Kreacon
Guld
När det är dags vet du vart jag finns!Har inte använt den så mycket, men än så länge är den underbar!
Och 20k kronor billigare än Zodiacen som du länkade till tidigare!...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
När det är dags vet du vart jag finns!Har inte använt den så mycket, men än så länge är den underbar!
Och 20k kronor billigare än Zodiacen som du länkade till tidigare!...
Ifjol var det ju riktigt dåligt härifrån.Ska ni skicka hårdrock varje år?
Haha, nej det är ju så svårt att fota klockor som ligger i lådan. Ärligt talat tyckte jag väl att det var lite sådär, det var inget direkt fel på den men det finns betydligt bättre i prisklassen om man säger så (denna låg tusenlappen högre i pris än övriga Voiture p.g.a. licensen antar jag). En riktigt cool modell men kronografer är inte min kopp te och det blev aldrig av att den användes så jag kände att den lika gärna kunde få gå.Besviken på @HSK
Inte en enda(?) bild i affordabletråden på din fd. Rosa Pantern-Nezumi Hur är kvaliteten på Nezumi tycker du?
Var det inte i Israel förra året? De där konstiga rockbandet som protesterade mot Israel i Palestinakonflikten.Ifjol var det ju riktigt dåligt härifrån.
Har spanat lite på de Nezumi som ligger ute på k&s men aldrig kommit till skott. Tycker också det var coolt med rosa pantern men om jag går till mig själv hade jag förmodligen valt nån annan klocka före varenda dag när det väl kom till kritan. Ja det var sjukt att det kom ut två samma dag, och som du säger försvann i en grisblink.Haha, nej det är ju så svårt att fota klockor som ligger i lådan. Ärligt talat tyckte jag väl att det var lite sådär, det var inget direkt fel på den men det finns betydligt bättre i prisklassen om man säger så (denna låg tusenlappen högre i pris än övriga Voiture p.g.a. licensen antar jag). En riktigt cool modell men kronografer är inte min kopp te och det blev aldrig av att den användes så jag kände att den lika gärna kunde få gå.
Lite lustigt att den är begränsad till 100 ex och att jag tänkt lägga ut den i någon veckas tid bara för att se att en exakt likadan hamnade på K&S samma dag som jag skulle posta min. Jag tycker också att det är lite märkligt att den inte sålde bättre hos Nezumi för både min och @Lupin s ex såldes inom en halvtimme så intresset verkar uppenbarligen finnas men många kanske inte ens känner till märket sedan tidigare.
Minns inte helt, sorryVar det inte i Israel förra året? De där konstiga rockbandet som protesterade mot Israel i Palestinakonflikten.
Ställer mig i kö för när det är dags att flippaJag bidrar med en bild på senaste mikrotillskottet som kompensation och hoppas på förlåtelse för mina synder.
Du är etta på listan!När det är dags vet du vart jag finns!
Började med en serie på Viaplay:Vad gör folket, har ni somnat?
Nytt band på denna (affordable?!)
Flott, dansk serie va?Började med en serie på Viaplay:
Den som dräper.
Riktigt bra och vi kan inte sluta se
StämmerFlott, dansk serie va?
Här är det NHL och ”klockpill”. Ungar och fru har gett upp.
Topp! Men snälla sluta posta den nu.Du är etta på listan!
Jag tycker att det är kul med lite färg och att jag aldrig använde den hade inte med färgen i sig att göra utan det var mer att det var en kronograf, kände redan när jag beställde den att "vad fan ska jag med en kronograf till?" men den var så snygg. Kvalitetsmässigt vet jag som sagt inte om det är någon höjdare och jag upplevde den som lite billig med tanke på prislappen men vi tycker alla olika. Har man vägarna förbi Stockholm kan man säkert få klämma och känna på dem hos Nezumi vid Tegnérlunden och jag har även sett att det är någon butik som annonserat om Nezumi på Blocket. Jälmers Ur kanske?Har spanat lite på de Nezumi som ligger ute på k&s men aldrig kommit till skott. Tycker också det var coolt med rosa pantern men om jag går till mig själv hade jag förmodligen valt nån annan klocka före varenda dag när det väl kom till kritan. Ja det var sjukt att det kom ut två samma dag, och som du säger försvann i en grisblink.
