Ja, det tycker jag med! Om den nu kommer i slutet på månaden har det tagit mer än 3 månaderYtterligare ett par veckor alltså? Då borde du gott kunna få något extra strap tycker jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, det tycker jag med! Om den nu kommer i slutet på månaden har det tagit mer än 3 månaderYtterligare ett par veckor alltså? Då borde du gott kunna få något extra strap tycker jag
Jisses, kräv några bandJa, det tycker jag med! Om den nu kommer i slutet på månaden har det tagit mer än 3 månader
Snygg. Kikat på liknande modeller. Synd att det är leverans först från och med Juli bara.Nine Four. Klockan heter Nine Four Successor
Haha. Det är så pass alltså? Riktigt läckert.
Posta bild igen när den kommit då!
Vad blev det för länk!?
En herre vid (användar)namn @Boppe hann före mig t.o.mJag körde igång en tråd för miniräknarklockor som tyvärr självdog
Jag satte upp mig på väntelistan idag, på en sunburst blå med blå tropic.The Urban Gentry recenserade nyligen denna snygga klocka av det franska mikromärket Le Forban.
Påminner dock väldigt mycket om en Oris 65 tycker jag.
Dock ganska prisvärd för sina 490 EUR.
Aha: Du är härmed avslöjadBlev sugen efter alla bilder i tråden så...
Tre nyanser av gult.
Det gör inte mig så mycket. Har så många andra klockor att ha på handleden ändå. Dessutom behöver jag inte berätta om detta köpet för sambon än. Kanske till och med kan slinka in något annat köp emellan.Snygg. Kikat på liknande modeller. Synd att det är leverans först från och med Juli bara.
Har du kvar din Timex ?Är Timex mitt i prick?
Frågar man @Equilibrium så får man ett nyanserat svar.
Bezel som inte är distinkt drar ned mitt betyg!
Japp, det är jag. Mannen med den gula klockan.Aha: Du är härmed avslöjad
Yes!Har du kvar din Timex ?
Yes!
Dock får den minimalt med handledstid...
Använder Apple Watch i jobbet mån-fre och på helgen är det andra klockor som konkurrerar med den.
Man byter väl minst 5 ggr om dagen?
Haha, jag har ett lite konstigt mönster.Man byter väl minst 5 ggr om dagen?
Först tänkte jag...Haha, jag har ett lite konstigt mönster.
OWG med AW mån-fre och på helgen försöker jag byta runt på de klockor jag har!
Den är på låns just nu av mig. Funderar på en passaround om någon är intresserad.
Kom i kontakt med Neumann via en vän och fick låna denna.
Har nu luskat lite i historien och ambitionerna kring klockan.
Ställde frågan igår om jag kunde köra en passaround på den och lotta ut den sedan. Och det är ett godkänt förslag!
Någon som är sugen? No charge!
första 10 som dm:ar mig sedan kör vi
Haha, jag har ett lite konstigt mönster.
OWG med AW mån-fre och på helgen försöker jag byta runt på de klockor jag har!
Näää
Här får man ju vara sig själv!Fan, skärp dig! Hur kan du vara så besinnad och ändå hänga här!
Fina! Är lite svag för zontavlor också.Flera nytheter
från geckota