• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Ja snart är det ju jul. Känner mig lite som tomten ikväll och julrear min Steinhart Gmt Coke för 3' och Marc&sons för 1.9' men bara under kvällen 4/9 och här i tråden till någorlunda kända trådskribenter.
God jul på er! (Det var väl själva....) :D

Armida-onsdag!

7E20691E-62B1-4F78-98F4-092E2C5AD494.jpeg

Nyinkommet! Testar att köpa en homage av en klocka som ändå är rimligt att kunna köpa originalet av :)
A4962B1B-B6DF-4943-B2C7-EF75974B2905.jpeg

Spontana intryck är att den utan tvekan piskar det mesta jag köpt under två tusen (CW trident nog likvärdig) :woot:

Edit: testar länken. Bra men blir väldigt tung.
7B52C0C0-8E3F-4E12-9EF8-EF9EC3C6862F.jpeg

Senast ändrad:
Jobbar på patinan både på land och i vatten :)
IMG_20180905_201226_069.jpg

Roligt att se att den används för vad den är 'gjord' för :)
Jag kommer aldrig att dyka med mina klockor, förmodligen.
Men jag föredrar utseendet på en dykarklocka framför en lite vanligare klocka. :p

Förövrigt står det på DHL att min Hammerhead ska vara här imorgon. Vet inte om jag tror på det med tanke på att paketet avgick från Singapore imorse. o_O:)

Roligt att se att den används för vad den är 'gjord' för :)
Jag kommer aldrig att dyka med mina klockor, förmodligen.
Men jag föredrar utseendet på en dykarklocka framför en lite vanligare klocka. :p

Förövrigt står det på DHL att min Hammerhead ska vara här imorgon. Vet inte om jag tror på det med tanke på att paketet avgick från Singapore imorse. o_O:)
Believe! DHL is da sh*t...

Nyinkommet! Testar att köpa en homage av en klocka som ändå är rimligt att kunna köpa originalet av :)
A4962B1B-B6DF-4943-B2C7-EF75974B2905.jpeg

Spontana intryck är att den utan tvekan piskar det mesta jag köpt under två tusen (CW trident nog likvärdig) :woot:

Edit: testar länken. Bra men blir väldigt tung.
7B52C0C0-8E3F-4E12-9EF8-EF9EC3C6862F.jpeg
Jäklar vad tjusig den där var. Ser lagom biffig ut. :eek::D
Vad är det för tillverkare, och mått?

Tillbaka
Topp