FOQ
Guld
Jag fick kalla fötter just i slutskedet av affären .
Full förståelse! Tycker ni har gemensamt tillräckligt bra i lagret ändå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag fick kalla fötter just i slutskedet av affären .
Såg i k&s att du haft en, ångrar att jag inte klippte den som @Blackpercy sålde . Kanske går fler tåg. Låter bra att ni båda tyckt att den bärs bekvämt den ser ju rätt fläskig utPax! Har haft en
Ref: SSE007
Grymt välarbetad klocka men ruskigt fin finish. Stor på papper men bars av någon anledning riktigt bra! - Rekommenderar helt klart att testa, klart kul klocka med riktigt roliga funktioner!
Det är ett lokalt hak faktiskt, ligger typ 300 meter från där jag bor.Håller med. Ful som satan. Nån borde köpa bara för att.
En sak: Är det verkligen en äkta Camborgari när det är kyckling i? Lät iofs som en riktigt bra kombo! Är det en kedja eller lokalt hak? Kan så sjukt lite om Island.
Det var min gamla som han sålde faktiskt! Men det kommer fler tåg. Åk in på någon AD och testa nya modellerna, dom är lite bättre i storlek! Kan helt klart tänka mig äga en igen!Såg i k&s att du haft en, ångrar att jag inte klippte den som @Blackpercy sålde . Kanske går fler tåg. Låter bra att ni båda tyckt att den bärs bekvämt den ser ju rätt fläskig ut
Den är grym, särskilt med den "svarta" vridringen dåPå tal om Astron så fick jag hem en klocka igår som bör platsa i tråden!
Det var den som tyvärr fick säljas för att finansiera min sla023. Rejält mycket pang för pengen, sparar redan till en ny.Det var min gamla som han sålde faktiskt! Men det kommer fler tåg. Åk in på någon AD och testa nya modellerna, dom är lite bättre i storlek! Kan helt klart tänka mig äga en igen!
Härligt!På tal om Astron så fick jag hem en klocka igår som bör platsa i tråden!
Det är klart! Ju dyrare desto bättre, eller? Haha. Faktiskt inte, men kul dom syns lite här och där!Härligt!
Köpt från Australien för premiumpris?
https://www.ebay.com/itm/Squale-Mic...824138?hash=item4b74e6b60a:g:MlcAAOSwZ15eVOl~
Knappast troligt, men kul att de säljs världen över för bra pris.
Edit: skickar med en bild på en oställd klocka med i ljuset grå vridring.Härligt!
Köpt från Australien för premiumpris?
https://www.ebay.com/itm/Squale-Mic...824138?hash=item4b74e6b60a:g:MlcAAOSwZ15eVOl~
Knappast troligt, men kul att de säljs världen över för bra pris.
Grattis grattis och välkommen till denna exklusiva skara . Känns det bra? Själv tänker jag på livet som före och efter LEnPå tal om Astron så fick jag hem en klocka igår som bör platsa i tråden!
Känns fantastiskt! Jag är lite inne på samma linje som du, Före och Efter LE. Man blir en lite bättre människa tillsammans med LEn.Grattis grattis och välkommen till denna exklusiva skara . Känns det bra? Själv tänker jag på livet som före och efter LEn
Magiskt! Pratar du isländska, @Equilibrium ?
Eins og rennandi foss maður !Magiskt! Pratar du isländska, @Equilibrium ?
Jaså? Klacken i smedjan är en sko?Eins og rennandi foss maður !
Enda er ég búin að eiga heima á klakan í nítján ár sko.
Grymt! Saknar den redan Hoppas ni har en fin helg.På tal om Astron så fick jag hem en klocka igår som bör platsa i tråden!
Jag har sett dem en gång, inte provat, men det Klockor är så dyrt. Jag gillar Suff-klockor. från Finland, men ännu mer klockor runt 1000 euro.Har du provat nån sådan här ?
https://www.rajamaenkellotehdas.fi/fi/
Jo jag vet, jag skrev e-post till honom och det stod snabbt klart att de var ett par prisklasser för dyra för mig. Häftig design iallafallJag har sett dem en gång, inte provat, men det Klockor är så dyrt. Jag gillar Suff-klockor. från Finland, men ännu mer klockor runt 1000 euro.
Oh yeah. One day perhaps? until than..... Aittokoski, DeMoto, Suff or Sarpaneva! Sarpaneva is just as impressive mate!Jo jag vet, jag skrev e-post till honom och det stod snabbt klart att de var ett par prisklasser för dyra för mig. Häftig design iallafall
Oh yeah. One day perhaps? until than..... Aittokoski, DeMoto, Suff or Sarpaneva! Sarpaneva is just as impressive mate!
Bra driv där . Har säkert hört dom tidigare som du säger men kommer inte direkt ihåg.En av låtarna som tävlar om att få representera Island i Eurovision är faktiskt helt ok IMO !
Tippar på att du gillar detta @Nilas
Jag lade upp en låt med dem här (för ganska längesedan) som du diggade vill jag minnas
Bandet heter Dimma (betyder 'Mörker')
Låten heter Almyrkvi (betyder 'Förmörkelse')
Tuff! Är de 40mm så får du gärna pma när du ska flippa.Skovårdsdag - så fick bli Helson på läder, hoppas ni alla har en trevlig helg!
Ska ni skicka hårdrock varje år?Oh vad trevligt, Dimma kom vidare
50/50 chans nu !