Ostberg
Basic
Nu så,kapat och flyttat lite
Ser bättre ut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu så,kapat och flyttat lite
Mycket bättre!Nu så,kapat och flyttat lite
Vad tycker du om det gummit? Jag har köpt ett sånt men jag är för feg för att kapa det så jag har inte använt det än, haha.
Finns ett gäng modeller. Jag pusslade ihop en egen mer läsbar variant
Lät märkligt, har du fler urisar i närheten? Den uris jag besökte uttryckte inga tveksamheterOkej, det är en riktigt fet klocka och ett riktigt fett armband (lite synd att det får bytas om man ska bada med den).
Jag var in hos min handlare men hon ville inte trycka den eftersom de inte kunde få tag i reservdelar (om glaset skulle spricka eller så). Lät lite konstigt!
Vilken fantastisk miljö! Blir lite avundsjuk.
Extremt bra väder idag, önskar ni vore här på en Gtg idag nu när Akureyri visar upp sin bästa möjliga vinter-sida !
@FOQ den här är för dig
Det kan jag säkert tänka mig! Mitt gummi är dock orange ska jag påpeka men det är samma modell.Om du inte vågar kapa det kan jag ställa upp och köpa det av dig
Såg ju helt klart bättre ut, riktigt snyggt!Nu så,kapat och flyttat lite
Får väl göra det då. Har ett 22mm så det ska åka på min Squale Matic.finns ju massor med mikrohål så enkelt kapa bra, börja med sidan du kortar länkar på (kl 6) klart du klarar detta. Vass kniv och skärbräda
Vart har du hittat det? Lät riktigt spännande till sommarenDet kan jag säkert tänka mig! Mitt gummi är dock orange ska jag påpeka men det är samma modell.
Såg ju helt klart bättre ut, riktigt snyggt!
Får väl göra det då. Har ett 22mm så det ska åka på min Squale Matic.
Köpte mitt på @Royal Straps men finns på WatchGecko också.Vart har du hittat det? Lät riktigt spännande till sommaren
Tack! Ett sånt är nästan ett måste att ha i sommar
Snyggt. Ja nu blir man tvungen att köpa ett sånt också, tack för det du .Nu så,kapat och flyttat lite
Har handlat en hel del på Royal Straps men på just detta bandet så är det ca 150kr billigare om man tar det direkt från Watchgecko.
Fin, men kittlar inte till riktigt på samma sätt.Kan inte denna intressera då med sina smäckra 38 mm? Lite annat stuk förstås men otroligt läcker. Själv varit lite sugen men en C60 40mm mk3 står först på listan för min del.
Jag köpte mitt när de hade rea på Royal Straps så jag betalade bara 395kr.Har handlat en hel del på Royal Straps men på just detta bandet så är det ca 150kr billigare om man tar det direkt från Watchgecko.
Snyggt. Ja nu blir man tvungen att köpa ett sånt också, tack för det du .
Ser farligt ut!Leker med luren
Svarta hålet kan ta den.Ser farligt ut!
Givetvis, turgubbeJag köpte mitt när de hade rea på Royal Straps så jag betalade bara 395kr.
Är väl inte tur, prenumererar ju på deras nyhetsbrev.Givetvis, turgubbe
Låg ett nytt i lådan med EvantenGivetvis, turgubbe
Är väl inte tur, prenumererar ju på deras nyhetsbrev. [/QUOT
Skicklighet
Det gör ju jag med men det har jag helt missat, alltså otursgubbe för min del .Är väl inte tur, prenumererar ju på deras nyhetsbrev.
Låter mer rätt. Tror att det var i somras eller i höstas jag köpte det så det var ett tag sen.Det gör ju jag med men det har jag helt missat, alltså otursgubbe för min del .
Kan nog också sett det men var det i somras så vet jag inte. Kommer inte ihåg så långt nu när man passerat 50 .Låter mer rätt. Tror att det var i somras eller i höstas jag köpte det så det var ett tag sen.