Spelar högt
Edit: Skivor är dyra på Island, betalade motsvarande 264 SEK
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vissa av spåren är helt ok. Skulle dock hellre sett att skivan hette - Not an ordinary man .
Spelar högt
Man får läsa lite mellan raderna.Vissa av spåren är helt ok. Skulle dock hellre sett att skivan hette - Not an ordinary man .
Annars får vi träffas upp på en bärs så får du testa denDet blir spännande att se om den finns kvar till nästa GTG. Jag skulle nämligen gärna vilja klämma lite på den.
2 timmar till är man nog vaken iallafall
Sover ni hela bunten ???
SHL ju
Sover ni hela bunten ???
Jag fattar inte ett jota !
SHL - Svenska Hockeyligan.Jag fattar inte ett jota !
Jaha, alltså... eller va ? Det heter ju elitserien !SHL - Svenska Hockeyligan.
Nu då .
Sedan 2013 heter det SHL .Jaha, alltså... eller va ? Det heter ju elitserien !
7 kilo lättare...Äntligen frisk efter 5 dagar med magsjuka.
Öhm... oh det var som håken..Sedan 2013 heter det SHL .
Om det vore så väl7 kilo lättare...
Nej tack nu får det vara nog !Hallå gänget! Har nån backat Crestical på kickstarter än? Är lite sugen faktiskt
Hallå gänget! Har nån backat Crestical på kickstarter än? Är lite sugen faktiskt
Nu förstår jag inte vad du menar, det här är mikrotråden ä, här säger vi bara JA eller KÖRNej tack nu får det vara nog !
Av praktiska skäl (Jag bor på Island) kan jag tyvärr ej sanktionera alla era tokiga idéer) Island är Gud bevare oss väl inte med i EU.Nu förstår jag inte vad du menar, det här är mikrotråden ä, här säger vi bara JA eller KÖR
Jag gillar nog modellen längst till höger bäst. Eller den svarta. De känns mest balanserade.Alltså, nu är Esoteric Bathyal live på https://esotericwatches.com/collections/watches men jag kan fan inte bestämma mig för vilken färg som är snyggast av dom tre som inte är svarta. Den blåa och bruna (?) är snygga men dom färgerna (speciellt den blåa) känns lite platta i jämförelse med den gröna. å andra sidan så är den blåa jävligt fin också ...... ahhh vad svårt
Jag gillar nog modellen längst till höger bäst. Eller den svarta. De känns mest balanserade.
Det är en rätt snygg klocka, men se det så här: missar du denna så finnes tusen andra modeller att köpa i morgon, den ena snyggare än den andra. Det är inget superbra pris för vad man får så du missar iaf inte ditt livs dealJapp, den gröna längst till höger gillar jag nog också bäst. Vad jag kan se så är det den enda tavlan som blir mörkare längre ut mot kanten. Kanske det som gör att jag upplever den tavlan som mer "levande". Alltså jag vet inte om jag borde, speciellt eftersom jag dessutom väntar på min Straton Tourer GMT Måste kanske snart flippa nån hyllvärmare
Det är en rätt snygg klocka, men se det så här: missar du denna så finnes tusen andra modeller att köpa i morgon, den ena snyggare än den andra. Det är inget superbra pris för vad man får så du missar iaf inte ditt livs deal