...och riktigt snygg!Yeman är riktigt bekväm!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
...och riktigt snygg!Yeman är riktigt bekväm!!
Med risk för att var hater men jag förstår inte dessa index.. öht. Eller ja, iofs hela tavlan inklusive visare ser ju ut som att den är baserad på en teckning av en klocka från en 8 åring :O
Med risk för att var hater men jag förstår inte dessa index.. öht. Eller ja, iofs hela tavlan inklusive visare ser ju ut som att den är baserad på en teckning av en klocka från en 8 åring :O
Den va shysst!
Casio W-800H som fått nytt band för dagen
Nu förstår jag inte riktigt??? ...Vi tycker alla olika helt enkelt. Tycker den är trevligare än random Rolex hommage. Här har man försökt göra något eget iaf.
Nu förstår jag inte riktigt??? ...
Se där ja, stort grattis till en finfin klockaNy stolt ägare till Näcken.
Se där ja, stort grattis till en finfin klocka
Misstänkte det, hoppas du blir lika nöjd som jag var. NTH gör bra grejer, inget snack om saken (har en Azores kvar som är grymt bra också)Tack
Du har säkert redan räknat ut att den har suttit på din arm för inte allt för länge sen
mvh
Misstänkte det, hoppas du blir lika nöjd som jag var. NTH gör bra grejer, inget snack om saken (har en Azores kvar som är grymt bra också)
Alla skeleton klockor, lite svårt för open heart också även om jag kan uppskatta det sistnämnda men får verkligen wish vibbar av det@FOQ jag fattar vad du menar! (Misstänkte att det var mig du skulle tagga ang panerai ) Lite svårt att utföra men man kan ju skriva sin ”släpp sargen-klocka”
Skulle säga att jag har två kandidater. Endera en tank eller en stor jävla g-shock! Har du nån släpp sargen-klocka? Och alla andra? Vad är det mest osannolika att ni skulle köpa
Kopior och hommage-klockor (om de enbart är tillverkade för att efterlikna en annan klocka).@FOQ jag fattar vad du menar! (Misstänkte att det var mig du skulle tagga ang panerai ) Lite svårt att utföra men man kan ju skriva sin ”släpp sargen-klocka”
Skulle säga att jag har två kandidater. Endera en tank eller en stor jävla g-shock! Har du nån släpp sargen-klocka? Och alla andra? Vad är det mest osannolika att ni skulle köpa
Tack, ja den är helt okDen va shysst!
Har en liten soft spot för äldre casio, miniräknare,databank etcTack, ja den är helt ok
Har en liten soft spot för äldre casio, miniräknare,databank etc
Kunde inte hålla med mer, skeleton är en styggelse och det finns INGA undantag.Alla skeleton klockor, lite svårt för open heart också även om jag kan uppskatta det sistnämnda men får verkligen wish vibbar av det
Yes, min smokingklocka! Älskarn
Har en liten soft spot för äldre casio, miniräknare,databank etc
Jag hade en sån i min ungdom
Kan ba tänka mig, En riktigt ikon
Hade man en sån här när man gick i skolan var man kung under tv visningarna
Tur jag inte e ensam, känns så jäkla wish alt Thailändsk badstrandKunde inte hålla med mer, skeleton är en styggelse och det finns INGA undantag.