Hrrr... hrrrr.... mummel hmpf... vridring... grrr hrrrr mummel... Ad infintinumWotd. Lite batman så här i fredagsmyset. Lite fler såna här typer från SH tack.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hrrr... hrrrr.... mummel hmpf... vridring... grrr hrrrr mummel... Ad infintinumWotd. Lite batman så här i fredagsmyset. Lite fler såna här typer från SH tack.
Har Creux Automatiq avhandlats i tråden tidigare? Inte särskilt affordable för $1850 sett ur microperspektiv men allt ska vara Swiss Made inkl. boett och tavla.
Case Size: 40mm
Dimensions: 40mm x 47mm x 10.6mm
Case material: 316L Stainless Steel
Strap: 316L Stainless Steel
Clasp: Butterfly Deployment Clasp
Top Lens: Sapphire Crystal
Water Resistance: 5 ATM (50 Meters)
Lume: Super-LumiNova
Movement: Swisstech CA24-041
Made in: Switzerland
Det känns som att den inte riktigt vet vad den vill vara för något och spretar åt olika håll. En VC Aquanaut?Har Creux Automatiq avhandlats i tråden tidigare? Inte särskilt affordable för $1850 sett ur microperspektiv men allt ska vara Swiss Made inkl. boett och tavla.
Case Size: 40mm
Dimensions: 40mm x 47mm x 10.6mm
Case material: 316L Stainless Steel
Strap: 316L Stainless Steel
Clasp: Butterfly Deployment Clasp
Top Lens: Sapphire Crystal
Water Resistance: 5 ATM (50 Meters)
Lume: Super-LumiNova
Movement: Swisstech CA24-041
Made in: Switzerland
Blanda in lite ful Panerai också så blir detta resultatetDet känns som att den inte riktigt vet vad den vill vara för något och spretar åt olika håll. En VC Aquanaut?
Fantastisk.Rallygrafen bör väl nästan sitta på ett rallyläder för den ultimata känslan.
Grattis till en trevlig pjäs. Börjar bli en del Yema i tråden nu. Kul .Ny har jag kommit hem och klämt och känt på Yema Superman Automatic 40mm.
Gillade inte den riktigt på bilder men va ändå något som tilltalade mig att jag ville testa den.
Jag gillar den va väldigt stor skillnad på bilder mot verkligheten.
Den är verkligen glossig.
Svår att fota utan att själv komma med.
Länken känns lite rasslig men jag är vid C.Wards grymma länk och är nog lite bortskämd där.
Tavlan har lite struktur som är svårt att få med på bild men syns lite här.
Snygg baksida
Snyggt!Rallygrafen bör väl nästan sitta på ett rallyläder för den ultimata känslan.
Tackar,ja den va mkt trevligGrattis till en trevlig pjäs. Börjar bli en del Yema i tråden nu. Kul .
Den är sjukt fin!!!! Tänkte beställa hem Rallygraf Blue Tarmac nästa vecka till mig själv, dock ser ju bilden svart ut och vill ha en blå men heter den Blue Taramac så kan den ju inte vara svart. https://zackrissonsur.se/produkt/rallygraf-blue-tarmac/Rallygrafen bör väl nästan sitta på ett rallyläder för den ultimata känslan.
Den ser onekligen svart ut och asfalt (Tarmac) är ju rätt så svart. Kanske en aning blå nyans i det om man verkligen letar.Den är sjukt fin!!!! Tänkte beställa hem Rallygraf Blue Tarmac nästa vecka till mig själv, dock ser ju bilden svart ut och vill ha en blå men heter den Blue Taramac så kan den ju inte vara svart. https://zackrissonsur.se/produkt/rallygraf-blue-tarmac/
Var köper ni hem Era band ifrån? Rally band som detta är jag intresserad av, har ju bara jobbat med de stora bandföretagen och de har inga roliga prisvärda band. Tänker ta upp ett märke här med bra band så alla tips mottages gärna, helst då på bandmärken och inte webshoppar med olika bandRallygrafen bör väl nästan sitta på ett rallyläder för den ultimata känslan.
Fantastisk.
Ja den kombon blev inte så tokig faktiskt .Snyggt!
Jag handlar lite överallt ifrån. En hel del av CousinsUk. Skulle gärna ha Bartonband lite mer lättillgänglig för att nämna något.Var köper ni hem Era band ifrån? Rally band som detta är jag intresserad av, har ju bara jobbat med de stora bandföretagen och de har inga roliga prisvärda band. Tänker ta upp ett märke här med bra band så alla tips mottages gärna, helst då på bandmärken och inte webshoppar med olika band
Får kanske åka över gränsen och kolla på den någon gång dåJa den kombon blev inte så tokig faktiskt .
En galet bra klocka för slanten den kostar.
Knappt man tror det är möjligt.
Testar läder med,ska ge mig på länken o korta.Ja den kombon blev inte så tokig faktiskt .
En galet bra klocka för slanten den kostar.
Knappt man tror det är möjligt.
Har faktiskt kikat på den jag också eftersom jag saknar något blått i lådan. Har själv tyckt att bilderna har varit lite missvisande och backat av lite därför. Bättre bilder färgmässigt hade varit önskvärt kanske.Den är sjukt fin!!!! Tänkte beställa hem Rallygraf Blue Tarmac nästa vecka till mig själv, dock ser ju bilden svart ut och vill ha en blå men heter den Blue Taramac så kan den ju inte vara svart. https://zackrissonsur.se/produkt/rallygraf-blue-tarmac/
Då var kepsarna nästan beställda, fega ut lite (fanns inte camo orange/Blå) Royal blå snapback keps med vit Squale logo i brodyr på framsidan och Proffesional Diving Watches på baksidan. Hur många skall jag beställa? Kan sälja dem på sidan för 300.- och sedan ge bort ihop med orderEn camo Squale kepa hade varit riktigt grymt! Eller skrikig orange
Går alldeles utmärktFår kanske åka över gränsen och kolla på den någon gång då
Då måste jag ju köpa hem den, är det fel färg får jag sälja denHar faktiskt kikat på den jag också eftersom jag saknar något blått i lådan. Har själv tyckt att bilderna har varit lite missvisande och backat av lite därför. Bättre bilder färgmässigt hade varit önskvärt kanske.
skall kolla in det märketJag handlar lite överallt ifrån. En hel del av CousinsUk. Skulle gärna ha Bartonband lite mer lättillgänglig för att nämna något.
Kyrkan, jag som trodde du vunnit på Euro jackpott .Ot: Ot: Ot:
Kyrkan i Akureyri har två torn.
Trevlig fredagskväll mikrober därute
Du kanske får sälja den om det är rätt färg ocksåDå måste jag ju köpa hem den, är det fel färg får jag sälja den
Blev inget, annars hade jag letat upp dig och andra mikrober och bjudit på en sjujesikes fest ikvällKyrkan, jag som trodde du vunnit på Euro jackpott .
Jag tar hem det ikväll sen löser vi det ska du seBlev inget, annars hade jag letat upp dig och andra mikrober och bjudit på en sjujesikes fest ikväll
Känns som en blandning av Navygraf och Superman, men glaset är platt va? Älskar ju det välvda safirlgaset på Superman.Testar läser med,ska ge mig på länken o korta.