PVD. Mycket snyggare.Funderingar. PVD eller inte om man skaffar en Strapcode till en Arnie ? Har den svarta / silver.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
PVD. Mycket snyggare.Funderingar. PVD eller inte om man skaffar en Strapcode till en Arnie ? Har den svarta / silver.
Riktigt fin den där!
Dags att rasta denna mycket trevliga klocka. Squale LE har fått väldigt mycket tid sista tiden.
Jag tror absolut att du vänjer dig sannolikt kommer t.o.m nodusen kännas för stor efter ett par veckor med steinyn på armen.Fick hem en trettionia idag. Riktigt nöjd över finish och kvalitet.
Storleken gör mig dock lite fundersam. Bytte direkt från en Nodus Avalon vilket är rätt stor.
Kommer jag att vänja mig ? Sitter det bara i min hjärna eller ser den liten ut ? har kring strax under 18 i handled.
Älskar dock utseendet och designen.
+1Jag tror absolut att du vänjer dig sannolikt kommer t.o.m nodusen kännas för stor efter ett par veckor med steinyn på armen.
Tycker att storleken ser riktigt bra ut på dig!
Du har nog rätt!Jag tror absolut att du vänjer dig sannolikt kommer t.o.m nodusen kännas för stor efter ett par veckor med steinyn på armen.
Tycker att storleken ser riktigt bra ut på dig!
Sitter ju som ett smäck!Fick hem en trettionia idag. Riktigt nöjd över finish och kvalitet.
Storleken gör mig dock lite fundersam. Bytte direkt från en Nodus Avalon vilket är rätt stor.
Kommer jag att vänja mig ? Sitter det bara i min hjärna eller ser den liten ut ? har kring strax under 18 i handled.
Snyggt! Storleken är en smak- och vanesak och är högst personlig men du ska ju inte tvinga dig själv att tycka om en klocka som du inte trivs med. Den finns annars i 42mm om du tror att det skulle passa bättre?Fick hem en trettionia idag. Riktigt nöjd över finish och kvalitet.
Shysst med guldig vridning den har jag inte sett innan!
Det kan finnas en lösning på det här, skulle 41 mm vara bättre?Snygg, synd att den är så himla liten.
Jag skulle säga att den är för liten. Sälj den till mig.Fick hem en trettionia idag. Riktigt nöjd över finish och kvalitet.
Svarta tycker jag.Alltså, nu är Esoteric Bathyal live på https://esotericwatches.com/collections/watches men jag kan fan inte bestämma mig för vilken färg som är snyggast av dom tre som inte är svarta. Den blåa och bruna (?) är snygga men dom färgerna (speciellt den blåa) känns lite platta i jämförelse med den gröna. å andra sidan så är den blåa jävligt fin också ...... ahhh vad svårt
Det här är Superman-LE som jag och @Jbagen har arbetat med. Den är kommunicerad med Yema och 7000:- OBS sjutusen med länken.
Yema Superman 39 mm, MPB100 inhouseverk. Mer info kommer.
Vad tror ni om kommande Raven Trekker 39?
Snygg! OCH bra storlekDet här är Superman-LE som jag och @Jbagen har arbetat med. Den är kommunicerad med Yema och 7000:- OBS sjutusen med länken.
Hur kommer ett eventuellt köp/beställning gå till??Det här är Superman-LE som jag och @Jbagen har arbetat med. Den är kommunicerad med Yema och 7000:- OBS sjutusen med länken.
Så är det ju. Den känns och sitter riktigt bra, det är bara när jag tittar ner som jag blir förvånad om hur liten den ändå är i jämförelse med det jag är van.Snyggt! Storleken är en smak- och vanesak och är högst personlig men du ska ju inte tvinga dig själv att tycka om en klocka som du inte trivs med. Den finns annars i 42mm om du tror att det skulle passa bättre?
Jag har provat lite olika storlekar och trots väldigt blygsamma handleder har jag jäkligt svårt för dykare som är 40mm eller mindre och samma sak om de är större än 42. Hur lång tid tog det från beställning till leverans förresten? Sist jag beställde har jag för mig att det tog över en vecka trots att de uppgav 2-3 dagars leveranstid men de kanske syftar på handläggningstid.