Yepp, är hönsuppfödare till Downtown abbey.
Nä, bor på skånska landsbygden men vädret är just nu så som jag minns det i England. Duggregn piskande från sidan dag ut och dag in. Hur är vädret på Island?
Det snöar och är ett par grader kallt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yepp, är hönsuppfödare till Downtown abbey.
Nä, bor på skånska landsbygden men vädret är just nu så som jag minns det i England. Duggregn piskande från sidan dag ut och dag in. Hur är vädret på Island?
Samma här, Ebba var grym idagJag ser också på skidor, roligare dock att se damerna. Herrlaget är inte mycket att ropa hurra över.
Perfekt!
Det snöar och är ett par grader kallt
Denna blev det idag.
Vad gör man som researcher?Det är en jäkligt bra fråga @dino
Jag är tveksam till att den är värd det nämligen.
Jobbar reasercher till vardags, så jag har faktiskt ställt några frågor på mejl till Neumann klockor och försöker få veta mer om dem som bolag.
Finishen är över förväntan faktiskt. Urtavlan är speciell och jag gillar den mycket. baksidan är...det kunde lagts mer tid på den. Bra kvalitet på bandet.
Jag ska se om jag kan få svar på lite frågor så tänkte jag göra en sammanfattning av mina intryck
"Clean" , vad är för något tusenmetare ?
Riktigt ren tavla, vad är det för roligt?
Edit-Var tydligen andra på den frågan
Liknar något jag ägt...
Förövrigt sjukt bra kvalité på pucken, nog bland det bästa jag haft oavsett märke. Skulle man behållit! Lite kul jag bytte en gul seiko pogue + cash mot den, idag hade nog seikon varit värd mer i Sverige iaf. Lite kul hur det kan ändras.
Vad gör man som researcher?
Spännande. På vilken typ av företag?En stor del av tiden går ut på att ta reda på vad personer motiveras av och vill utvecklas inom
Jag kapar ert samtal litegrann, men är det inte så att i 100% av fallen med positiv motivering att det är självbevarelsedriften som driver ?En stor del av tiden går ut på att ta reda på vad personer motiveras av och vill utvecklas inom
Har du provat nån sådan här ?On the road again. Måste jobba idag men imorgon är det söndag igen. Om Gud vilade på söndag, vilar jag också. På min handled .... - Rohje klocka från Finland.
Det är viktigt för fredagstråden!Jag ska byta klocka så ofta jag kan hela mars. Verkligen njuta av alla klockor.
NTH Näcken igen
Mysig lördag! Meditativt och som balsam för själen att putsa skor.Skovårdsdag - så fick bli Helson på läder, hoppas ni alla har en trevlig helg!
Japp, jag kör igenom ”allihopa” idag bara för detNu blir det ju lite enformig från och med imorgon, är det fler mikrober som ämnar köra 'OWG Mars' ?
Har ett mesh från Geckota som åker på Weekdatern ibland när det är varmt, helt klart bättre än de budget mesh jag provat, som har en tendens att dra sig.Någon mer erfarenhet av geckotas mesh?
https://www.royalstraps.se/collecti...ckarmband-mesh-geckota-oblique-milianese-mes#
Sugen på ett mesh till min San Martin homage, likt förlagan nedan och vill ha bra kvalité (inte supertunt)
Japp, jag kör igenom ”allihopa” idag bara för det
Två kvar nu tror jag och gott om tid kvar av dagen
Jag har två stycken på ingångÄr ju sugen vara med men inser då det blir klocklöst imorgon isf, väntar in en DS action jag tror skulle vara ok owg med men kommer måndag...
Finns inte en chans jag klarar en månad utan att prova ett nyköp
Mer Fortis i tråden Mats! (är väl ett favoritmärke för dig?)
Ameh du kan ju inte kapa så här tidigt i diskussionen!Jag kapar ert samtal litegrann, men är det inte så att i 100% av fallen med positiv motivering att det är självbevarelsedriften som driver ?
Ameh du kan ju inte kapa så här tidigt i diskussionen!
Spännande. På vilken typ av företag?
Så shysst seiko!Har ett mesh från Geckota som åker på Weekdatern ibland när det är varmt, helt klart bättre än de budget mesh jag provat, som har en tendens att dra sig.