Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra tycker jag! 48mm lug to lug och en ganska tunn boett gör att den är riktigt bekväm. Inte mycket att tjafsa om för typ 700 spänn.Billig ryss idag.
Garanterat den är så braHelt rätt, bra jobbat .
Var bara tvungen att testa "the beast".
Kommer att sitta fint när man gör sommarens första svanhopp
Det där är väl en sådan du är ute efter @FreakyLeo ?Bygger Lego, inte med en micro men en affordable I alla fall
EQB-1000D-1AER
Ser ut som ett CW band?Denna kombo borde funka fint i sommar
Det är detSer ut som ett CW band?
Ja den har fått riktigt bra betyg i många recensioner. Tavlan är grymt trevlig med sitt skarpa röda som kontrast och mörkblått bezelinlägg, ser dock ofta svart ut. Verkar som den sitter smidigt trots en bredd på 44mm.Garanterat den är så bra
Ska bli kul med ett utlåtande.Ja den har fått riktigt bra betyg i många recensioner. Tavlan är grymt trevlig med sitt skarpa röda som kontrast och mörkblått bezelinlägg, ser dock ofta svart ut. Verkar som den sitter smidigt trots en bredd på 44mm.
L2L är knappt 48mm så där är nog orsaken till det.
Väntar med stor spänning .
Stämmer Ligger på villhöverlistan tillsammans med ett gäng till.Det där är väl en sådan du är ute efter @FreakyLeo ?
Ja den får man allt flytta i många vinklar innan det blir braSnacka om svårfotad rackare
Utlåtande kommer och du är noterad på listan .Ska bli kul med ett utlåtande.
Sätt upp mig på listan om det vankas flipp i framtiden.
Utlåtande kommer och du är noterad på listan .
En till på väg du som är duktig på att gissa.
Absolut, han har en utomordentligt god smak när det kommer till klockor .Härmar du @M26?
Är det inte den gröna nya g shocken?Utlåtande kommer och du är noterad på listan .
En till på väg du som är duktig på att gissa.
Jodå, helt rätt .Är det inte den gröna nya g shocken?
Shysst valt!Jodå, helt rätt .
GA2100Härmar du @M26?
Extremt trevlig den där. Min är på mest hela tiden nu när jag är pappaledig.Helt rätt, bra jobbat .
Var bara tvungen att testa "the beast".
Kommer att sitta fint när man gör sommarens första svanhopp
Den är riktigt bra. Men som du säger är det oerhört svårt att motivera priset.Denna är riktigt grym också, men tyvärr alldeles för dyr. Tror den svarta eller vita varianten är snyggare till den länken.
Fel, tror det ska va 2110 på den gröna men nästan rätt .
Absolut, han har en utomordentligt god smak när det kommer till klockor .
Mena den,trodde det bara va dom sista siffrorna som skiljer.Fel, tror det ska va 2110 på den gröna men nästan rätt .
Snyggt, har kikat på din flera gånger. Känns som jag har något trevligt att se fram emot .Extremt trevlig den där. Min är på mest hela tiden nu när jag är pappaledig.
Ja det förstår jag men Näcken är fan inte dålig den heller. Är ju slut hela tiden på SeriousWatches, tyvärr.Ja, som du och jag saknar den svarta Yeman...
Terapi:
Förstod det, trodde jag också först.Mena den,trodde det bara va dom sista siffrorna som skiljer.