• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

IMG_9236.JPG

OWG är lätt som en plätt :)

God kväll!

Någon som har tips på trevlig affordable och/eller micro-dykare med vit tavla? Gärna med grått, blått eller borstat bezelinlägg, men det är överkurs.

Gillar ju Squale så vit 1521a är en given kandidat men vill ha fler alternativ..

Tack på förhand för ev tips!

Senast ändrad:
Tack. Precis vad det är för mig. Min första. Köptes nov 2019 så klart färsk på klockor vilket syns på antalet inlägg. Köpt lite av varje sedan dess och passerade 25 klockor nu i februari. Inget fint men lite bredd för att känna mig för lite. Klockor är intressant.
Dyrt är inte fint, billigt är inte fult. ;) Kul att du har hittat in i intresset i alla fall. :)

Dyrt är inte fint, billigt är inte fult. ;) Kul att du har hittat in i intresset i alla fall. :)
Tack. Det är fantastiskt. Mikromärken i synnerhet. Dessutom tar det inte en maskinhall att förvara klockorna. Sålde 6 motorcyklar 2019 så det är enormt vilken skillnad det är. En byrålåda räcker nu långt. :)

Finns så många märken att det bara snurrar - denna tråden är toppen. Lärorik och med mycket bilder vilket jag uppskattar som inte alltid vet vad det är för märke.

Ja, micro och affordable är fantastiskt kul. Massor med bra grejer utan att man behöver lägga hela månadslönen på det. Fast farligt också... :nailbiting:
Kan tänka mig att klockorna tar liiite mindre plats än motorcyklar. :D Fast de är roliga de med!

Om det är något du undrar så behöver du i alla fall inte vara rädd för att fråga i den här tråden. Varmare ställe hittar du inte på hela forumet! :happyhappy:

God kväll!

Någon som har tips på trevlig affordable och/eller micro-dykare med vit tavla? Gärna med grått, blått eller borstat bezelinlägg, men det är överkurs.

Gillar ju Squale så vit 1521a är en given kandidat men vill ha fler alternativ..

Tack på förhand för ev tips!
Zelos Mako Frost men den får du jaga på begmarknaden
4-White-Dial-rubber-_2019-12-12_-Zelos-Elshan-Mako-V3-300M--20922-crop-mr_1024x1024.jpg

Från systermärket Ventus har du North Star Full Lume som är fantastiskt fin

UaAVAUrSUYVFcjlPRMpEo8891z3K9-WuAZ32K6HY4MAWoSiSatWyw2JyXJ8I9MAhc4Jv9ZlXI0u2WJ88DLDxK0kLv6hZsQGhn5OHrMpX9y-H5tvfuR0-1nYZFi2Gh-7KYObopAgrfPtzHIJ0gNI-BH5XrA6KfFctkg4oCr1kN8zVZr2y6IxL1g0JWCE3KNEplJXqBU_TLRWh1MgCD-PUSZHEZO1CMqiRJ3vsExUDXQvpxjmZHRRDZ3tWhKeADoXWWpl6f7H5iqQ97PWQeIlo3YM5Vxl0ZKtonYhhB8BaYpVrpXKyY95U6oLSZ39x4pm0q6CpZzpn5kXiTWMJkKvTjKKlksp44BCz6a-P4ilwKpqe2765A--H0Ae7FvzrSC-OFVkeeqKFgbEnUwdOh-knAXIhby7dPGFHfFbdRwAtrch9xh9Q5Ek9FF1BYthPeaRt7hLL5ZZ7tIYCFB18f3ja6LqUngYV_VehFUHqXIpYvNCs-vdf-unbvtpY-ct1tSsy2Rwm8rNV0YRaHKMhNVlghEMxNgiz0T33gcbAH7_Mjmb7U9Q7MCPvUBmr9RWEhe2o2BfM25D7wiLEaMLErpwBZkXGjzr0ZrbndSx2ctBtXlRFN0L_znLtSAShsnTn4y3LfYxx1gZwVqWKPZKZgSP-5SePyRT6DJpwaXNSmDzK=w1764-h1322-no

Tillbaka
Topp