Acos
Guld
Vart i Norrland bor du? Norrlands Huvudstad hära och här är hyllorna på Willys samt Ica maxi riktigt tommaVerkar som att folk är mer puckade i Södra Sverige.
Här i Norrland är hyllorna fulla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vart i Norrland bor du? Norrlands Huvudstad hära och här är hyllorna på Willys samt Ica maxi riktigt tommaVerkar som att folk är mer puckade i Södra Sverige.
Ica hade räker för 169kr/kg och jag hörde att Coop sålde havskräftor för under hundralappen. Är det för att locka fler till butikerna? Jag hörde också att Mathem och liknande företag med hemkörning har fått en rejäl boost senaste tiden.Så löjligt,pasta,ris,dassppper och alla frysvaror va nästan slut på Ica Maxi i Kungsbacka.
Stackars äldre som inte kan bunkra.
Nu kommer ju södra Sverige åka upp och handla.Verkar som att folk är mer puckade i Södra Sverige.
Det är lugnt. Många i södra Sverige tror att landet slutar i höjd med Gävle.Nu kommer ju södra Sverige åka upp och handla.
Samma sak på Ica i Mölndal. I torsdags fanns det varken potatis, morötter eller gul lök. Idag var de produkterna tillbaka men nu var pastan och dasspappret slut.
Jag tror att om vi slutar bete oss som att undergången är nära så kommer vardagen fungera bättre för oss allihopa.
Jag förespråkar försiktighet och hänsyn men hysteri undviker jag gärna.
Svenskarna är ju redan ”världens ensammaste folk” så vi borde inte ha några problem med att träffas lite mindre under en period.
Två anledningar till det. Mer råbarkat folk som torkar sig med granris när det kniper eller för långt till affären .Verkar som att folk är mer puckade i Södra Sverige.
Vilken härlig färg på ES-335:anHär är våra godingar! Jag har en Martin DM också men den ligger nerpackad för tillfället. Gamla bilder också för den delen...
En Gibson Dave Grohl signature ES-335
Fruns 30-årspresent från mig, en Epiphone Les Paul 56 Goldtop
Fruns Fender
Affordable klocka för relevans...
Gävle? Nej ända till riksgränsen vill vi absolut inte åka .Det är lugnt. Många i södra Sverige tror att landet slutar i höjd med Gävle.
Tänkte faktiskt på det tidigare. Ska ringa Anders Tegnell, jag har hittat patient 0 .Paradoxalt är jag rädd för rädda människor i grupp. Det brukar inte bli bra.
I detta fall lyder jag råden från Agnes Wold som ändå vet en del om bakterier:
Tvätta händerna, peta dig inte i ansiktet.
Håll dig ca en m från de som snörvlar och andas genom näsan. Köp en mikroklocka, helst en Yema.
Det är svårt att översätta dessa enkla råd till massbajsande och stängda gränser. Nittiosex procent klarar sig ju bra. Misstänker faktiskt att det var Covid-19 jag hade i jan/feb och visst, djup lunginflammation var inte kul men hallå.
Klocka:
Ja, den är rik fin. Hela designen och den färgen är valda av Dave Grohl själv för att det liknar hans favoritgitarr, en Gibson Triny Lopez från 60-talet.Vilken härlig färg på ES-335:an
Eller så torkar dom sig inte alls och luktar skitTvå anledningar till det. Mer råbarkat folk som torkar sig med granris när det kniper eller för långt till affären .
Kanske var det därför som näsan skars av på "Zlatan" statyn ?Eller så torkar dom sig inte alls och luktar skit
Vem vet.Kanske var det därför som näsan skars av på "Zlatan" statyn ?
Nja nu har du inte varit hemma på länge.Kanske var det därför som näsan skars av på "Zlatan" statyn ?
Mycket bra råd!Paradoxalt är jag rädd för rädda människor i grupp. Det brukar inte bli bra.
I detta fall lyder jag råden från Agnes Wold som ändå vet en del om bakterier:
Tvätta händerna, peta dig inte i ansiktet.
Håll dig ca en m från de som snörvlar och andas genom näsan. Köp en mikroklocka, helst en Yema.
Det är svårt att översätta dessa enkla råd till massbajsande och stängda gränser. Nittiosex procent klarar sig ju bra. Misstänker faktiskt att det var Covid-19 jag hade i jan/feb och visst, djup lunginflammation var inte kul men hallå.
Klocka:
Är det badbassängsblått eller ?Ja, den är rik fin. Hela designen och den färgen är valda av Dave Grohl själv för att det liknar hans favoritgitarr, en Gibson Triny Lopez från 60-talet.
Talangfinalen igår var också tom. De uppträdde inför enbart den maktlösa juryn. Både vackert och sorgligt.Jag trodde Luuk skämtade när han sade att de inte hade nån publik i programmet
Pelham Blue heter färgen men badbassängsblått går nog också bra.Är det badbassängsblått eller ?
Här på Island kommer det f.o.m måndag vara förbjudet med 100 pers på samma plats. Känns ännu overkligt.Talangfinalen igår var också tom. De uppträdde inför enbart den maktlösa juryn. Både vackert och sorgligt.
Måste bara få ventilera mig.. hur fan tänkte dom när dom gjorde en avskild avdelning till panerai?! Visst det finns en del på forumet men inte ens i närheten av micro/affordable eller har jag missat något?
Var det inte någon av ”cheferna” som nyligen blev med Panna, därav ny avdelning?Visst känns det lite orättvist? Pannerajtråden har dock 2000+ sidor, vi har 1600. Hoppas på att vi får samma behandling när vi når 2000
Håller tummarna för att det ska lösa sig.Kör Vostok och och drömmer om varmare breddgrader nu när arbetslösheten antagligen smyger sig på.
Usel hantering.Ja jag ställde en fråga ang detta till "chefen" för ett par sidor sedan men ingen respons eller återkoppling på det alls. Känns som det är en het potatis som man absolut inte vill ta i. Märkligt.
Pinsamt att man inte kan svara. Det är trots allt ett klockforum för entusiaster och alla är vi olika.Jag tycker nog att man ska titta lite på helheten här. Betydligt fler som pysslar med micros/affordables än Panerai, sen om det är fint nog borde inte spela någon roll men det gör det säkert tyvärr. Säger en hel del om en hel del om man säger så. När man inte ens får återkoppling som utlovas och sju månader senare inte någon respons så kan man ju börja undra lite.
Och stackars alla som inte har råd att bunkra. I tider som dessa ska man tänka kollektivt men alla tänker på sig själva.Så löjligt,pasta,ris,dassppper och alla frysvaror va nästan slut på Ica Maxi i Kungsbacka.
Stackars äldre som inte kan bunkra.
Word.Var det inte någon av ”cheferna” som nyligen blev med Panna, därav ny avdelning?
Håller tummarna för att det ska lösa sig.
Usel hantering.
Pinsamt att man inte kan svara. Det är trots allt ett klockforum för entusiaster och alla är vi olika.
Och stackars alla som inte har råd att bunkra. I tider som dessa ska man tänka kollektivt men alla tänker på sig själva.
"Alla tänker på sig själva, det är bara jag som tänker på mig"Var det inte någon av ”cheferna” som nyligen blev med Panna, därav ny avdelning?
Håller tummarna för att det ska lösa sig.
Usel hantering.
Pinsamt att man inte kan svara. Det är trots allt ett klockforum för entusiaster och alla är vi olika.
Och stackars alla som inte har råd att bunkra. I tider som dessa ska man tänka kollektivt men alla tänker på sig själva.