Lyssnar på Ozzy, dricker kaffe och har det allmänt bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Din farsa är en rolig trevlig människaJo redan farfar i sin tid var på Baselmässan och pappa skulle åka ner för 50:e året i rad i år
Var hittar jag bäst kepsar i KBA @Nicke75?Jag är på.
47” Brand gör snygga Baseball caps.
Ett tips.
Ta kontakt med kepsmagasinet i Norden dom ligger i Kungsbacka,kanske kan dom hjälpa dig.Var hittar jag bäst kepsar i KBA @Nicke75?
Håller med, dom sitter som en smäck.Jag är på.
47” Brand gör snygga Baseball caps.
Ett tips.
Ja precisHåller med, dom sitter som en smäck.
Tror inte det, den "tillhör" spännet gissar jag. Hur skulle du få loss den från spännet? Sitter den med (fjädrande) sprint?Är dålig på länkar men visst borde jag kunna tabort halvlänken längst fram vid spännet och ersätta mot en hel?
Ja det ser jag nu,jag trodde det va vanlig sprint men det är det ej.Tror inte det, den "tillhör" spännet gissar jag. Hur skulle du få loss den från spännet? Sitter den med (fjädrande) sprint?
Eller sätta dit en länkbit och flytta in justeringen. Ser att det inte är mycket justermån i spännet, kan bli att det inte funkar perfekt varken eller, hänt mej nån gång.Ja det ser jag nu,jag trodde det va vanlig sprint men det är det ej.
Jag har ett snäpp till jag kan flytta ut på spännet men tycker inte det ser snyggt ut.
Jag flyttade in länken innan jag tog bort en bit.Eller sätta dit en länkbit och flytta in justeringen. Ser att det inte är mycket justermån i spännet, kan bli att det inte funkar perfekt varken eller, hänt mej nån gång.
Är det bättre med axeln/armen?
Har städat kylskåpet, blääää vad tråkigt.
Jag tycker mig skymta lämningar av mammutbetar bakom spisen
QUE?! I'm from Barcelona! Inte mycket justermån kvar alltså?!Jag flyttade in länken innan jag tog bort en bit.
Men då gick det inte att stänga länken.
Lite konstigt när det finns 4 hål.
Det är faktiskt mycket bättre tackÄr det bättre med axeln/armen?
Wotd, för att vara lite på spåret
Det var roligt att höra!Det är faktiskt mycket bättre tack
Långt kvar till normalt men stadigt bättre !
Vågar knappt titulera mig microb (äger endast 1st Steinhart) Men Japp, tänkte faktiskt köra med just den under owgmarchNu blir det ju lite enformig från och med imorgon, är det fler mikrober som ämnar köra 'OWG Mars' ?
Vad fränt att kunna ha höns, bor du på landsbygden i England ?Matar hönsen och svär över det engelska vädret.
"Clean" , vad är för något tusenmetare ?Denna blev det idag.
Jag ser också på skidor, roligare dock att se damerna. Herrlaget är inte mycket att ropa hurra över.Lördagsförmiddag och skidor. Kör nog denna idag med.
Riktigt ren tavla, vad är det för roligt?Denna blev det idag.
Yepp, är hönsuppfödare till Downtown abbey.Vad fränt att kunna ha höns, bor du på landsbygden i England ?