Dessutom: rätt stor med 52 mm l2l. Och även om det inte står GMT (eller?) så ser det ut att vara en GMT-visare och 24-timmars bezel med ... wait for it ... 120 clicks!Nej tack nu får det vara nog !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dessutom: rätt stor med 52 mm l2l. Och även om det inte står GMT (eller?) så ser det ut att vara en GMT-visare och 24-timmars bezel med ... wait for it ... 120 clicks!Nej tack nu får det vara nog !
Har man en gång känt och smekt en Rolex GMT vridring så finns det ingen väg tillbaka.Dessutom: rätt stor med 52 mm l2l. Och även om det inte står GMT (eller?) så ser det ut att vara en GMT-visare och 24-timmars bezel med ... wait for it ... 120 clicks!
Hoppas få göra det någon gång.Har man en gång känt och smekt en Rolex GMT vridring så finns det ingen väg tillbaka.
Haha, då så.Nä, det är klart att baserat på spec'en så är det inget kanonköp men diskussionen om vad en klocka som "bara" har ett Miyota, Seiko XXX borde kosta slipper vi nog gärna
Jag som hade förväntat mig massa uppmuntrande från alla medberoende enablers i tråden, lite som när Mehmet kommer med laddsläden ett par veckor innan jul Men visst finns det alltid något annat man vill ha men jag är en sucker för dom här modellerna som flirtar med 60-70-talet.
Känns dock ohemult dyrt för att få smeka en vridring även om den är bra. Själv så smeker jag då hellre 40 andra istället. Känslan av att ha ett helt harem av annat vinner lätt .Har man en gång känt och smekt en Rolex GMT vridring så finns det ingen väg tillbaka.
Haha, du är bara sugen på de 24 stegen i ringen. För Rolex GMT-ring är inte lika tight och mysig som deras dykarring.Har man en gång känt och smekt en Rolex GMT vridring så finns det ingen väg tillbaka.
Det jävliga är att när jag köpte min GMT Master 2, 1997 då kostade den 25.000 SEK och inte faen var det kölista heller.Känns dock ohemult dyrt för att få smeka en vridring även om den är bra. Själv så smeker jag då hellre 40 andra istället. Känslan av att ha ett helt harem av annat vinner lätt .
Det var 120, back in the daysHaha, du är bara sugen på de 24 stegen i ringen. För Rolex GMT-ring är inte lika tight och mysig som deras dykarring.
Haha, då så.
Köp! Snygg, retroflörtande klocka! Ser lagom modernt biffig ut. Köper du inte nu så kommer du ångra dig ända till påsk. Det är sedan gammalt.
Ja det var inte lätt att veta då. Man hade ingen aning om att folk skulle bli så tokiga så att dom betalar 150k för en begagnad. Själv tycker jag gott att dom kunde stiga till det dubbla. Lär säkert locka och enligt mig lura många ändå.Det jävliga är att när jag köpte min GMT Master 2, 1997 då kostade den 25.000 SEK och inte faen var det kölista heller.
Just nu fattar jag noll, jag utgår dock ifrån att du levererar. Har syndat, sprit. Återkommer imorgon kompis.Ja det var inte lätt att veta då. Man hade ingen aning om att folk skulle bli så tokiga så att dom betalar 150k för en begagnad. Själv tycker jag gott att dom kunde stiga till det dubbla. Lär säkert locka och enligt mig lura många ändå.
Inget går upp mot att se vissa (inte alla) köpa en sån och sen se på när dom får äta snabbnudlar.
Inte konstigt att hardcore-fansen sågar det mesta annat då det ofta innebär en skitbra klocka men till en tiondel av priset. Måste svida.
Säger som jag brukar, jag har fel ibland .
Köp länk eller tygband så är den top notchNu snackar vi!
Appropå ingenting så kan jag passa på att presentera nya kompisen sen ett par dagar.
Ajdå, vad säger man - en gång är ingen gång....Just nu fattar jag noll, jag utgår dock ifrån att du levererar. Har syndat, sprit. Återkommer imorgon kompis.
Det jävliga är det jag @FOQ jag skäms som skit.Ajdå, vad säger man - en gång är ingen gång....
Fram med pannbenet och korka på nu så ska du se att det går bra ändå .
Köp länk eller tygband så är den top notch
Haha. Det är så pass alltså? Riktigt läckert.Way ahead of you Väntar bara på att Klockmäster Globen ska höra av sig och meddela att länken har kommit. Är inget fan av Seikos turtle-gummin i största allmänhet OCH jag får dessutom utslag av spännena på just dessa gummin. Skumt men så är det. Och jag letar efter ett tygband i rätt mossgröna kulör. Great minds think alike huh?
Haha. Det är så pass alltså? Riktigt läckert.
Posta bild igen när den kommit då!
Vad blev det för länk!?
Japp, den "vanliga svarta original turtlelänken". Samma som till min SPD50K1 d.v.s. M0EV631N0
Blir nog hur bra som helst.
Väntar spänt på bilder
Bilder kommer!
Utesluter den en den andra? Tyckte båda var najs, men jag hade ändå gått på pvd. Tycker det lirar bäst med det stealthiga i klockan!Funderingar. PVD eller inte om man skaffar en Strapcode till en Arnie ? Har den svarta / silver.
Alltså, nu är Esoteric Bathyal live på https://esotericwatches.com/collections/watches men jag kan fan inte bestämma mig för vilken färg som är snyggast av dom tre som inte är svarta. Den blåa och bruna (?) är snygga men dom färgerna (speciellt den blåa) känns lite platta i jämförelse med den gröna. å andra sidan så är den blåa jävligt fin också ...... ahhh vad svårt
Utesluter den en den andra? Tyckte båda var najs, men jag hade ändå gått på pvd. Tycker det lirar bäst med det stealthiga i klockan!
Titan är ju trevligt. Synd att den är så jäkla stor...Hallå gänget! Har nån backat Crestical på kickstarter än? Är lite sugen faktiskt
Silver! Såg ju sjukt bra ut på denFunderingar. PVD eller inte om man skaffar en Strapcode till en Arnie ? Har den svarta / silver.
Ajdå, vad säger man - en gång är ingen gång....
Fram med pannbenet och korka på nu så ska du se att det går bra ändå .
Funderingar. PVD eller inte om man skaffar en Strapcode till en Arnie ? Har den svarta / silver.