Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan vad brutal den ärAlltså Hammarhajen är riktigt bra
Ja brutal är bara förnamnet. Ser ju hårdare ut än klippan den ligger på. Lite saltvatten på den sen är du hemma .Alltså Hammarhajen är riktigt bra
Alltså Hammarhajen är riktigt bra
Gillar bilden, framhäver klockans karaktär. Kalt, kargt och tuff miljö på land och i vatten.Alltså Hammarhajen är riktigt bra
Appropå hammerhead, den i titan är inte dum heller! Tyvärr inte min men någon ggn ska väll modellen testas
Jag fick hem min Panda i dag och så nöjd jag är
Nice review and it looks nice, I like the bracelet giving it a less "toolwatchy" look compared to it's rivals. But the name..... deal breaker for me. Silly, just silly.
Today I published a review I wrote about Swiss Watch Company's Diver which is now on Kickstarter.
I decided to post it also on Klocksnack as I know that many here are micro fans.
https://klocksnack.se/threads/swiss-watch-company-diver-new-kickstarter-campaign.98069/
Riktigt clean!
Riktgt jävla nöjd med denna än så länge!
Inte mycket att klaga på särskillt med tanke på priset. Perfekt storlek och oj så vacker
Sjukt snygg! Är det 43:an ?
Kamera trasig i telefon men kanske kan ordna något mot kvällningen
Inte mycket att klaga på särskillt med tanke på priset. Perfekt storlek och oj så vacker
Jag fick den levererad till dörren med UPS. Krävdes påskrift med så det ska ju inte kunna hända att den bara lämnas nånstans. Prova söka på tracking hos UPS, borde ju gå att se vägen den tagit?Väntar på min, men börjar bli lite orolig står att den är levererad men har inte fått någon klocka. Kom den i brevlådan direkt eller hämta du på postombud?
BrevlådaVäntar på min, men börjar bli lite orolig står att den är levererad men har inte fått någon klocka. Kom den i brevlådan direkt eller hämta du på postombud?
Har så att UPS alltid lägger i brevlådan/vid sidodörren då jag aldrig är hemma på vardagar vid 12-14 eller när de nu vill leverera. Har fungerat utmärktVäntar på min, men börjar bli lite orolig står att den är levererad men har inte fått någon klocka. Kom den i brevlådan direkt eller hämta du på postombud?
Riktigt bra den där! Lyckad som bara den.
Riktgt jävla nöjd med denna än så länge!
Squale har en lång historia bakom sig och har definitivt gjort ett horologiskt avtryck i historien. De är lite för stora för att vara micromärke och har för mycket historia för att komma undan med att vara ett gäng glada klockälskare. Enligt mig är Squale ett entusiastmärke.Anses Squale vara ett micro-märke eller det kanske ligger någonstans mellan micro och mainstream? Vad ska man kalla det? Kanske enthusiast-brand? Haha.
Jag fick den levererad till dörren med UPS. Krävdes påskrift med så det ska ju inte kunna hända att den bara lämnas nånstans. Prova söka på tracking hos UPS, borde ju gå att se vägen den tagit?
Brevlåda
Har så att UPS alltid lägger i brevlådan/vid sidodörren då jag aldrig är hemma på vardagar vid 12-14 eller när de nu vill leverera. Har fungerat utmärkt
Märkligt att det står levererat utan att du fått något. Kolla med UPS, ring eller maila vetja!
Tack för tips och svar! Det löste sig kolla ups sida och tydligen så låg det hos ett ombud! Då vet jag till nästa gång iallafall
Håller helt med @thewordfox om att de inte bör betraktas som mikromärke. Dock tycker jag att de verkligen hör hemma i den här tråden tack vare "affordable"Anses Squale vara ett micro-märke eller det kanske ligger någonstans mellan micro och mainstream? Vad ska man kalla det? Kanske enthusiast-brand? Haha.
Tänkt att jag gillar reverse pandan mest men vet i fasiken om inte denna är vassast!