Förhoppningsvis kanske den stannar kvar hos mig men man vet aldrigMin gamla det kommer bli den där forumklockan som går runt
Idag Yema igen
hehe, det var ingen ren miniräknare det...sorry
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förhoppningsvis kanske den stannar kvar hos mig men man vet aldrigMin gamla det kommer bli den där forumklockan som går runt
Idag Yema igen
hehe, det var ingen ren miniräknare det...sorry
Tack! Jag behöver däremot hitta den inom landet då festen är om en vecka
Tack! Jag behöver däremot hitta den inom landet då festen är om en vecka
Lite dyrare då...Tack! Jag behöver däremot hitta den inom landet då festen är om en vecka
2-10 arbetsdagar enligt sidan. Lite för stort spann för att våga chansSkickas från Storbritannien så du borde ha den i tid
Ja jäklar du... varför såg jag inte den på Prisjakt?
Hehe, vet ej men håll tillgodo2-10 arbetsdagar enligt sidan. Lite för stort spann för att våga chans
Ja jäklar du... varför såg jag inte den på Prisjakt?
Jag hoppas lite att jag är kung ändå. Det är tydligen min fest och jag blir helt ofattbart gammal. RIP till mig osvHehe, vet ej men håll tillgodo
Med den blir du kung på festen !
Men! Jag är på jakt efter en sån här inför stundande 80-talsfest. Det är märklig tillgång på dem. Ena dagen kostar de 400:- och finns lite överallt. Nästa dag kostar de 800:- och finns bara hos okänd handlare som knappt har ett kontantkort som telenummer...
Vet någon i tråden var jag får tag på en för vettig peng?
Kul, är en trevlig hobby. Enda problemet är väl att de tar lite mer plats än klockor att samla på.Trevligt, jag spelar också gitarr
Och ja, en kanonhelg önskar jag dig och alla mikrober.
Kul, är en trevlig hobby. Enda problemet är väl att de tar lite mer plats än klockor att samla på.
Sorry för ot
Ja, den där godbiten är från -81 om mina efterforskningar stämmerOooh Washburn! Nostalgi!
Hojta till på ett PM med vad du jobbar inom så försöker jag gärna hjälpa dig via mitt nätverk! Så vänder vi dagen till något kulLite bling livar upp jobbsökandet denna otursfredag. Trevlig helg vänner
Bild kommer...
Dålig bild, men det står 14.47 på den digitala...Hade ju väntat mig att dom analoga händerna skulle anpassa sig till det man sätter den digitala??
Jag vill minnas att vi snackat sexsträngare här tidigare, jag har en American Standard Stratocaster från -13
Här är våra godingar! Jag har en Martin DM också men den ligger nerpackad för tillfället. Gamla bilder också för den delen...OK, dags för lista?
Fender Precision 1978
Fender Stratocaster American Standard 2008
Gibson Les Paul Historic Reissue "G0" 2006
Samt ett hopplock av 80-tals pudelmodell märkt Kramer utan att riktigt vara det.
+ ett par akustiska.
Skulle säga amazon.deMen! Jag är på jakt efter en sån här inför stundande 80-talsfest. Det är märklig tillgång på dem. Ena dagen kostar de 400:- och finns lite överallt. Nästa dag kostar de 800:- och finns bara hos okänd handlare som knappt har ett kontantkort som telenummer...
Vet någon i tråden var jag får tag på en för vettig peng?
Du ställer säkert in worldtime på Sthlm. Den vanliga tiden har du inte ställt, därför dom diffar.Dålig bild, men det står 14.47 på den digitala...Hade ju väntat mig att dom analoga händerna skulle anpassa sig till det man sätter den digitala??
Fan vad ball display!Dagens affordable.
GW-B5600AR Adrenaline red.
En riktig stenhård sommar-shock .
Lyssnar på Ozzy i skrivande stundAbsolut inget klagomål men fan är ni alla gitarr fantaster?
Ja inte en av dom allra vanligaste precis.Fan vad ball display!