• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Lastbilen är på verkstad och blev strömavbrott hemma :confused:
Och då kom jag på att jag är sugen på en Squale igen,1521 tänkte jag.
Bild på Yeman och på Swedish edition,kanske i polerat?
Borstat på bild.
9A03E7DC-7FB0-4E6F-B632-1E75090F2645.jpeg

Bilagor

• 8126FB00-591E-40E8-B32D-40AF4135B492.jpeg
    8126FB00-591E-40E8-B32D-40AF4135B492.jpeg
    157.8 KB · Visningar: 2
@FOQ jag fattar vad du menar! (Misstänkte att det var mig du skulle tagga ang panerai :p) Lite svårt att utföra men man kan ju skriva sin ”släpp sargen-klocka”
Skulle säga att jag har två kandidater. Endera en tank eller en stor jävla g-shock! Har du nån släpp sargen-klocka? Och alla andra? Vad är det mest osannolika att ni skulle köpa :D
Alla skeleton klockor, lite svårt för open heart också även om jag kan uppskatta det sistnämnda men får verkligen wish vibbar av det :confused:

@FOQ jag fattar vad du menar! (Misstänkte att det var mig du skulle tagga ang panerai :p) Lite svårt att utföra men man kan ju skriva sin ”släpp sargen-klocka”
Skulle säga att jag har två kandidater. Endera en tank eller en stor jävla g-shock! Har du nån släpp sargen-klocka? Och alla andra? Vad är det mest osannolika att ni skulle köpa :D
Kopior och hommage-klockor (om de enbart är tillverkade för att efterlikna en annan klocka).

Tillbaka
Topp