Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lyckad kombo!Ryss på canvasband.
För mig, avsaknaden av länk helt klart.Många rätt på den här enligt mig. Storlek, utseende, pris och arv. https://leforbansecuritemer.com/en/la-malouine/
Vad är haken? Möjligen att datumfönstret sitter lite långt mot mitten...
Tropic passar bra på klockan enligt mig men att det är silicon isf gummi gör att det ändå skulle bytas. Hade ett Dagaz som var riktigt braFör mig, avsaknaden av länk helt klart.
Riktigt trevlig. Baksidan slår nästan framsidan och aldrig fel med dubbel glädje .Den här var ju inte alls dum! $649 på drop.com nu. 40mm och SW200.
https://drop.com/buy/muhle-glashutte-panova-automatic-watch/talk?utm_placement=1&referer=L6AY4L&mode=guest_open&utm_campaign=Automated Daily Promotional 2020-03-08&utm_source=SparkPost&utm_medium=email&utm_term=Daily Promotional&utm_content=1583666467737.074525297446616335199936#discussions
Den med baksidan upp har ju pushers? Snarare en 7750 (inte helt säker dock).Den här var ju inte alls dum! $649 på drop.com nu. 40mm och SW200.
https://drop.com/buy/muhle-glashutte-panova-automatic-watch/talk?utm_placement=1&referer=L6AY4L&mode=guest_open&utm_campaign=Automated Daily Promotional 2020-03-08&utm_source=SparkPost&utm_medium=email&utm_term=Daily Promotional&utm_content=1583666467737.074525297446616335199936#discussions
Se till att njut, här snö regnar det..Fint väder idag. Lite vårkänsla.
Är du piggare?TråkSöndag men Evanten lyfter stämningen ett snäpp.
Snyggt.Är du piggare?
Eftermiddagsklockan;
Sant, fick tag på fel bild på baksidan.Den med baksidan upp har ju pushers? Snarare en 7750 (inte helt säker dock).
EDIT: och slutsåld...
Det var en härlig recension! Glad söndag på dig och ditt fina ur!
Piper o susar i öronen hela tidenSnyggt.
Ja mkt piggare är bara förkylningen kvar.
Den här var ju inte alls dum! $649 på drop.com nu. 40mm och SW200.
Slutsåld.Riktigt trevlig. Baksidan slår nästan framsidan och aldrig fel med dubbel glädje .
Aw, just snyggt.Slutsåld.
Tydligen på fem minuter, enligt kommentarerna. Jag som reggade mig och allt. Och fick $10 av dig för att jag klickat på din länk.Aw, just snyggt.
100% för matchning tavla/case/band! Riktigt snygg!Yema Superman Bronze idag
Tackar!100% för matchning tavla/case/band! Riktigt snygg!
Jaså, det visste jag inte att man fick! Trist att den är slut men jag förstår varför. Riktigt grymt pris och fin klocka.Tydligen på fem minuter, enligt kommentarerna. Jag som reggade mig och allt. Och fick $10 av dig för att jag klickat på din länk.
”Mattias wants to give you $10 off” kom det upp.Jaså, det visste jag inte att man fick! Trist att den är slut men jag förstår varför. Riktigt grymt pris och fin klocka.
Jaså, det ville jag? Vad snällt av mig!”Mattias wants to give you $10 off” kom det upp.
Jo, jag har så. Men behöver ju uppfylla ett par kriterier innan köp kan ske.Är det bara jag som har ca 10-15 sidor öppna på nätet med olika saker i inkorgen. Inte bara klockrelaterade saker, men saker jag skulle kunna trycka på köp knappen för.
Räknade och just nu är det 11 öppna sidor. Dock inget som jag kommer slå till på. Har minskat med gmt/24 timmars i trådarna...Är det bara jag som har ca 10-15 sidor öppna på nätet med olika saker i inkorgen. Inte bara klockrelaterade saker, men saker jag skulle kunna trycka på köp knappen för.