• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Finns ett gäng modeller. Jag pusslade ihop en egen mer läsbar variant :)
IMG_20200304_191413.jpg
Det handlar såklart om var och ens personliga smak. Jag skulle vilja ha den helsvart och så helsvarta visare helt utan lume :)

Fått hålla mig tillbaka med mycket senaste tiden. Börjat ifrågasätta min konsumtion senaste tiden..

Denna ska dock säljas snart. Måste bara orka ta tag i en försäljning.

IMG_20200304_104209.jpg
Ifrågasätta konsumtion, det försöker jag också göra ... Men ändå slutar det alltid med att jag köper mer. Men någon gång kanske man slutar köpa vem vet.

• Like
Reactions: FOQ
Ja, i stort sett a perfect match. Skulle suttit på redan från fabrik känner jag. Även borstningen på länken överensstämmer med boettens borstning.
Hade aldrig sett varken länk eller klocka i verkligheten tidigare så man kanske ska ta några extra rader Eurojackpott på fredag :)
6NvC2P5.jpg
Verkligen 11/10 så ta och köp nån triss redan imorgon medans turen fortfarande sitter i:D

Tillbaka
Topp