Haha, ska försöka att komma ihåg det men jag tror att det är det här som folk brukar kalla för keeper?!Ställer mig i kö för när det är dags att flippa
Jodå vi har båda varit (är?) Monta ägare. Svart Triumph. Sjukt bra klocka vad gäller fit n finish. Mycket prisvärda trots sina i sammanhanget rätt matiga prislappar. Runt 20k give or take beroende på modell. Lätt värda pengarna.@Hjelm Har/hade du inte en Triumph eller blandar jag ihop dig med @Bezelman ?
Ifall någon är intresserad av att läsa mer om Oceanking finns det en väldigt matig recension med en massa trevliga bilder på WUS: https://forums.watchuseek.com/f74/boatswain-reviews-monta-oceanking-2-a-4817565.html
Ah ok, du är inte med på OWG mars m.a.o ?Morrn, nya dinkor, bra blandning, affordable, icke affordable och en affordable vintage
No way, skulle fa panik, kallsvettningar och do efter max 2 dgrAh ok, du är inte med på OWG mars m.a.o ?
For din skull
Har en Triumph mkt riktigt Bezelman hade en Triumph han med@Hjelm Har/hade du inte en Triumph eller blandar jag ihop dig med @Bezelman ?
Ifall någon är intresserad av att läsa mer om Oceanking finns det en väldigt matig recension med en massa trevliga bilder på WUS: https://forums.watchuseek.com/f74/boatswain-reviews-monta-oceanking-2-a-4817565.html
Jag hade också den Triumph som @Bezelman hade och kan bara instämma i hyllningen. Sålde den men har kvar min Skyquest som är lika bra den. Slår det mesta på fingrarna vad det gäller kvalitetskänsla och finish.Har en Triumph mkt riktigt Bezelman hade en Triumph han med
Ja, extrem känsla i Montan. Dom har verkligen hittat rätt i kvalitet kontra prisJag hade också den Triumph som @Bezelman hade och kan bara instämma i hyllningen. Sålde den men har kvar min Skyquest som är lika bra den. Slår det mesta på fingrarna vad det gäller kvalitetskänsla och finish.
Det är väl lite som att svära i kyrkan när man nämner Rolex här i tråden men jag kan tänka mig att det var ungefär så här det var 1997 när man fick en Submariner för 25'. Helt outstanding kvalitet och för den som är sugen säger jag bara KÖP! Visst är det relativt mycket pengar det handlar om men bättre klocka får man nog inte för pengarna idag och här kan man verkligen snacka om 95% av kvaliteten till 25% av priset.Ja, extrem känsla i Montan. Dom har verkligen hittat rätt i kvalitet kontra pris
Ah, då var det inte fel på minnet för en gångs skull! Har du planer på att utöka Montastallet eller tänkte du i så fall göra dig av med din Triumph? Det är i och för sig två helt olika modeller som kompletterar varandra väldigt väl.Har en Triumph mkt riktigt Bezelman hade en Triumph han med
Det är en utökning som är tankenAh, då var det inte fel på minnet för en gångs skull! Har du planer på att utöka Montastallet eller tänkte du i så fall göra dig av med din Triumph? Det är i och för sig två helt olika modeller som kompletterar varandra väldigt väl.
Köpte du den ny eller beggad förresten?Det är väl lite som att svära i kyrkan när man nämner Rolex här i tråden men jag kan tänka mig att det var ungefär så här det var 1997 när man fick en Submariner för 25'. Helt outstanding kvalitet och för den som är sugen säger jag bara KÖP! Visst är det relativt mycket pengar det handlar om men bättre klocka får man nog inte för pengarna idag och här kan man verkligen snacka om 95% av kvaliteten till 25% av priset.