• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

:nailbiting::nailbiting:
Här får man ju vara sig själv!;)
Skämt o sido.
Köpte min första klocka 1990 i New York.
En ”Rolex” för 10 dollar, som höll i några veckor. Sedan klocklös till 2015!:nailbiting:
Kört Apple Watch sen dess.
Medlem här sedan sommaren 2019.
Köpt 10 klockor efter det. Så det tar sig!:)
C00407AB-5F39-4FEC-A179-11634D5B21A3.jpeg
Kan du slita dig från att ha en mini-iPhone på armen?

E6F6ECCC-52FF-4377-93BC-10F65A764420.jpeg

Den är på låns just nu av mig. Funderar på en passaround om någon är intresserad.
Kom i kontakt med Neumann via en vän och fick låna denna.
Har nu luskat lite i historien och ambitionerna kring klockan.

Ställde frågan igår om jag kunde köra en passaround på den och lotta ut den sedan. Och det är ett godkänt förslag!

Någon som är sugen? No charge!

första 10 som dm:ar mig sedan kör vi :)

2 platser kvar! :nailbiting:

Näää ;)
(Erkänner att jag har ett några

Ja, gavs bara till personal och även där lite begränsat tror jag. Blev nog ändå en väldig massa klockor. Skulle inte använt den så mycket, kanske den varit värt något (troligen inte).

Troligtvis inte, men gissar på att den bär med sig ett minne för dig. Med andra ord värd för dig!

@FOQ jag fattar vad du menar! (Misstänkte att det var mig du skulle tagga ang panerai :p) Lite svårt att utföra men man kan ju skriva sin ”släpp sargen-klocka”
Skulle säga att jag har två kandidater. Endera en tank eller en stor jävla g-shock! Har du nån släpp sargen-klocka? Och alla andra? Vad är det mest osannolika att ni skulle köpa :D

• Like
Reactions: FOQ
@FOQ jag fattar vad du menar! (Misstänkte att det var mig du skulle tagga ang panerai :p) Lite svårt att utföra men man kan ju skriva sin ”släpp sargen-klocka”
Skulle säga att jag har två kandidater. Endera en tank eller en stor jävla g-shock! Har du nån släpp sargen-klocka? Och alla andra? Vad är det mest osannolika att ni skulle köpa :D

Det stämmer min vän! Annat kom emellan så jag hann aldrig slutföra. Jag skulle nog säga att din samling är min släpp sargen. Gillar dom som fasen, men kommer aldrig till skott. G-shock måste du ju lätt prova! Finns ju en del billiga i större modell som inte kostar mycket. Eller varför inte den där Casioak?!

Tillbaka
Topp