Samma här! Fast inte riktigt så gammalGammelryss idag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samma här! Fast inte riktigt så gammalGammelryss idag!
Fin klocka. Smälter visarna in i bakgrunden på tavlan så det blir svårt att se tiden? Kan tillägga att jag börjar ha svårt att se datum på klockor utan läsglasögon nu förtiden.Sjukt imponerad av denna. Känns som man behöver fler färgsättningar. 39mm sitter förbaskat skönt .
Det beror ju på hur illa man ser. Vid hyfsat normal syn så är det inga problem alls.Fin klocka. Smälter visarna in i bakgrunden på tavlan så det blir svårt att se tiden? Kan tillägga att jag börjar ha svårt att se datum på klockor utan läsglasögon nu förtiden.
Tack för svar. Kanske dags att besöka en optiker...Det beror ju på hur illa man ser. Vid hyfsat normal syn så är det inga problem alls.
Glasögondags kanske, det blir ju inte bättre med tiden precis ? Har själv glas nämligen sedan några år. Man måste ju kunna se allt på sina kära handledsprydnader.
Spott i näven löfte?hahaPromise!
Är det det samma modell som din fast svart tavla?
Självklart! Ska bara komma ihåg det när det är dags...Spott i näven löfte?haha
Nej det där är en annan modell, tror den har några skillnader. Däremot släppte Yema en US-Version av ”min” med svart sunburst i både 39 och 41 mm. Kan du beställa dem @Jbagency.com ?Är det det samma modell som din fast svart tavla?
Ok den såg när jag försökte hitta denna.Nej det där är en annan modell, tror den har några skillnader. Däremot släppte Yema en US-Version av ”min” med svart sunburst i både 39 och 41 mm. Kan du beställa dem @Jbagency.com ?
KlockrentSjälvklart! Ska bara komma ihåg det när det är dags...
Skall kolla,Nej det där är en annan modell, tror den har några skillnader. Däremot släppte Yema en US-Version av ”min” med svart sunburst i både 39 och 41 mm. Kan du beställa dem @Jbagency.com ?
Absolut ingen dum fråga, JBAgency är företaget som vi har för att sälja till butiker och Zackrissons Ur är vårt företag som är till konsumenter.Med risk för att bli utskrattad, heter ni både jbagency och Zackrissons ur ?
Den stannade efter 41 timmar, fullt godkänd kraftreserv IMONej det är det inte, ETA 2834-2
Vet inte hur länge den kan ticka på men 35 timmar borde den väl klara ?
Vad tycker du om denna modell?Är det det samma modell som din fast svart tavla?
Känner igen den där klockan, sålde ju min precis när du fick din.Nä dax att sova.
Vad tycker du om denna modell?
20mmJag tycker den är fin. Det är en av de modellerna som reades ut i slutet av 2019 tror jag, kallades Superman Lagoon tror jag. Har den 20 el 19 mm mellan bandhornen?
Ser ut som nåt som överlevt en zombie apokalyps! UnderbartKan stirra på denna tavla hela dagen! Gillar verkligen Spinnakers påhittighet när det kommer till Wreck-serien!
Jodå, det var en som knep denIngen i mikrotråden som köpte din svarta traska @Andy7750 ? Galet fin, hade jag nog klippt idag om den kom ut.
Eller en borealis adraga... osv osv
Hmm. Det där borde jag veta. Kungsbacka?
StämmerHmm. Det där borde jag veta. Kungsbacka?
Hum bor hela affordable tråden i Kungsbacka? Härstammar även själv därifrån. Bor dock ej kvar.
Stämmer
Ok kul jag har bott här sen -75 eller är Fjäråsbo nu men är ju i kommun.Hum bor hela affordable tråden i Kungsbacka? Härstammar även själv därifrån. Bor dock ej kvar.
Hum bor hela affordable tråden i Kungsbacka? Härstammar även själv därifrån. Bor dock ej kvar.
Ok kul jag har bott här sen -75 eller är Fjäråsbo nu men är ju i kommun.