeles uppåt väggarna förmycket.

• Like
Reactions: PCB
Tillbaka
Topp