• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Blev affär på pepsin ;) Har tittat på den förr men då var det mercedesvisarna som gjorde att jag avstod. Jag tycker det är bra att dom skippat läsbubblan också.
Trevligt med raka visare i "guld", blir liiite mindre homage iaf:)
Får hoppas att någon kniper klockan jag la ut på k&s så inte lillchefen har ihjäl mig, blivit lite mycket nu på slutet :D
E276A7E2-3571-4741-BA65-F0ABEC90D2C8.png
Kul, det är bara att köra på...passar den inte så är den lätt att passa vidare. Hade den gamla varianten i somras, fin länk och otroligt vackert vridringsinlägg. Blev lite för "blingigt" för mig men gillade den ändå väldigt mycket :)
jaAd9ox.jpg

Riktigt trevlig! Hur sköter den sig? Har du några likes/disslikes? :)
Mycket "likes". Enligt mitt tycke det bästa från Squale just nu (sorry @MaBr, vi har lite olika smak där :)). Blinget (som du kallare det) gillar jag, förjyllningen/gilt är riktigt bra. Skall man peka på något så är det en annan röd färg på gmt visaren mot ringens röda färg, men det funkar för mej. Gillar till och med jubilee länken. Kvalliteten är som oftast med skvallerklockor riktig bra (för priset). Enda disliken är (som så ofta med gmt dykare) att vridringen är 120 klicks unidirektionell och inte 48/96 klicks bidirektionell som den borde vara.

Kul, det är bara att köra på...passar den inte så är den lätt att passa vidare. Hade den gamla varianten i somras, fin länk och otroligt vackert vridringsinlägg. Blev lite för "blingigt" för mig men gillade den ändå väldigt mycket :)
jaAd9ox.jpg
Där såg den riktigt bra ut! Perfekt strandklocka ;)

• Like
Reactions: v0n
Blev affär på pepsin ;) Har tittat på den förr men då var det mercedesvisarna som gjorde att jag avstod. Jag tycker det är bra att dom skippat läsbubblan också.
Trevligt med raka visare i "guld", blir liiite mindre homage iaf:)
Får hoppas att någon kniper klockan jag la ut på k&s så inte lillchefen har ihjäl mig, blivit lite mycket nu på slutet :D
E276A7E2-3571-4741-BA65-F0ABEC90D2C8.png
Bra val, det är en grym klocka! Som du säger så är den bling-bling, men i positiv bemärkelse :)
XY6FrTy.jpg

Många rätt på den här enligt mig. Storlek, utseende, pris och arv. https://leforbansecuritemer.com/en/la-malouine/
Vad är haken? Möjligen att datumfönstret sitter lite långt mot mitten...
0C6D495D-6E9D-4DEB-9765-2B0F457BE8C6.jpeg
Ja den har faktiskt varit uppe i tråden några ggr men tror ingen har skaffat en ännu. Ser bra ut designmässigt och gillar storleken. Tycker ändå det känns aningens överprisat med tanke på budget 8215-verket utan hacking mm (om man nu bryr sig om sådant)

Tillbaka
Topp