• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Ventus, matchande bira och lite kött!
Ha en fin kväll gott folk!
B048EA45-5CCE-4FAA-B031-D339BDEC8709.jpeg
 
Du var bara tvungen att få med din favvo klocka! Bra språk isländska. Lätt att förstå. Sugen på en Camborgari nu.
Tack M, det värmer extra när du kommenterar. Ja jag tycker ju faktiskt så synd om den där genomfula klockan att jag vet inte vad ska ta mig till helt enkelt. Jag har för mig att jag föreslog @Nilas att vi skulle köpa den tillsammans och ha delad vårdnad men det blev inget :)
Edit: Ja hamburgaren är kanon, kycklingbröst och camembert ost är smaskens !
 
Tack M, det värmer extra när du kommenterar. Ja jag tycker ju faktiskt så synd om den där genomfula klockan att jag vet inte vad ska ta mig till helt enkelt. Jag har för mig att jag föreslog @Nilas att vi skulle köpa den tillsammans och ha delad vårdnad men det blev inget :)
Edit: Ja hamburgaren är kanon, kycklingbröst och camembert ost är smaskens !

Håller med. Ful som satan. Nån borde köpa bara för att. ;)

En sak: Är det verkligen en äkta Camborgari när det är kyckling i? :hilarious: Lät iofs som en riktigt bra kombo! Är det en kedja eller lokalt hak? Kan så sjukt lite om Island.
 
Tillbaka
Topp