• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Snyggt, har kikat på din flera gånger. Känns som jag har något trevligt att se fram emot :).
Har förstått att den är riktigt trevlig.
Ja, jag tycker den är riktigt trevlig. Meshet är lite svårt att använda dock då keepern inte sitter kvar i position. Jag löste det genom att tejpa den i ett läge när jag använde meshet. Nu har jag den dock på gummi hela tiden. Där den gör sig riktigt bra.

Tar mig ett dopp,jädra förkylning man åkt på.
86E5A48B-D823-4AE9-B5BF-0D6FCA574E57.jpeg
Makalöst bra tavla på den. Ja förkylningstider och virus överallt. Bästa receptet är att häva i sig ett par Corona så antikropparna ökar :D.

Ja, jag tycker den är riktigt trevlig. Meshet är lite svårt att använda dock då keepern inte sitter kvar i position. Jag löste det genom att tejpa den i ett läge när jag använde meshet. Nu har jag den dock på gummi hela tiden. Där den gör sig riktigt bra.
Har funderat på det. Kan man inte trycka ihop keepern lite lätt med en tång? Har själv redan börjat planera för en fet länk eventuellt. Är inget större fan av mesh men detta kan man ju knappast kalla för det. Det är ju snarare en ringbrynja :D.
Nog det mest brutala sharkmesh som jag sett, det gillas.

Hörni gänget, har ni inga 20mm gummin att avyttra?
Drar till UK på onsdag och skulle behöva ha med mig ett gäng olika känner jag! :)

Tillbaka
Topp