Nä platt skärm använder jag inte heller,nu köper jag färdigböjdaHar också mani på kepsar, dock ej med platt skärm. Där går gränsen .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nä platt skärm använder jag inte heller,nu köper jag färdigböjdaHar också mani på kepsar, dock ej med platt skärm. Där går gränsen .
Helt galet att den där CWn inte är såld än för övrigt! Så sjukt fin. Hade den varit 40 hade jag köpt den för länge sen.Köpte 2 nya kepsar idag och frugan tyckte jag kunde rensa lite.
Är det bara jag som har svårt att slänga kepsar?
Tänker alltid ja den kan jag ha om jag ska mecka o den kan jag ha om jag ska måla en o träna i o nån på jobbet
Jag är förundrad med och funderar på behålla den.Helt galet att den där CWn inte är såld än för övrigt! Så sjukt fin. Hade den varit 40 hade jag köpt den för länge sen.
My god, det var ett gäng kepsar det!Köpte 2 nya kepsar idag och frugan tyckte jag kunde rensa lite.
Är det bara jag som har svårt att slänga kepsar?
Tänker alltid ja den kan jag ha om jag ska mecka o den kan jag ha om jag ska måla en o träna i o nån på jobbet
Flintis som man är fick jag min första keps på många år i farsdag present precis då man har blivit för lat för att raka sig varje dag, platt skärm och nät där bak(precis som jag vill ha den-), tappa bort den dock i Branäs på sportlovet, så får kanske gå på märkena om nya kepsar, när man hade butik hade man ju Omega, Breitling och Tag Heuer kepsar. Men skall man trycka upp Squale, Yema kepsar kanske? var precis på mässa och fick Fortis mössa tex. Keps fans hör av er så gör jag en laddning. Känns som en camo keps med Squale är rätt oslakbartNä platt skärm använder jag inte heller,nu köper jag färdigböjda
Camo keps med Squale låter ju stenhårt! Im in!Flintis som man är fick jag min första keps på många år i farsdag present precis då man har blivit för lat för att raka sig varje dag, platt skärm och nät där bak(precis som jag vill ha den-), tappa bort den dock i Branäs på sportlovet, så får kanske gå på märkena om nya kepsar, när man hade butik hade man ju Omega, Breitling och Tag Heuer kepsar. Men skall man trycka upp Squale, Yema kepsar kanske? var precis på mässa och fick Fortis mössa tex. Keps fans hör av er så gör jag en laddning. Känns som en camo keps med Squale är rätt oslakbart
En camo Squale kepa hade varit riktigt grymt! Eller skrikig orangeFlintis som man är fick jag min första keps på många år i farsdag present precis då man har blivit för lat för att raka sig varje dag, platt skärm och nät där bak(precis som jag vill ha den-), tappa bort den dock i Branäs på sportlovet, så får kanske gå på märkena om nya kepsar, när man hade butik hade man ju Omega, Breitling och Tag Heuer kepsar. Men skall man trycka upp Squale, Yema kepsar kanske? var precis på mässa och fick Fortis mössa tex. Keps fans hör av er så gör jag en laddning. Känns som en camo keps med Squale är rätt oslakbart
Camo orange blå kanske med squale loggaEn camo Squale kepa hade varit riktigt grymt! Eller skrikig orange
TagetCamo orange blå kanske med squale logga
Är det en bra deal, att man får som extra om man köper en squale, kan ju lägga på ett litet micro märke i hörnet också, vad tror ni?Camo orange blå kanske med squale logga
Jag är på. Alltid kul med en specialare .Flintis som man är fick jag min första keps på många år i farsdag present precis då man har blivit för lat för att raka sig varje dag, platt skärm och nät där bak(precis som jag vill ha den-), tappa bort den dock i Branäs på sportlovet, så får kanske gå på märkena om nya kepsar, när man hade butik hade man ju Omega, Breitling och Tag Heuer kepsar. Men skall man trycka upp Squale, Yema kepsar kanske? var precis på mässa och fick Fortis mössa tex. Keps fans hör av er så gör jag en laddning. Känns som en camo keps med Squale är rätt oslakbart
skärmen går ju att böja är det någon som jobbar med presentreklam så skicka mig ett pm, kepsar av bra kvalitet,Jag är på. Alltid kul med en specialare .
Dock ej någon hip hop keps bara för min del
(alltså ej platt skärm)
Flintis som man är fick jag min första keps på många år i farsdag present precis då man har blivit för lat för att raka sig varje dag, platt skärm och nät där bak(precis som jag vill ha den-), tappa bort den dock i Branäs på sportlovet, så får kanske gå på märkena om nya kepsar, när man hade butik hade man ju Omega, Breitling och Tag Heuer kepsar. Men skall man trycka upp Squale, Yema kepsar kanske? var precis på mässa och fick Fortis mössa tex. Keps fans hör av er så gör jag en laddning. Känns som en camo keps med Squale är rätt oslakbart
Kul att den stannar i tråden!
