Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dom e bra.En dag sen blev det denna igen. Har en stark dragningskraft, i alla fall till mig
Dagens ilandsproblem: tråden går så snabbt numera att när jag väl kommer till skott att återkoppla blir det snudd på necro-citingVad tycker tråden om denna, är det en uppenbar replika av någon?
Den tidshållningen är ruggigt bra. Min ska däremot vid tillfälle in och ruckas. Går något för fort för min pedantiska läggning, särskilt nu när din har sådana värden . Sitter fantastiskt skönt och bekvämt kring handleden gör dom också.Dom e bra.
Denna har dessutom gått +2 sek/dag senaste 10 dagarna , både på arm och i winder
Haft mycket dyrare ur som gått sämre.
Dom e bra.
Denna har dessutom gått +2 sek/dag senaste 10 dagarna , både på arm och i winder
Haft mycket dyrare ur som gått sämre.
Japp, låter smått bizzart men de som var med från början har väntat trippelt så länge antar jagSå du beställde den från över 2år och 7mån sedan och inte fått?
Beställ en ny, min blir inte tillsaluDu vet vem som ska ha den efter dig
Vad är prognosen, när skall den levereras?Japp, låter smått bizzart men de som var med från början har väntat trippelt så länge antar jag
Glömmer bort klockan ibland under några veckor sen Popper de upp ”visst fan betalat 16K för en klocka var e den förresten!??”
Jo inser att tidshållningen mycket, är ren turDen tidshållningen är ruggigt bra. Min ska däremot vid tillfälle in och ruckas. Går något för fort för min pedantiska läggning, särskilt nu när din har sådana värden . Sitter fantastiskt skönt och bekvämt kring handleden gör dom också.
Fantastiskt bra att man kan få till sådan känsla ändå och till ett löjligt lågt pris, även om konstruktionen då inte är deras egen och kanske inte exakt lika bra.Jo inser att tidshållningen mycket, är ren tur
Jo mycket bekväm, men det beror på att den bygger på världens just nu bästa länk/lås konstruktion imho.
Sharkmaster på Hadley Roma-cordura funkar rätt bra.
Japp, den är i princip en exakt klon av MM300 förutom urverket och lite lägre kvalitet på finishen.Är det sådan där monoqueboett där den öppnas från glaset likt MM300?
Galet cool! Har varit sugen på en sån länge!Dåligt med bilder från min sida. Här kommer min sågtand.
Har tyvärr inte fått någon vidare prognos, senast var att pepsi ringarna var restade och när MKII väl fått dem så ska de inspekteras, så gör de med vartenda del av klockan. Tippar på leverans nångång under Q1-Q2 nästa årVad är prognosen, när skall den levereras?
Din lyser grymt den med...
Om det inte vore för ett större klockinköp så hade jag huggit en direkt. Riktigt, riktigt snygg!
Spännande, vad är på g?Om det inte vore för ett större klockinköp så hade jag huggit en direkt. Riktigt, riktigt snygg!
Hade jag inte behövt vänta på den så hade den varit självklar, utan tvekan. Ser väldigt trevlig ut.
Det får nog bli en Omega Speedmaster.Spännande, vad är på g?
Jag är en tunnis på 16.5cm och den funkar tycker jag är kort l2l.
Ja, just väntan är jobbig. Priset känns rimligt, listpriset något för högt.Hade jag inte behövt vänta på den så hade den varit självklar, utan tvekan. Ser väldigt trevlig ut.
Beställ en ny, min blir inte tillsalu
Ta en blå/blå med datum utan bubbla
Så kan jag haffa den sen istället