• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

över förväntan :D
C5752D10-7814-4345-A140-F51D41D5B317.jpeg
 
Förstår dig. Jag blev själv riktigt överraskad när jag fick Supermannen. Kvalitetskänsla-deluxe om man säger så och chronon är nog bland det mest affordable jag haft om man ser till vad den kostar i allafall.
0nrynUY.jpg

ja, blev förvånad när den Chronografen dök upp i nån googling. Verkar prisvärd, vad tycker du om den?
 
Gillar den hör tråden, köpte bla en Nodus contrail efter jag såg och läste om den här. Sjukt nöjd. tänkte då att jag skulle skumma igenom hela tråden så jag inte missade några ”affordable-godbitar”.
Pust! Och i den takten ni skriver blir det ett uppdrag mina barn får ärva.
 
Gillar den hör tråden, köpte bla en Nodus contrail efter jag såg och läste om den här. Sjukt nöjd. tänkte då att jag skulle skumma igenom hela tråden så jag inte missade några ”affordable-godbitar”.
Pust! Och i den takten ni skriver blir det ett uppdrag mina barn får ärva.
Tror att många börjar få upp ögonen för hur bra grejer det verkligen finns i micro/affordablesegmentet. Sitter dock fortfarande långt inne för många att erkänna men så är det. Utbudet i microträsket växer i rasande takt och så även tråden. Forumets oslipade diamant utan tvekan. Användarna i tråden är dock mer slipade och dom har ofta sett ljuset om man säger så :D.
 
Tror att många börjar få upp ögonen för hur bra grejer det verkligen finns i micro/affordablesegmentet. Sitter dock fortfarande långt inne för många att erkänna men så är det. Utbudet i microträsket växer i rasande takt och så även tråden. Forumets oslipade diamant utan tvekan. Användarna i tråden är dock mer slipade och dom har ofta sett ljuset om man säger så :D.
Så är det! Mitt intresse för klockor är ganska nyväckt men att få så bra ”vara” som möjligt för det man pytsar in är ett tänk som hängt med ett tag.
 
Varför är gmts nästan utformade som dykare? Det borde väl funka med en mer slimmad variant med vridning?
Eller det kanske finns bara att det mesta som postas är dykigt.
 
Gillar den hör tråden, köpte bla en Nodus contrail efter jag såg och läste om den här. Sjukt nöjd. tänkte då att jag skulle skumma igenom hela tråden så jag inte missade några ”affordable-godbitar”.
Pust! Och i den takten ni skriver blir det ett uppdrag mina barn får ärva.
Tänkte det samma innan. Hur mycket man än läser har det ökat med massor av sidor till nästa dag. Fantastiskt kul såklart och jag har gett upp att läsa allt. Finns massor att lära här. Köpt både klockor och armband som tipsats om i denna tråden så den är guld värd. Läser mycket mer än jag skriver :)
 
Gillar den hör tråden, köpte bla en Nodus contrail efter jag såg och läste om den här. Sjukt nöjd. tänkte då att jag skulle skumma igenom hela tråden så jag inte missade några ”affordable-godbitar”.
Pust! Och i den takten ni skriver blir det ett uppdrag mina barn får ärva.
“You never actually fulfill the micro brand interest. You merely look after it for the next generation.”
 
Tillbaka
Topp