Är det någon som vet var @FreakyLeo håller hus ? Har inte sett till honom på ett par dagar.
Jodå. Jag är här, no worriesHan smyger runt i kulisserna i alla fall.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det någon som vet var @FreakyLeo håller hus ? Har inte sett till honom på ett par dagar.
Jodå. Jag är här, no worriesHan smyger runt i kulisserna i alla fall.
Ser ju trevlig ut men hur tänkte dem när ett Ronda kvarts är det dyraste alternativet tillsammans med ett Sellita SW330? :-OEn kickstarter, men jag gillar upplägget att man kan "bygga" klockan och välja urverk osv.
https://www.kickstarter.com/projects/crestical-watches/crestical-titanium-customized-dive-watch-tx-1
Fan vad smart förutsatt att de verkligen kan leverera och till det pris man har uppgett men det kanske är worst case-priser och att det bara kan krypa neråt ifall fler hoppar på. Just val av urverk är nog det som flest gnäller på och jag själv inkluderad kan ofta se det som en deal-breaker så dett känns väldigt smidigt och fräscht att kunna välja själv och betala därefter vilket jag tror att många andra skulle uppskatta.En kickstarter, men jag gillar upplägget att man kan "bygga" klockan och välja urverk osv.
https://www.kickstarter.com/projects/crestical-watches/crestical-titanium-customized-dive-watch-tx-1
Awesome!Känns som att jag bombar tråden men god kväll på er
Någon mer som varit/är sugen på en Hamtun H2, speciellt den mörkblåa? Känns lite som en mer prisvärd Pelagos (?)
Tydligen kommer Hamtun köra en liten omgång till med H2'or.
https://forums.watchuseek.com/f71/hamtun-h2-4901619-69.html?amp=1
Bild från deras hemsida.
Alltså nu blir det för mycket för gammelgubben att förståFörsten ut för dagen är en affordable vid namn
Casio G-Shock GA2110SU-3AER.
Till storlek den smidigaste G-Shock jag haft, både till bredd och höjd. Mycket nöjd .
Stämmer jag har denAlltså nu blir det för mycket för gammelgubben att förstå
Visst finns det även en närapå oläsbar svart modell också ?
Eller är jag precis så borta som jag tror ?
Du har rätt, det finns det så du är inte borta allsAlltså nu blir det för mycket för gammelgubben att förstå
Eller är jag precis så borta som jag själv tror ?
Heavy duty I seeNykomling nr två. Woohaa
Spinnaker Dumas, aka "The Beast"
"The Shark killer" "The Dragon Slayer", ja man kan kalla den vad man vill bara det låter mäktigt
På en nyinköpt kraftig länk från Watchgecko vid namn Divers Shaldon. Sitter mycket bättre än jag förväntade mig. Bredd 44cm, L2L 48mm,
tjocklek 16cm. Grymt djup i tavlan som jag nog inte lyckats framhäva i bilderna.
Nu lite bilder på pjäsen
Fet den blev på länk. Den där kommer folk garanterat lägga märke till. Till och med jag blir sugen på att köpa en, men så inser jag att jag redan har den. Haha ... Så bra är den. Love it.Nykomling nr två. Woohaa
"The Shark killer" "The Dragon Slayer", ja man kan kalla den vad man vill bara det låter mäktigt
På en nyinköpt kraftig länk från Watchgecko vid namn Divers Shaldon. Sitter mycket bättre än jag förväntade mig. Bredd 44cm, L2L 48mm,
tjocklek 16cm. Grymt djup i tavlan som jag nog inte lyckats framhäva i bilderna.
Nu lite bilder på pjäsen
Nykomling nr två. Woohaa
Nu lite bilder på pjäsen
Yes its not small but very well balanced on a solid bracelet . Feels a bit like the early Oris Aquis.Heavy duty I see
Ja den blev riktigt bra på länken. En liten chansning som gick hem. Gick på en grovhuggen och lite kantig länk som gifter sig bra med klockan. Grymt nöjd .Fet den blev på länk. Den där kommer folk garanterat lägga märke till. Till och med jag blir sugen på att köpa en, men så inser jag att jag redan har den. Haha ... Så bra är den. Love it.
Tack tack .
Sketasnygg
Ja den blev riktigt bra på länken. En liten chansning som gick hem. Gick på en grovhuggen och lite kantig länk som gifter sig bra med klockan. Grymt nöjd .
Tackar . Ja ibland lyckas man.Ja bra matchning, 10 poäng!
Grym! Riktigt fet länk du skaffat. Jag brukar ha svårt för vit tavla på sportklockor och denna och Ventus har bevisat att det är en regel för de är de enda undantagen. Grattis!Nykomling nr två. Woohaa
Nu lite bilder på pjäsen
Stort tack . Kan hålla med dig angående vita tavlor, blir ibland lite för bleka. Denna Poppar bra då dom har markerat alla index med svart outline,Grym! Riktigt fet länk du skaffat. Jag brukar ha svårt för vit tavla på sportklockor och denna och Ventus har bevisat att det är en regel för de är de enda undantagen. Grattis!
Stämmer jag har den
snygg snyggare snyggast,fan va snyggt.Nykomling nr två. Woohaa
Nu lite bilder på pjäsen
Tackar, ja den blev bra och länken höjer den förmodligen en nivå till. Sitter lika bekvämt som mina på 40mm. Krävs dock att man balanserar upp den med en biffig länk för att minimera att den blir topptung.snygg snyggare snyggast,fan va snyggt.
Alltså nu blir det för mycket för gammelgubben att förstå
Eller är jag precis så borta som jag själv tror ?
Ja! Och väldigt livfull med alla nivåer. Tycker loggan är cool också.Stort tack . Kan hålla med dig angående vita tavlor, blir ibland lite för bleka. Denna Poppar bra då dom har markerat alla index med svart outline,
sen gör ju det röda resten . Här ser man till och med att bezelinlägget är blått. Svårt att fånga det på bild då det gärna blir nästan svart.