OWG är lätt som en plätt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yeah-manYeman har fått hänga med hela dagen!!
Den va bra.Yeah-man
Que?Varför slaktas Edvard Grieg på detta sätt ? Obegripbart
"Bergakungens sal" som spelades i början av 'Mello' och lite här o där i programmet.
Ahh självklart"Bergakungens sal" som spelades i början av 'Mello' och lite här o där i programmet.
There are no such thing. Frun tittar på Mello, jag tittar på KS och min nya Squale.Hittar ni någon mello-favorit? Tröttnade lite på Mello och gick till Klocksnack istället.
Precis som här då förutom Squale. Kollar på min Seiko med nya länken. Vet inte om jag tycker den är för lösThere are no such thing. Frun tittar på Mello, jag tittar på KS och min nya Squale.
Ja. Spela hela stycket ffs!Varför slaktas Edvard Grieg på detta sätt ? Obegripbart
Vilken fin klocka! Hade en sån, var min första automatiska.Precis som här då förutom Squale. Kollar på min Seiko med nya länken. Vet inte om jag tycker den är för lös.
Jag ser att du kör vidare på det blåa bandetThere are no such thing. Frun tittar på Mello, jag tittar på KS och min nya Squale.
Ja, jag tycker att det är riktigt skönt. Först tyckte jag att det blev lite väl mycket blått men nu gillar jag det.Jag ser att du kör vidare på det blåa bandet
God kväll!
Någon som har tips på trevlig affordable och/eller micro-dykare med vit tavla?
Gillar ju Squale så vit 1521a är en given kandidat men vill ha fler alternativ..
Tack på förhand för ev tips!
There are no such thing. Frun tittar på Mello, jag tittar på KS och min nya Squale.
Tack! Ännu en forumslampa som hamnat hos mig. Tycker att den är helt fantastisk.Grattis, den var riktigt fin.
Tack. Precis vad det är för mig. Min första. Köptes nov 2019 så klart färsk på klockor vilket syns på antalet inlägg. Köpt lite av varje sedan dess och passerade 25 klockor nu i februari. Inget fint men lite bredd för att känna mig för lite. Klockor är intressant.Vilken fin klocka! Hade en sån, var min första automatiska.
Dyrt är inte fint, billigt är inte fult. Kul att du har hittat in i intresset i alla fall.Tack. Precis vad det är för mig. Min första. Köptes nov 2019 så klart färsk på klockor vilket syns på antalet inlägg. Köpt lite av varje sedan dess och passerade 25 klockor nu i februari. Inget fint men lite bredd för att känna mig för lite. Klockor är intressant.
Snyggt! Med tanke på hur bra deras iso är skulle jag nog inte tvivlat på kvalitén.Är det någon här som har testat de här Tropic-gummina från Borealis?
https://www.borealiswatch.com/store/Boavista-Vintage-style-tropic-straps-c43139089
Lite så tänker jag också, kan ju vara värt att prova. Har redan fyra av deras iso och de är så löjligt bra för pengarna. Får nog bli ett köp så kan jag återkomma med recension!Snyggt! Med tanke på hur bra deras iso är skulle jag nog inte tvivlat på kvalitén.
Tack. Det är fantastiskt. Mikromärken i synnerhet. Dessutom tar det inte en maskinhall att förvara klockorna. Sålde 6 motorcyklar 2019 så det är enormt vilken skillnad det är. En byrålåda räcker nu långt.Dyrt är inte fint, billigt är inte fult. Kul att du har hittat in i intresset i alla fall.
Nodus har ju några trevliga rackare i lite mindre formatGod kväll!
Någon som har tips på trevlig affordable och/eller micro-dykare med vit tavla? Gärna med grått, blått eller borstat bezelinlägg, men det är överkurs.
Gillar ju Squale så vit 1521a är en given kandidat men vill ha fler alternativ..
Zelos Mako Frost men den får du jaga på begmarknadenGod kväll!
Någon som har tips på trevlig affordable och/eller micro-dykare med vit tavla? Gärna med grått, blått eller borstat bezelinlägg, men det är överkurs.
Nu har jag beställt ett!Snyggt! Med tanke på hur bra deras iso är skulle jag nog inte tvivlat på kvalitén.