• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Yepp, är hönsuppfödare till Downtown abbey.
Nä, bor på skånska landsbygden men vädret är just nu så som jag minns det i England. Duggregn piskande från sidan dag ut och dag in. Hur är vädret på Island?
IMG_9034.JPG

Det snöar och är ett par grader kallt :)
 
Det är en jäkligt bra fråga @dino
Jag är tveksam till att den är värd det nämligen.
Jobbar reasercher till vardags, så jag har faktiskt ställt några frågor på mejl till Neumann klockor och försöker få veta mer om dem som bolag.

Finishen är över förväntan faktiskt. Urtavlan är speciell och jag gillar den mycket. baksidan är...det kunde lagts mer tid på den:meh:. Bra kvalitet på bandet.

Jag ska se om jag kan få svar på lite frågor så tänkte jag göra en sammanfattning av mina intryck :)
Vad gör man som researcher?
 
"Clean" , vad är för något :confused: tusenmetare ?

Riktigt ren tavla, vad är det för roligt?:)
Edit-Var tydligen andra på den frågan

Liknar något jag ägt... :D
4052462B-2B45-4C34-9BC4-1FC917E84E3F.jpeg


Förövrigt sjukt bra kvalité på pucken, nog bland det bästa jag haft oavsett märke. Skulle man behållit! :) Lite kul jag bytte en gul seiko pogue + cash mot den, idag hade nog seikon varit värd mer i Sverige iaf. Lite kul hur det kan ändras.

Japp, en ”homage” till Halios Puck. Steril tavla, 1000m, NH35 och till ett mycket bra pris. Inte så dumt alls.
 
Tillbaka
Topp