• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

FOQ

Audemars
Orient Ray/Mako/Kamasu? Köpte en själv nyligen och den är riktigt trevlig. :)

Vill så gärna gilla dom, men det är nått med Orient som inte klickar. När jag började med klockor så ville jag ha Ray, men blev aldrig av.

Hamtun Kraken H2 har jag varit sugen på, men det är nått som inte klickar där heller. Kanske Zelos Swordfish vid nått tillfälle. Det är en oversizad klocka som sitter sjukt bra på handen.
 

Nicke75

Patek
2-Faktor
Helt med! Prius är ju schysst. Kanske inte @Nicke75 håller med. Han rattar en rätt schysst bil + fet Truck!

Edit: är det truck eller lastbil. Cool är den iaf! @Nicke75 kan man sova i den osv?
Har ingen bättre bild men finns säng,kaffebryggare,kylskåp och micro.
Man sover riktigt gott i hytten lite som att campa.

C3A80B5D-2404-4F5C-860A-DE005317234D.jpeg
 

Waldorf

Audemars
  • Like
Reactions: HSK

Crispie

Rolex
Vill så gärna gilla dom, men det är nått med Orient som inte klickar. När jag började med klockor så ville jag ha Ray, men blev aldrig av.

Hamtun Kraken H2 har jag varit sugen på, men det är nått som inte klickar där heller. Kanske Zelos Swordfish vid nått tillfälle. Det är en oversizad klocka som sitter sjukt bra på handen.
Om du, mot förmodan (!), inte hittar något du vill köpa hem så är jag intresserad av 22mm gummi då jag inte har ett enda. Sitter och väntar på en SKX. Tredje i ordningen men denna får stanna har jag tänkt mig. Som en hyllning till mitt klockintresse då det var SKX (min brorsa om vi ska vara ärliga) som fick in mig på det här spåret för 8 år sedan. Annars får jag klicka hem ett par egna Barton som det talas så varmt om.
 

FOQ

Audemars
Om du, mot förmodan (!), inte hittar något du vill köpa hem så är jag intresserad av 22mm gummi då jag inte har ett enda. Sitter och väntar på en SKX. Tredje i ordningen men denna får stanna har jag tänkt mig. Som en hyllning till mitt klockintresse då det var SKX (min brorsa om vi ska vara ärliga) som fick in mig på det här spåret för 8 år sedan. Annars får jag klicka hem ett par egna Barton som det talas så varmt om.

Yes. Hör av mig.
 
Topp