Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, fantastisk”Pappa kan du ta bild på mig när jag hoppar i?” -ja visst
Är det 20mm lug?Inleder min lediga dag med denna.
Det stämmer bra det.Är det 20mm lug?
Jag säger yay! Blev riktigt snyggt.LE av en LE, yay or nay?
Är nog tyvärr sant men attans fina klockor är detRent affärsmässigt kanske de inte ger några höjdarvolymer precis. Så jag förstår om ni hoppar.
Detsamma! Jäklar vad squale gör mycket braHa en trevlig fredag!
Är som sagt lite kluven, ska fundera lite på saken. Aningens tråkigare men samtidigt betydligt lättare att matcha band och så. Keramiska inlägg är väl inte riktigt min grej heller om sanningen ska framJag säger yay! Blev riktigt snyggt.
Velar mellan brun eller svart eller kanske en reverse panda. För många val. Upplevs den större med vit urtavla?Inleder min lediga dag med denna.
Nej det tycker jag nog inte men den har smal bezel och upplevs kanske större än t.ex en dykare med bredare ring. Dock ingen stor klocka i grunden.Velar mellan brun eller svart eller kanske en reverse panda. För många val. Upplevs den större med vit urtavla?
Tack för snabba svar som alltid.Nej det tycker jag nog inte men den har smal bezel och upplevs kanske större än t.ex en dykare med bredare ring. Dock ingen stor klocka i grunden.
Jo jag kunde inte låta bliHaha, fantastisk
Gött, fram med Supermannen nu .
Grymt kul! Älskar Ricky Gervais och hans intelligenta humor som går djuuupt, ännu roligare (tycker jag) när folk inte inser vad smarta saker han faktiskt säger. Golden Globe var ett bra exempel, folk garvar men de vet ju fan inte vad de garvar åtPå väg till Stockholm för att garva åt Ricky Gervais ikväll. Squale får åka med.
Grattis . Mycket bra. 41mm?Ska testa sen
Enligt spec 40mmGrattis . Mycket bra. 41mm?
Ser fram emot fler bilder.
Tycker att AVI-8 Eagle Squadron Bronze Automatic Limited Edition såg riktigt mumma ut. Finns i 3 olika kombinationer och 300 ex.
Varför ser alla mikromärkens produktbilder ut så där?Har Creux Automatiq avhandlats i tråden tidigare? Inte särskilt affordable för $1850 sett ur microperspektiv men allt ska vara Swiss Made inkl. boett och tavla.
Case Size: 40mm
Dimensions: 40mm x 47mm x 10.6mm
Case material: 316L Stainless Steel
Strap: 316L Stainless Steel
Clasp: Butterfly Deployment Clasp
Top Lens: Sapphire Crystal
Water Resistance: 5 ATM (50 Meters)
Lume: Super-LumiNova
Movement: Swisstech CA24-041
Made in: Switzerland