Nja, några är det allt som inte bor i norrland .Hum bor hela affordable tråden i Kungsbacka? Härstammar även själv därifrån. Bor dock ej kvar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nja, några är det allt som inte bor i norrland .Hum bor hela affordable tråden i Kungsbacka? Härstammar även själv därifrån. Bor dock ej kvar.
ToppenYes, bor i Kungsbacka . Med andra ord så kör vi väl GTG här då. Bra, då var det bestämt!
Du vet, reklamerna är lite skräddarsydda om man säger så
Vad nu då ?
Tröttsamt
Passar ju bra då specen säger 40 timmar... för en ny.Den stannade efter 41 timmar, fullt godkänd kraftreserv IMO
Jag hittade själv inte ngn spec, men hur sjutton kan det vara längre än estimerat ?Passar ju bra då specen säger 40 timmar... för en ny.
Trams är man tyvärr van med från alla möjliga sajter och håll, men hittills har man varit förskonad från sånt här på KlocksnackDu vet, reklamerna är lite skräddarsydda om man säger så
Tillägg: Tråkig utveckling
Superfjäder?!?Jag hittade själv inte ngn spec, men hur sjutton kan det vara längre än estimerat ?
TackSuperfjäder?!?
Jo precis, inte kul...Trams är man tyvärr van med från alla möjliga sajter och håll, men hittills har man varit förskonad från sånt här på Klocksnack
Wotd... om det inte finns nån speciell villhöver anledningDagens andra klocka. Brukar byta mitt på dan, hur kör ni andra?
Finns väl inget Kungsbacka i Norrland heller?Nja, några är det allt som inte bor i norrland .
Då var inte jag född. Men föddes några år senare. Bodde där eller snarare i Onsala fram till jag gjorde lumpen.Ok kul jag har bott här sen -75 eller är Fjäråsbo nu men är ju i kommun.
Finns det nåt norrland i kungsbacka då?Finns väl inget Kungsbacka i Norrland heller?
Skulle väl vara Norrlands guldFinns det nåt norrland i kungsbacka då?
Norrlands guld finns detFinns det nåt norrland i kungsbacka då?
Du får inte glömma djup ifall vi ska ha riktigt roligtNorrlands guld finns det
Skulle väl vara Norrlands guld
Ni ser, norrland fÖLar av sig, det är inte så långt emellan (sorry, är göteborgare i själ och hjärta).Norrlands guld finns det
edit tvåa på den
FelpostDu får inte glömma djup ifall vi ska ha riktigt roligt
Du får inte glömma djup ifall vi ska ha riktigt roligt
Ni ser, norrland fÖLar av sig, det är inte så långt emellan (sorry, är göteborgare i själ och hjärta).
Felpost
Det var mest på skämt från min sida men jag är absolut given isåfallÄr det på väg att spikas ett GTG i Kungsbacka eller ???
Det är ju bara trevligt ifall någon kan rodda ihop något konkretDet var mest på skämt från min sida men jag är absolut given isåfall
Hur gick det, packat upp låda nummer två ännu?Då måste jag ju packa upp min andra klocklåda som jag inte behövt använda ännu
Blev ett byte idag bara.Hur gick det, packat upp låda nummer två ännu?
För mig gick det åt skogen egentligen, två ut och tre in...
Skulle behöva ett byte åt andra hållet för att åtminstone jämna ut det
Då styr vi upp ett med CWn då?Blev ett byte idag bara.
Vad nu då ?
Tröttsamt
Du vet, reklamerna är lite skräddarsydda om man säger så
Tillägg: Tråkig utveckling