• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Fantastiskt bra att man kan få till sådan känsla ändå och till ett löjligt lågt pris, även om konstruktionen då inte är deras egen och kanske inte exakt lika bra.
Känns därav som mycket annat kostar alldeles uppåt väggarna förmycket.
Håller med dig om att många klockor självklart kostar för mycket, men man ska ju ha i tanken att det kostar betydligt mer att utveckla bla låset än att kopiera det.

Håller med dig om att många klockor självklart kostar för mycket, men man ska ju ha i tanken att det kostar betydligt mer att utveckla bla låset än att kopiera det.
Absolut, så är det men det löjligt höga priset hos många kända märken är trots utvecklingskostnader orimligt höga kan tyckas. Det är ju dock inget unikt för enbart klockbranschen.

Dammade av min favorit micro idag.
Undone aqua diver gjord helt custom efter mina önskemål. Även glasbaksidan är moddad. Har gjort en minirecension i recensionsforumet om man söker :)
Någon som testat kronografen eller också testat divern?
DSC_8969.JPG

Är det något speciellt som gör att den inte får så mycket handledstid? Har varit lite sugen på en unimatic men velar lite:)
Anledningen är mest bara att det är annat som får tiden. Är verkligen nöjd med den annars! Håller god kvalitet och finish så inget att klaga på. Grym på medföljande gummi nato. PMa om du är intresserad av just den här.

Jag har nappat, men jag var för långsam för att få det bästa priset (€515). Det valet var borta när jag loggade in en kvart efter kampanjstart...
Tiden får utvisa om jag fullföljer. Det finns andra, icke klockrelaterade, planer för plånboken också. :)
Måste man inte fullfölja när kampanjen avslutats?

Tillbaka
Topp