Gissa klockan...
Krypton någonting...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gissa klockan...
Får bli sen när jag kommer hem!Fin! Ett armskott tack
Man har ju ändå mobilen för att kolla tidenHaha nu kollade jag lite på Krypton och hittade denna underbara skapelse
Tid kan inte avläsas men det sitter ett urverk i. endast 20k!
Haha nu kollade jag lite på Krypton och hittade denna underbara skapelse
... och urverket både fungerar och fungerar inte tills man öppnat upp klockan för att kontrollera?Haha nu kollade jag lite på Krypton och hittade denna underbara skapelse
Jävligt fräck den där!Mycket snyggare i solljus!
Ser sjukt intressant ut. Kommer den med länk också?
Har haft kontakt med en av ägarna på krypton watches sedan jag köpte min förra Dragonfish. Den är såld nu förvisso. Men nu fick jag möjligheten att köpa och testa deras nya Rockfish innan den ens släppts. I skrivande stund på väg med FedEx. Blir antingen hit eller shit. Återkommer
Ps @Lindellc denna ska man kunna kolla tiden på!
Man har ju ändå mobilen för att kolla tiden
Ha ha jag vet! Men jag ägde Dragonfish förut. Deras andra modell (som man kan avläsa tiden på ). Den va brutal
Bara läder och nato till mig. Men säkert en länk innan de släpper den for sureSer sjukt intressant ut. Kommer den med länk också?
Gissa klockan...
Rätt på Krypton. Men den nya modellen Rockfish. Den ligger inte ute på hemsidan ännu
Kostar typ?
Har haft kontakt med en av ägarna på krypton watches sedan jag köpte min förra Dragonfish. Den är såld nu förvisso. Men nu fick jag möjligheten att köpa och testa deras nya Rockfish innan den ens släppts. I skrivande stund på väg med FedEx. Blir antingen hit eller shit. Återkommer
700 €Kostar typ?
Ta det inte fel, men varför köper man denna då ist för originalet Squale? Gillar inte deras färgkombinationer?
Riktigt fin. Blir nog en hit skulle jag tro .
Tryck ner gummit försiktigt med ditt spring bar tool på undersidan av Remmen (mot spring baren)En fråga. Hämtade precis min Hammerhead.
Men jag tänkte testa att sätta dit Tyg/läder armbandet, sitter ett gummi nu.
Men mellan gummit och "lugsen" så är det typ inget mellanrum, hur kommer man åt för att ta bort spring barsen? hmm..
Sorry, har inte lärt mig namnen på alla delar på en klocka än, så ni får ursäkta.
Ok, tror jag förstår. Har dock inget verktyg, får beställa..Tryck ner gummit försiktigt med ditt spring bar tool på undersidan av Remmen (mot spring baren)
Fick du inte med ett verktyg med klockan? Har jag fått alla sjuttioelva gånger jag köpt av dom. Men fett med ett extra spänne! Jag hade nog köpt verktyg från strapped.se. Finns en rabattkod med jag inte minns.Ok, tror jag förstår. Har dock inget verktyg, får beställa..
Vart beställer ni remmar till era klockor? Har tittat lite på Royal Straps, dom har rätt sjyssta läderband och Nato. Vet dock inte om läderbanden med vanliga rostfria metallöglor och spänne passar en bronsklocka.. Fick ett extra spänne i brons från Zelos av någon anledning.
Nae, fick ingeting extra. Men det står något på hemsidan att dom inte inkluderar extra armband för att hålla nere priset. Så vet inte om det har med det att göra.Fick du inte med ett verktyg med klockan? Har jag fått alla sjuttioelva gånger jag köpt av dom. Men fett med ett extra spänne! Jag hade nog köpt verktyg från strapped.se. Finns en rabattkod med jag inte minns.
Den vanliga Bergeron som dom har på strapped bör fungera utmärktNae, fick ingeting extra. Men det står något på hemsidan att dom inte inkluderar extra armband för att hålla nere priset. Så vet inte om det har med det att göra.
Ja, riktigt nice med ett extra spänne Så det vägde upp för verktyget.
Ok, tack så mycket. Ska kika direkt
Räcker det att köpa verktyget och använda dom stiftverktygen man får till. Eller bör jag köpa till extra stiftverktyg?
Har ingen aning om vad jag behöver.
Gör Squale casen till dessa? Samma boett som 1521 ser det ut som.Krypton någonting...
Gör Squale casen till dessa? Samma boett som 1521 ser det ut som.