Kunde inte hålla med mer, skeleton är en styggelse och det finns INGA undantag.
Nonsens, den här från D1 Milano är ju hur cool som helstTur jag inte e ensam, känns så jäkla wish alt Thailändsk badstrand
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kunde inte hålla med mer, skeleton är en styggelse och det finns INGA undantag.
Nonsens, den här från D1 Milano är ju hur cool som helstTur jag inte e ensam, känns så jäkla wish alt Thailändsk badstrand
Tur jag inte e ensam, känns så jäkla wish alt Thailändsk badstrand
För stor och hade varit trevligt med en dykarring.
Jag är ju dubbelmoralisk givetvis, men en microbrand-sektion hade ju också varit gött!Panerai som är ett enda märke får en egen avdelning men den här tråden får inte det...
https://klocksnack.se/threads/paneristi-sweden-ny-avdelning.129152/#post-3248173
Vi har begärt det tidigare men noll respons. Märkliga prioriteringar.Jag är ju dubbelmoralisk givetvis, men en microbrand-sektion hade ju också varit gött!
Ahaa, vad fasen... klocksnacks trevligaste tråd ju!Vi har begärt det tidigare men noll respons. Märkliga prioriteringar.
Ja det förvånar mig inte dugg tyvärr.Panerai som är ett enda märke får en egen avdelning men den här tråden får inte det...
https://klocksnack.se/threads/paneristi-sweden-ny-avdelning.129152/#post-3248173
Kunde bli det trevligaste subforumet!Ahaa, vad fasen... klocksnacks trevligaste tråd ju!
Heads up!
Nu kommer chansen.
Någon i tråden som är sugen på en
Squale MICRO-LE?
Funderar på att avyttra min nämligen och kommer förmodligen att ångra mig som vanligt
Ser gärna att den hamnar hos en trådfantast.
Skicka pm vid intresse.
Stort tack själv. Använd den nu mer än vad jag gjorde för det är den värdDenna var riktigt bra alltså, riktigt bra jobbat ni som tog fram den och tack till @Nilas som släppte iväg den!
Oj, ja det var verkligen märkligt. Det är ju bara ett enda märke som sagt..Panerai som är ett enda märke får en egen avdelning men den här tråden får inte det...
Det ska jagStort tack själv. Använd den nu mer än vad jag gjorde för det är den värd
Själv så tror jag att alla trådarna i ett eventuellt subforum hade behållt samma själ som denna tråden. Det är ju fortfarande vi i tråden som hade brukat dom andra trådarna och då kan det bara bli rock n roll . Lite lättare att hitta bara.Kunde bli det trevligaste subforumet!
Men som vissa varit inne på tidigare är det kluvet. Vi riskerar att tappa trådens själ. Det fina OT-tugget som ackompanjerar klockbilder och det rena klocksnacket.
Ja det förvånar mig inte dugg tyvärr.
Mycket märkligt att vi inte ens får återkoppling på frågan som vi ställde i somras angående ett subforum för micros. En mycket stor och bred scen som ständigt växer i världen och tråden här växer nog fortast på hela forumet. Svar lovades efter semestern, sades dock ej efter vilket års semester.
@Leben hur går det med den återkopplingen?
Nykär, sicken klocka!
Nonsens, den här från D1 Milano är ju hur cool som helst
Jag har blivit tillräckligt rädd för Corona för att ge upp tanken på ett snart Sverigebesök.Vi är ju nu några veckor från påsk, är det några fortfarande som är sugna på gtg om möjlighet finns i örebrotrakten (som väll var snacket om senast?)
Tänkte mig denna som substitut till Panerai Bronzo (vars pris jag aldrig skulle lägga på en klocka). Men denna står mycket bra på egna ben! Ja, nu i mars har det blivit denna, Tactico och en Damasko. Dock tre ut, tre in!gruppo gamma är grymma, riktigt bra pris med på denna med tanke på verk. En av mina favoritmärken i avseende finish och inovation i brons. Blir sugen på denna nu igen, valde avstå titta mkt när jag såg annonsen då jag visste det skulle ske hehe
härliga köp senaste tiden med tacticon med, för den är väll kvar?
Ni borde vara väl skyddade! Men kanske är slut på alla former av desinfektionsmedel och engångshandskar där också?Jag har blivit tillräckligt rädd för Corona för att ge upp tanken på ett snart Sverigebesök.
Svårt att jämföra med WUS då denna tråden är ljusår bättre och det pga alla störtsköna brukare som förgyller tråden. Tror inte det hade blivit mer rörigt utan tvärt om men jag brukar som sagt oftast ha feltycker ändå det är rätt gött med allt samlat i en tråd. Smidigt kolla igenom under dagen, lätt att söka tillbaka. Föredrar det nog såhär, WUS har ju affordable och rätt rörigt med en miljon trådar om allt möjligt när en vill hitta något specifikt
Tänkte mig denna som substitut till Panerai Bronzo (vars pris jag aldrig skulle lägga på en klocka). Men denna står mycket bra på egna ben! Ja, nu i mars har det blivit denna, Tactico och en Damasko. Dock tre ut, tre in!
Det är slut just nu (för den som vill köpa och ha hemma) i affärerna, men på bussar, arbetsplatser, ingångar till butiker osv finns det flaskor tillgängliga att använda.Ni borde vara väl skyddade! Men kanske är slut på alla former av desinfektionsmedel och engångshandskar där också?
Vänta du bara, om det inte redan finns på Island så när det väl kommer så smittas alla där över en natt. Bara att börja hamstrar och sen spika för fönstren .Jag har blivit tillräckligt rädd för Corona för att ge upp tanken på ett snart Sverigebesök.