Sonko
Basic
Riktigt fin![]()
Men med 42-an slipper man anonymiteten. Trodde inte jag skulle gilla denna som jag gör
Men det är bra, jag använder denna för att öva på stor klocka om jag ska köpa Fortis Cosmonaut med B-42 case.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt fin![]()
Men med 42-an slipper man anonymiteten. Trodde inte jag skulle gilla denna som jag gör
Men det är bra, jag använder denna för att öva på stor klocka om jag ska köpa Fortis Cosmonaut med B-42 case.
SnyggJag pang pangar väl vidare då![]()
![]()
Snyggjag har snurrat in mig på deras ”Batman” konstigt nog hehe
Snyggjag har snurrat in mig på deras ”Batman” konstigt nog hehe
Hahah ditt as
Konstigt nog kostar den 39mm varianten lika mycket som deras 42mm i titan i samma utförande, GMT batman
Ja, lite lurigt kallas den för "premium". Frågade dem vad som var premium och det är glasad baksida och dekorerad rotor... Hade ju hoppats på högre specat verk, men icke... HmmmKonstigt nog kostar den 39mm varianten lika mycket som deras 42mm i titan i samma utförande, GMT batman
Den är också riktigt fin, har sneglat på den flera gånger. Har dock många dykarvarianter nu så letar lite mer efter designer utan vridring.Ja, den är ju fin hursomhelst. Väntar själv på en Vintage version i 39mm. Även om min handled är lämpad för 42mm så blir det på nåt sätt stiligare med 39mm
De höjde ju priserna i smyg på vissa modeller och tog bort försäljning av bezelringar vad jag kan se.
Vad för fler har du? Fler Stein?Den är också riktigt fin, har sneglat på den flera gånger. Har dock många dykarvarianter nu så letar lite mer efter designer utan vridring.
Jasså, de har di, lurifaxarna...
Inga fler steinys men haft några, här bilder på some of them. Som dykare/med ring har jag ett par zelos, några CW, ett par Squales, nån Marc&sons, en Bernhardt, nån combat sub och en hög airmans (som ju också har ring fast är pilotklockor). På det finns det lite vintage, dressare och annat..Vad för fler har du? Fler Stein?![]()
Mycket trevlig klocka. Gammal bild från när världen var en mycket roligare plats...Snyggjag har snurrat in mig på deras ”Batman” konstigt nog hehe
Detta hjälpte ju inte begärt blev störreMycket trevlig klocka. Gammal bild från när världen var en mycket roligare plats...![]()
![]()
Säger som alla andra i denna tråd.. Köp!Detta hjälpte ju inte begärt blev större![]()
Godingar hela högen du rabblade uppInga fler steinys men haft några, här bilder på some of them. Som dykare/med ring har jag ett par zelos, några CW, ett par Squales, nån Marc&sons, en Bernhardt, nån combat sub och en hög airmans (som ju också har ring fast är pilotklockor). På det finns det lite vintage, dressare och annat..Och (bevare mej) några gamla kvartsare också
En 42 mm ocean 1
![]()
och en 39 ocean 1
![]()
Osså en 42 vintage
![]()
Ingen av dessa är kvar men hade vintagen funnits i 39 mm hade den nog fått stanna länge.
Den där kombon var riktigt bra.. Passar mitt AIK hjärta..When life gives you lemons, you get a new watch!
![]()
Hahah ska göra de inväntar till det dyker upp en begagnadSäger som alla andra i denna tråd.. Köp!![]()
Hur var slipknot konserten ?Den där kombon var riktigt bra.. Passar mitt AIK hjärta..
Rejäla klockor, hur stora mm är den?Jag har snöat in på en sån här:
![]()
Men jag har ju redan 3 klockor hemma
Inte har jag nerver heller att komma tillbaka till Island med 4 klockor i bagaget.
Edit: Det var så mycket enklare när man samlade "luktsuddigum" i mellanstadiet.
Jag pang pangar väl vidare då![]()
![]()
De var grymma som vanligt, men tyvärr är Globen för stor arena för den typen av band trots utsålt. De ska spela i en sliten, mindre och rå lokal för att de ska bli riktigt bra.Hur var slipknot konserten ?
Ja den skiljer sig lite från de mer klassiska subsen. Gillar vintage och en 5517 lär aldrig hamna i min ägo så tyckte att det kunde vara kul att testa på denna. Jäkligt frän faktisktDen där har lite mer ”karaktär”Snygg!