PlattKänns som en blandning av Navygraf och Superman, men glaset är platt va? Älskar ju det välvda safirlgaset på Superman.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
PlattKänns som en blandning av Navygraf och Superman, men glaset är platt va? Älskar ju det välvda safirlgaset på Superman.
+1 för BartonJag handlar lite överallt ifrån. En hel del av CousinsUk. Skulle gärna ha Bartonband lite mer lättillgänglig för att nämna något.
+2 för Barton+1 för Barton
Kanske skall beställa hem boxen utifall attDu kanske får sälja den om det är rätt färg också
Snabbkollade lite på sidan, hitta dock inte den typen jag vill ha, med hål, vintage, mocka, kvalitetsnato. Är det jag som som kollat dåligt?+2 för Barton
Köper iaf ett till varje ny klocka.
Jag pratat gummi, deras Elite silicon, bästa gummit!Snabbkollade lite på sidan, hitta dock inte den typen jag vill ha, med hål, vintage, mocka, kvalitetsnato. Är det jag som som kollat dåligt?
Här är den typen vi vill säljaSnabbkollade lite på sidan, hitta dock inte den typen jag vill ha, med hål, vintage, mocka, kvalitetsnato. Är det jag som som kollat dåligt?
Ditt camogummi skickades ihop med delarna idag från Italien, de har bara öppet ett par dagar i veckan nu pga Corona viruset som kommit till norra Italien. Men bör ha det och delarna på måndag skickar pm när det har anlänt+2 för Barton
Köper iaf ett till varje ny klocka.
Vill du ha förslag? Squale Matic?Man är bra störd ibland. Hittade Barton och Watchgecko Tropic för en bra peng i 22 mm. Köpte trots att jag inte har en klocka med 22 luggar.
Nu måste jag ge en klocka med 22 mm luggar. FML.
Det går inte att ta miste på inspirationskällorna men jag tycker den är unik nog för att inte blandas ihop med de övriga. Det är ju otroligt svårt att få med Genta estetiken idag utan att påminna om ovan nämnda modeller. Det är dock min högst subjektiva mening och förstår naturligtvis att det inte är för allaDet känns som att den inte riktigt vet vad den vill vara för något och spretar åt olika håll. En VC Aquanaut?
Jag väntar med... 1521 är 20mm. Känns som att man är själv här på forumet att gilla 42-44 mm klockor
42-43mm är perfektion, helst med 22mm bandbredd och på länkJag väntar med... 1521 är 20mm. Känns som att man är själv här på forumet att gilla 42-44 mm klockor
Jag väntar med... 1521 är 20mm. Känns som att man är själv här på forumet att gilla 42-44 mm klockor
Funderar på att lägga upp en bild på Uboat 50mm Absolut är 1521 mer clean och stor säljaren, vi säljer inte ens en Matic på 10 1521Nej då! Är rätt många här. Tycker bara att 1521 är mer clean.