Jag trejdar en oanvänd vit brattekepa mot en Squale direkt!Flintis som man är fick jag min första keps på många år i farsdag present precis då man har blivit för lat för att raka sig varje dag, platt skärm och nät där bak(precis som jag vill ha den-), tappa bort den dock i Branäs på sportlovet, så får kanske gå på märkena om nya kepsar, när man hade butik hade man ju Omega, Breitling och Tag Heuer kepsar. Men skall man trycka upp Squale, Yema kepsar kanske? var precis på mässa och fick Fortis mössa tex. Keps fans hör av er så gör jag en laddning. Känns som en camo keps med Squale är rätt oslakbart
En Squale hade ju vart grymtFlintis som man är fick jag min första keps på många år i farsdag present precis då man har blivit för lat för att raka sig varje dag, platt skärm och nät där bak(precis som jag vill ha den-), tappa bort den dock i Branäs på sportlovet, så får kanske gå på märkena om nya kepsar, när man hade butik hade man ju Omega, Breitling och Tag Heuer kepsar. Men skall man trycka upp Squale, Yema kepsar kanske? var precis på mässa och fick Fortis mössa tex. Keps fans hör av er så gör jag en laddning. Känns som en camo keps med Squale är rätt oslakbart
Jag har 2 grabbar med så några är dom skyldiga till,jag förstår nu att frugan börjar tröttna på kepsarMy god, det var ett gäng kepsar det!
Tack själv och tack för de fina orden i GG!
Kolla på Cheapestnatostraps där kan man välja storlek på banden mellan normal kort eller långt.Sorry för OT nu men det är här en brukar få i särklass bäst och snabbast hjälp. Jag beställde för ett tag sedan några band i läder och mocka från Tidoch ting. Alla var något för långa för mina 16,5cm, hamnade på innersta hålet och således blev "flärpen" för lång för min smak. Eftersom jag är omdömeslös och impulsköper saker titt som tätt beställde jag i veckan ett till band från Tidochting utan att ägna en endaste tanke åt mina tidigare (för långa) köp.
Nu skulle jag vilja veta om det är någon som har koll på var man hittar bra band i kortare format för mina 16,5cm (typ 10,5 + 6,5cm)?
Det jag främst letar efter just nu är brunt vintage med off white söm liknande det på bilden. Är det någon som har något tips?
CNS har jag koll på men gillar inte deras läderband. Tack ändå!Kolla på Cheapestnatostraps där kan man välja storlek på banden mellan normal kort eller långt.
Det tycker jag. Jag är på.Camo orange blå kanske med squale logga
Watchbandcenter har en kategori som heter extra short straps. Där kan man hitta en del bra band. Köper även straps från Barton watch bands. De fungerar på smala handleder med. I alla fall deras Elite Silicone Strap och deras canvas. Det är de jag har testat.Sorry för OT nu men det är här en brukar få i särklass bäst och snabbast hjälp. Jag beställde för ett tag sedan några band i läder och mocka från Tidoch ting. Alla var något för långa för mina 16,5cm, hamnade på innersta hålet och således blev "flärpen" för lång för min smak. Eftersom jag är omdömeslös och impulsköper saker titt som tätt beställde jag i veckan ett till band från Tidochting utan att ägna en endaste tanke åt mina tidigare (för långa) köp.
Nu skulle jag vilja veta om det är någon som har koll på var man hittar bra band i kortare format för mina 16,5cm (typ 10,5 + 6,5cm)?
Det jag främst letar efter just nu är brunt vintage med off white söm liknande det på bilden. Är det någon som har något tips?
Inte riktigt samma stil. Men watchgecko har rea på följande band och jag tror du får bra mkt bättre band för pengenSorry för OT nu men det är här en brukar få i särklass bäst och snabbast hjälp. Jag beställde för ett tag sedan några band i läder och mocka från Tidoch ting. Alla var något för långa för mina 16,5cm, hamnade på innersta hålet och således blev "flärpen" för lång för min smak. Eftersom jag är omdömeslös och impulsköper saker titt som tätt beställde jag i veckan ett till band från Tidochting utan att ägna en endaste tanke åt mina tidigare (för långa) köp.
Reaktorutsläpp? Har hört att alla som gick där har tappat luggen .En Squale hade ju vart grymt
Ja vi hade mer hår när vi gick på Elof Lindälv men det är väl sisådär 25 årsen.
Snarare för mycket hembräntRe
Reaktorutsläpp? Har hört att alla som gick där har tappat luggen .