Ja inte är det Ron Wood i alla fall .Underfundiga texter har de med, det tog mig lång tid att fatta vad 'Woke up with wood' egentligen betydde
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja inte är det Ron Wood i alla fall .Underfundiga texter har de med, det tog mig lång tid att fatta vad 'Woke up with wood' egentligen betydde
Mer typ Rocco.Ja inte är det Ron Wood i alla fall .
Bra grejer vet du. Den är kanonfin.över förväntan
JaBra grejer vet du. Den är kanonfin.
Är helnöjd med mina bägge.
Kan lätt bli fler .
Förstår dig. Jag blev själv riktigt överraskad när jag fick Supermannen. Kvalitetskänsla-deluxe om man säger så och chronon är nog bland det mest affordable jag haft om man ser till vad den kostar i allafall.Ja
Detta trodde jag aldrig men va så jäkla nyfiken på den.
Men ack så bra det blev
Gillar att vridningen är så slimmad! Eller det ser ut så i alla fall.Ja
Detta trodde jag aldrig men va så jäkla nyfiken på den.
Men ack så bra det blev
Riktigt fina.Förstår dig. Jag blev själv riktigt överraskad när jag fick Supermannen. Kvalitetskänsla-deluxe om man säger så och chronon är nog bland det mest affordable jag haft om man ser till vad den kostar i allafall.
Den är ganska slimmadGillar att vridningen är så slimmad! Eller det ser ut så i alla fall.
Plötsligt händer det . Nu kom jag plötsligt på att jag ska rätta mina Eurojackpott-rader .Riktigt fina.
Det är ju ännu roligare med när det blir bättre än förväntat.
Någon mer erfarenhet av geckotas mesh?
https://www.royalstraps.se/collecti...ckarmband-mesh-geckota-oblique-milianese-mes#
Sugen på ett mesh till min San Martin homage, likt förlagan nedan och vill ha bra kvalité (inte supertunt)
Förstår dig. Jag blev själv riktigt överraskad när jag fick Supermannen. Kvalitetskänsla-deluxe om man säger så och chronon är nog bland det mest affordable jag haft om man ser till vad den kostar i allafall.
Klassiskt!Man är bra störd ibland. Hittade Barton och Watchgecko Tropic för en bra peng i 22 mm. Köpte trots att jag inte har en klocka med 22 luggar.
Nu måste jag ha en klocka med 22 mm luggar. FML.
Klassiskt!
Vad blir det då? Jag är väldigt nyfiken...Oh yes!
Rallygrafen är kanon. Man kan inte vara annat än nöjd i detta fallet. Välbyggd med bra finish och till ett riktigt bra pris. Affordable-deluxe.ja, blev förvånad när den Chronografen dök upp i nån googling. Verkar prisvärd, vad tycker du om den?
Gaaah ännu en inte helt oöverkomlig dinka att skriva upp på listan. Listan som för övrigt ökar i takt med att tråden fylls på.Rallygrafen är kanon. Man kan inte vara annat än nöjd i detta fallet. Välbyggd med bra finish och till ett riktigt bra pris. Affordable-deluxe.
Vad blir det då? Jag är väldigt nyfiken...
Tror att många börjar få upp ögonen för hur bra grejer det verkligen finns i micro/affordablesegmentet. Sitter dock fortfarande långt inne för många att erkänna men så är det. Utbudet i microträsket växer i rasande takt och så även tråden. Forumets oslipade diamant utan tvekan. Användarna i tråden är dock mer slipade och dom har ofta sett ljuset om man säger så .Gillar den hör tråden, köpte bla en Nodus contrail efter jag såg och läste om den här. Sjukt nöjd. tänkte då att jag skulle skumma igenom hela tråden så jag inte missade några ”affordable-godbitar”.
Pust! Och i den takten ni skriver blir det ett uppdrag mina barn får ärva.
Har inga för tillfället mer än att det jobbas på det.
Jag har ett likadant som du länkade till och är mycket nöjd, har använt det till och från på min SMPNågon mer erfarenhet av geckotas mesh?
https://www.royalstraps.se/collecti...ckarmband-mesh-geckota-oblique-milianese-mes#
Sugen på ett mesh till min San Martin homage, likt förlagan nedan och vill ha bra kvalité (inte supertunt)
Så är det! Mitt intresse för klockor är ganska nyväckt men att få så bra ”vara” som möjligt för det man pytsar in är ett tänk som hängt med ett tag.Tror att många börjar få upp ögonen för hur bra grejer det verkligen finns i micro/affordablesegmentet. Sitter dock fortfarande långt inne för många att erkänna men så är det. Utbudet i microträsket växer i rasande takt och så även tråden. Forumets oslipade diamant utan tvekan. Användarna i tråden är dock mer slipade och dom har ofta sett ljuset om man säger så .
Tänkte det samma innan. Hur mycket man än läser har det ökat med massor av sidor till nästa dag. Fantastiskt kul såklart och jag har gett upp att läsa allt. Finns massor att lära här. Köpt både klockor och armband som tipsats om i denna tråden så den är guld värd. Läser mycket mer än jag skriverGillar den hör tråden, köpte bla en Nodus contrail efter jag såg och läste om den här. Sjukt nöjd. tänkte då att jag skulle skumma igenom hela tråden så jag inte missade några ”affordable-godbitar”.
risk för att jag har gjort fel här, har ju en förkärlek för rak skärmBasebollkepa (böjd skärm från start, originalet som är anpassat efter ett huvud)
Hip hopkepa (rak och bred skärm som i ärlighetens namn egentligen inte sitter bra på någon )
(lånade bilder)
“You never actually fulfill the micro brand interest. You merely look after it for the next generation.”Gillar den hör tråden, köpte bla en Nodus contrail efter jag såg och läste om den här. Sjukt nöjd. tänkte då att jag skulle skumma igenom hela tråden så jag inte missade några ”affordable-godbitar”.
Så länge man inte kombinerar det med för feta kedjor kring halsen tycker jag nog att det kan funka!risk för att jag har gjort fel här, har ju en förkärlek för rak skärm