Sjukt snygg
Faktiskt just precis så
En plånboksvänlig, (nästan) variant av denna skönhet:
Perrelet Turbine Black
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjukt snygg
Faktiskt just precis så
En plånboksvänlig, (nästan) variant av denna skönhet:
Perrelet Turbine Black
Jag gillar dem, underdogs i klockvärldenSjukt snygg
Personligen fixar jag inte ljusa band, men klockan är mumma
Edit: Nomos har väl Inhouse verk ? Det måste vara ett av de mest prisvärda Schweiziska märkena som stoltserar med det !?
Nomos är väl en tysk tillverkare, eller har jag fått det om bakfoten?
EDIT: Såg först nu att jag är hopplöst 2:a på pucken
Nomos har inhouseverk och en del är riktigt prisvärda, är dock från Tyskland och inte SchweizPersonligen fixar jag inte ljusa band, men klockan är mumma
Edit: Nomos har väl Inhouse verk ? Det måste vara ett av de mest prisvärda Schweiziska märkena som stoltserar med det !?
Sorry här var det många som han före med denna info, så går det med snabba trådar och man följer upp en dag försentNomos har inhouseverk och en del är riktigt prisvärda, är dock från Tyskland och inte Schweiz
Borde inte denna färgkombination komma tillbaka på Yema Superman?
Borde inte denna färgkombination komma tillbaka på Yema Superman?
Den där är ruskigt bra! Ångrar att jag sålde minFick bli ett Zuludiver gummi på svärdfisken idag.
Jag har en oanvänd tillDen där är ruskigt bra! Ångrar att jag sålde min
JaDen där är ruskigt bra! Ångrar att jag sålde min
Vadå, har du två?!Jag har en oanvänd till
Ja
Vadå, har du två?!
JaVadå, har du två?!
Ser härligt ut.
Extremt bra väder idag, önskar ni vore här på en Gtg idag nu när Akureyri visar sin bästa möjliga vinter-sida !
@FOQ den här är för dig
HahaSer härligt ut.
Men det tycker nog inte ägaren till bilen där
Vad tycker du om det gummit? Jag har köpt ett sånt men jag är för feg för att kapa det så jag har inte använt det än, haha.Fick bli ett Zuludiver gummi på svärdfisken idag.
KlibbigtVad tycker du om det gummit? Jag har köpt ett sånt men jag är för feg för att kapa det så jag har inte använt det än, haha.
Hmm, ser ju lite sådär ut. Hur bred handled har du? Är ju typ osäljbart om jag skulle kapa det till mina handleder, hehe. Kan tänka mig att det blir lite svettigt, det är ju helt blankt på undersidan så det andas inte. Har du testat att koka och forma det?
Klibbigt
Jag har lite svårt för dessa gummin.
Va samma med Oris gummin jag blev aldrig kompis med dom.
Jag får liksom ett glapp och kan inte dra åt åt mer.
Går säkert o kapa o flytta lite men sitter inte bra på mig.
17,4cm.Hmm, ser ju lite sådär ut. Hur bred handled har du? Är ju typ osäljbart om jag skulle kapa det till mina handleder, hehe. Kan tänka mig att det blir lite svettigt, det är ju helt blankt på undersidan så det andas inte. Har du testat att koka och forma det?
Om du inte vågar kapa det kan jag ställa upp och köpa det av digHmm, ser ju lite sådär ut. Hur bred handled har du? Är ju typ osäljbart om jag skulle kapa det till mina handleder, hehe. Kan tänka mig att det blir lite svettigt, det är ju helt blankt på undersidan så det andas inte. Har du testat att koka och forma det?
Det är min gamla du har (även jag som gjort armbandet). Jag köpte den ny och trycktestade den 2017 till 10atm. Så den höll vad tillverkaren lovade då åtminstone. Mitt råd är att trycktesta för säkerhets skull om du vill bada med den. Kul att se den i tråden igen saknar den liteNågon här på forumet som sitter på tc-9 klockor och kan kommentera på vattentätheten? Vill kunna bada med den (wr 100m), men kronan är inte skruvad så då blir man ju lite försiktig..
Hmm, ser ju lite sådär ut. Hur bred handled har du? Är ju typ osäljbart om jag skulle kapa det till mina handleder, hehe. Kan tänka mig att det blir lite svettigt, det är ju helt blankt på undersidan så det andas inte. Har du testat att koka och forma det?
Det är min gamla du har (även jag som gjort armbandet). Jag köpte den ny och trycktestade den 2017 till 10atm. Så den höll vad tillverkaren lovade då åtminstone. Mitt råd är att trycktesta för säkerhets skull om du vill bada med den. Kul att se den i tråden igen saknar den lite