Kreacon
Guld
Utveckla!Jag kapar ert samtal litegrann, men är det inte så att i 100% av fallen med positiv motivering att det är självbevarelsedriften som driver ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Utveckla!Jag kapar ert samtal litegrann, men är det inte så att i 100% av fallen med positiv motivering att det är självbevarelsedriften som driver ?
Ja alltså att det är självbevarelsedriften som i grund och botten alltid är det som verkar som drivkraft för att man gör något överhuvudtaget.Utveckla!
Ja utan den blir det ju sällan konstruktivt.Ja alltså att det är självbevarelsedriften som i grund och botten alltid är det som verkar som drivkraft för att man gör något överhuvudtaget.
Så därför är det ergo onödigt att fråga folk om vad det är som motiverar dem.Be
Ja utan den blir det ju sällan konstruktivt.
Yes, är på, tror dock inte jag kommer klara detNu blir det ju lite enformig från och med imorgon, är det fler mikrober som ämnar köra 'OWG Mars' ?
Kör efter @jabla's underbara devis bara 'Det är aldrig försent att ge upp'Yes, är på, tror dock inte jag kommer klara det
Haha, spot on.Kör efter @jabla's underbara devis bara 'Det är aldrig försent att ge upp'
Fniss!Så därför är det ergo onödigt att fråga folk om vad det är som motiverar dem.
Vad blev det, kanske en Quarter poundur cheesur?
Käkar hamburgare
Det är som på låtsas. Så himla bra.
På låtsas ? Menar du språket ?Det är som på låtsas. Så himla bra.
Ahh snyggt . Tack själv. En sån kanske man skulle ha?Nu åkte nyförvärvet på!
Tack igen till @Nilas för en trevlig affär!
Ha en härlig fortsatt lördag allihopa!
Ser smarrigt ut .
Har inte använt den så mycket, men än så länge är den underbar!Den ville ju jag ha.
Fast med kortare L2L.
Vad tycker du om den?
Ja, hoppas jag inte trampar på några tår. Språket är som en mix mellan rövarspråket och svensk/norska. återigen, no offense.På låtsas ? Menar du språket ?
Absolut inteJa, hoppas jag inte trampar på några tår. Språket är som en mix mellan rövarspråket och svensk/norska. återigen, no offense.
Men det är bra mycket mer komplicerat än gemene svensk tror som bara har 'Korpen flyger' som referensramAbsolut inte
Pax! Har haft enFasen jag fick sug efter en seiko astron, nån som har eller har testat? @Jeser90
En affordable för on topic
Ja som mer Skåning än Bleking så gillade jag skarpt Franska Kartoffler
Tack M, det värmer extra när du kommenterar. Ja jag tycker ju faktiskt så synd om den där genomfula klockan att jag vet inte vad ska ta mig till helt enkelt. Jag har för mig att jag föreslog @Nilas att vi skulle köpa den tillsammans och ha delad vårdnad men det blev ingetDu var bara tvungen att få med din favvo klocka! Bra språk isländska. Lätt att förstå. Sugen på en Camborgari nu.
Jag fick kalla fötter just i slutskedet av affären .Tack M, det värmer extra när du kommenterar. Ja jag tycker ju faktiskt så synd om den där genomfula klockan att jag vet inte vad ska ta mig till helt enkelt. Jag har för mig att jag föreslog @Nilas att vi skulle köpa den tillsammans och ha delad vårdnad men det blev inget
Tack M, det värmer extra när du kommenterar. Ja jag tycker ju faktiskt så synd om den där genomfula klockan att jag vet inte vad ska ta mig till helt enkelt. Jag har för mig att jag föreslog @Nilas att vi skulle köpa den tillsammans och ha delad vårdnad men det blev inget
Edit: Ja hamburgaren är kanon, kycklingbröst och camembert ost är smaskens !