Nähä då, en Matic ligger definitivt i kikarsiktet här så spara en kepa till mig helst vill jag ha en röd Jacques Cousteau mössa förståsJag väntar med... 1521 är 20mm. Känns som att man är själv här på forumet att gilla 42-44 mm klockor
Kunskapen är så annorlunda, har aldrig hört om Ja.. Co.. men efter googlande märkte jag att det inte var en klocka utan mitt ointresse för skola och nyheter, dock med tanke på det hela, varför jag har fastnat så mycket för micro tråden är eran sjukt breda kunskap av klockor och framförallt micro märken. Jag som jobbar med detta är så långt ifrån denna kunskap och detta skall ju ändå vara mitt jobb. Sedan ser jag mer praktiska saker som ni inte har min kunskap på men när jag ligger ju i underläge helt klart och då lägger jag all min vakna tid till klockorNähä då, en Matic ligger definitivt i kikarsiktet här så spara en kepa till mig helst vill jag ha en röd Jacques Cousteau mössa förstås
Vadå vakna tid? Jasså du sover du, det får du jobba bort .Kunskapen är så annorlunda, har aldrig hört om Ja.. Co.. men efter googlande märkte jag att det inte var en klocka utan mitt ointresse för skola och nyheter, dock med tanke på det hela, varför jag har fastnat så mycket för micro tråden är eran sjukt breda kunskap av klockor och framförallt micro märken. Jag som jobbar med detta är så långt ifrån denna kunskap och detta skall ju ändå vara mitt jobb. Sedan ser jag mer praktiska saker som ni inte har min kunskap på men när jag ligger ju i underläge helt klart och då lägger jag all min vakna tid till klockor
haha äsch då, så där ska du inte behöva tänka. Tycker själv att det är jättekul att du hoppar in med dina kunskaper och rör om i grytan lite. Vi är alla här för att vi älskar klockor, inte mer komplicerat än så egentligenKunskapen är så annorlunda, har aldrig hört om Ja.. Co.. men efter googlande märkte jag att det inte var en klocka utan mitt ointresse för skola och nyheter, dock med tanke på det hela, varför jag har fastnat så mycket för micro tråden är eran sjukt breda kunskap av klockor och framförallt micro märken. Jag som jobbar med detta är så långt ifrån denna kunskap och detta skall ju ändå vara mitt jobb. Sedan ser jag mer praktiska saker som ni inte har min kunskap på men när jag ligger ju i underläge helt klart och då lägger jag all min vakna tid till klockor
Ett tag efter jag köpt min första Rolex 1994 tyckte jag att jag kunde hyfsat mycket om klockor. Idag skrattar jag åt den stollenKunskapen är så annorlunda, har aldrig hört om Ja.. Co.. men efter googlande märkte jag att det inte var en klocka utan mitt ointresse för skola och nyheter, dock med tanke på det hela, varför jag har fastnat så mycket för micro tråden är eran sjukt breda kunskap av klockor och framförallt micro märken. Jag som jobbar med detta är så långt ifrån denna kunskap och detta skall ju ändå vara mitt jobb. Sedan ser jag mer praktiska saker som ni inte har min kunskap på men när jag ligger ju i underläge helt klart och då lägger jag all min vakna tid till klockor
Barton band köper man från Amazon.de!Jag handlar lite överallt ifrån. En hel del av CousinsUk. Skulle gärna ha Bartonband lite mer lättillgänglig för att nämna något.
Fasen vad läcker!! Grattis!Fredagsöl på jobbet och nytt på armen
Jag har aldrig lyckats hitta någon på amazon som har de udda storlekarna typ 19, 21 osv eller där man kan få välja färg på låset.Barton band köper man från Amazon.de!
ingen tull! Kan kanske göra ett gruppköp??
Ett tag efter jag köpt min första Rolex 1994 tyckte jag att jag kunde hyfsat mycket om klockor. Idag skrattar jag åt den stollen
Igenkännelsefaktor 2.0... Har inte heller några 22or längre men de flesta trevligare banden jag fått tag på är just 22Man är bra störd ibland. Hittade Barton och Watchgecko Tropic för en bra peng i 22 mm. Köpte trots att jag inte har en klocka med 22 luggar.
Nu måste jag ge en klocka med 22 mm luggar. FML.
Jag tar en!Då var kepsarna nästan beställda, fega ut lite (fanns inte camo orange/Blå) Royal blå snapback keps med vit Squale logo i brodyr på framsidan och Proffesional Diving Watches på baksidan. Hur många skall jag beställa? Kan sälja dem på sidan för 300.- och sedan ge bort ihop med order
Igenkännelsefaktor 2.0... Har inte heller några 22or längre men de flesta trevligare banden jag fått tag på är just 22
Min far tog det ett steg längre, han hade en mobiltelefon och köpte sig en speciell bil eftersom bilen hade handsfree grej för just den telefonen installerad. Länge sedan nu iof.Oh yes! När man köper klocka efter band FTW!