Orient Ray/Mako/Kamasu? Köpte en själv nyligen och den är riktigt trevlig.Fan, den är ju för stor! Hade den varit 40 så...
Konstigt att ingen nappar på den för övrigt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Orient Ray/Mako/Kamasu? Köpte en själv nyligen och den är riktigt trevlig.Fan, den är ju för stor! Hade den varit 40 så...
Konstigt att ingen nappar på den för övrigt.
Orient Ray/Mako/Kamasu? Köpte en själv nyligen och den är riktigt trevlig.
Håller med, kan vara en förbättring på framtida modeller.Hrrr... hrrrr.... mummel hmpf... vridring... grrr hrrrr mummel... Ad infintinum
Jag hoppas verkligen det. För mig är det det enda som gör att jag inte köper vare sig Squale eller Steinhart GMT.Håller med, kan vara en förbättring på framtida modeller.
Har ingen bättre bild men finns säng,kaffebryggare,kylskåp och micro.
Visst är den fin, gillar den också, allt utom prislappen . Eller vänd på det, tänk så mycket klocka man kan få för en liten/rimlig peng istället.@kjesul Jag såg precis att det finns en 1655 på k&s på tal om Steinhart
https://klocksnack.se/threads/rolex-explorer-ii-1655-bud.117970/
Kommer ju aldrig att ske! är väl mer kostnadsfråga tänker jag mig. Känns nästan värre att inte kunna styra GMT-visare individuellt?!Håller med, kan vara en förbättring på framtida modeller.
Dystert, grrrrKommer ju aldrig att ske! är väl mer kostnadsfråga tänker jag mig. Känns nästan värre att inte kunna styra GMT-visare individuellt?!
Om du, mot förmodan (!), inte hittar något du vill köpa hem så är jag intresserad av 22mm gummi då jag inte har ett enda. Sitter och väntar på en SKX. Tredje i ordningen men denna får stanna har jag tänkt mig. Som en hyllning till mitt klockintresse då det var SKX (min brorsa om vi ska vara ärliga) som fick in mig på det här spåret för 8 år sedan. Annars får jag klicka hem ett par egna Barton som det talas så varmt om.Vill så gärna gilla dom, men det är nått med Orient som inte klickar. När jag började med klockor så ville jag ha Ray, men blev aldrig av.
Hamtun Kraken H2 har jag varit sugen på, men det är nått som inte klickar där heller. Kanske Zelos Swordfish vid nått tillfälle. Det är en oversizad klocka som sitter sjukt bra på handen.
Har ingen bättre bild men finns säng,kaffebryggare,kylskåp och micro.
Man sover riktigt gott i hytten lite som att campa.
Barndomsdröm för mig, som aldrig släppt.Har ingen bättre bild men finns säng,kaffebryggare,kylskåp och micro.
Man sover riktigt gott i hytten lite som att campa.
Om du, mot förmodan (!), inte hittar något du vill köpa hem så är jag intresserad av 22mm gummi då jag inte har ett enda. Sitter och väntar på en SKX. Tredje i ordningen men denna får stanna har jag tänkt mig. Som en hyllning till mitt klockintresse då det var SKX (min brorsa om vi ska vara ärliga) som fick in mig på det här spåret för 8 år sedan. Annars får jag klicka hem ett par egna Barton som det talas så varmt om.
Barndomsdröm för mig, som aldrig släppt.
Du har rätt förstås, men jag kan leva med det.Jag hoppas verkligen det. För mig är det det enda som gör att jag inte köper vare sig Squale eller Steinhart GMT.
Det kan ju omöjligt vara bara jag som tycker såhär.
Det va min medBarndomsdröm för mig, som aldrig släppt.
Nej inte längre nu kör jag i entreprenaden,så åker runt 6 o är hemma runt 16-17 men förr körde jag land och rike runt.Riktigt mysigt! Har du långa körningar?
Nej inte längre nu kör jag i entreprenaden,så åker runt 6 o är hemma runt 16-17 men förr körde jag land och rike runt.
Hytten är klädd i knappstoppat och satt i massa röd belysningRiktigt mysigt! Har du långa körningar?
Hytten är klädd i knappstoppat och satt i massa röd belysning
Ja det är toppen.Smidigt schema då med andra ord iom kids.
Det händer imellanåtOoh yes! ZZ Topp på högsta volym!
Ser ju ut som värsta porrklubben, jag menar det i positiv bemärkelseHytten är klädd i knappstoppat och satt i massa röd belysning
JaSer ju ut som värsta porrklubben, jag menar det i positiv bemärkelse
Inbjuder till en till del aktiviteter så att säga!Ser ju ut som värsta porrklubben, jag menar det i positiv bemärkelse
Det händer imellanåt
Har satt i 2 10” baslådor och 2 steg bra ljud måste man ha.
ACDCÄr väl lite som att svära i kyrkan men ACDC fixar jag inte, men ZZ Topp känns som givet i den hytten. Klart som fasen med lådor. Hade inte förväntat mig annat!
En åkare i Jönköping har byggt sin hytt i detta tematSer ju ut som värsta porrklubben, jag menar det i positiv bemärkelse
Är väl lite som att svära i kyrkan med ACDC fixar jag inte, men ZZ Topp känns som givet i den hytten. Klart som fasen med lådor. Hade inte förväntat mig annat!