• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Pax! Har haft en :)
Ref: SSE007

Grymt välarbetad klocka men ruskigt fin finish. Stor på papper men bars av någon anledning riktigt bra! - Rekommenderar helt klart att testa, klart kul klocka med riktigt roliga funktioner! :)
Såg i k&s att du haft en, ångrar att jag inte klippte den som @Blackpercy sålde :banghead:. Kanske går fler tåg. Låter bra att ni båda tyckt att den bärs bekvämt den ser ju rätt fläskig ut :)
FB86538E-E137-4EDE-A7A7-FC8C825655FB.jpeg
 
Såg i k&s att du haft en, ångrar att jag inte klippte den som @Blackpercy sålde :banghead:. Kanske går fler tåg. Låter bra att ni båda tyckt att den bärs bekvämt den ser ju rätt fläskig ut :)
FB86538E-E137-4EDE-A7A7-FC8C825655FB.jpeg
Det var min gamla som han sålde faktiskt! Men det kommer fler tåg. Åk in på någon AD och testa nya modellerna, dom är lite bättre i storlek! Kan helt klart tänka mig äga en igen! :)
 
En av låtarna som tävlar om att få representera Island i Eurovision är faktiskt helt ok IMO !
Tippar på att du gillar detta @Nilas
Jag lade upp en låt med dem här (för ganska längesedan) som du diggade vill jag minnas :)
Bandet heter Dimma (betyder 'Mörker')
Låten heter Almyrkvi (betyder 'Förmörkelse')
 
Senast ändrad:
Melodifestivalskväll så jag bjussar därav på lite kommersiell melodifestivals-hårdrock för en gångs skull. Hade vunnit vilken deltävling som helst.
Lagom hårt, hygglig trallvänlig refräng och höjningar som sig bör. Skruva ner tvn och på med speakern på högsta.
Rock on gubbs och gumms :D


(obligatorisk klockbild)
QFiFCRP.jpg
 
En av låtarna som tävlar om att få representera Island i Eurovision är faktiskt helt ok IMO !
Tippar på att du gillar detta @Nilas
Jag lade upp en låt med dem här (för ganska längesedan) som du diggade vill jag minnas :)
Bandet heter Dimma (betyder 'Mörker')
Låten heter Almyrkvi (betyder 'Förmörkelse')
Bra driv där :). Har säkert hört dom tidigare som du säger men kommer inte direkt ihåg.
Lyssnar nämligen ganska mycket om man säger så :D.
 
Tillbaka
Topp